Υποβλήθηκε από τους μελετητές και εγκρίθηκε καταρχήν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ το νέο μάστερ πλαν του Λιμένα Ελευσίνας, το οποίο εναρμονίζεται πλήρως με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Δήμου Ελευσίνας και αλλάζει ριζικά την εικόνα του παράκτιου μετώπου της περιοχής.
Προβλέπεται ο εκσυγχρονισμός του Λιμένα Ελευσίνας και η ανάπτυξη του παραθαλάσσιου μετώπου, που προσφέρει στην πόλη την περίφημη «έξοδο στη θάλασσα» ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
ΟΛΠ: Ο Π. Τσώνης αναλαμβάνει αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος
Το νέο μάστερ πλαν
Από τα πλέον σημαντικά σημεία του μάστερ πλαν είναι:
• Μετεγκατάσταση του υφιστάμενου κεντρικού εμπορικού λιμένα Ελευσίνας σε νέα θέση (Βλύχα) και η σύνδεση του με το σιδηροδρομικό και το κεντρικό οδικό δίκτυο, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη και μετεξέλιξη του σε ένα σύγχρονο εμπορικό λιμάνι (bulk & general cargo terminal) με σύγχρονες υποδομές.
• Αξιοποίηση του σημερινού κεντρικού εμπορικού λιμένα για ήπιες χρήσεις όπως είναι ελλιμενισμός τουριστικών σκαφών, ημερόπλοιων και σκαφών αναψυχής, ενώ προβλέπονται και χώροι εστίασης, εκδηλώσεων και αναψυχής, στα πρότυπα της διεθνούς πρακτικής για την αξιοποίηση παλαιών εμπορικών λιμένων.
• Τουριστική ανάπτυξη της παράκτιας περιοχής, η οποία διατηρεί τον λιμενικό της χαρακτήρα με ένα πολυχρηστικό και καλαίσθητο παραθαλάσσιο μέτωπο μέσω του οποίου η πόλη αποκτά πρόσβαση στην θάλασσα.
Το Σχέδιο του μάστερ πλαν που αναρτήθηκε πρόκειται να τεθεί υπόψη όλων των εμπλεκομένων φορέων, δημοτικών αρχών κ.α σε ενημερωτική Ημερίδα που θα διοργανωθεί από τον Ο.Λ.Ε. ΑΕ, με στόχο την συλλογή απόψεων από όλους τους συναρμόδιους φορείς προκειμένου να ακολουθήσει η παρουσίαση και η υποβολή του για γνωμοδότηση στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι των αρμόδιων Υπουργείων.
Από την πλευρά του το ΤΑΙΠΕΔ ως Αρχή Σχεδιασμού Λιμένων θα συμμετάσχει ενεργά σε όλη την διαδικασία έγκρισης του μάστερ πλαν και στον συντονισμό της διαβούλευσης επί της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), τον καθορισμό χρήσεων γης και όρων δόμησης, καθώς και στην προετοιμασία του εγκριτικού Προεδρικού Διατάγματος, όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ