Η μέγα βιομηχανική μονάδα της Tesla στη Σαγκάη παρέδωσε 93.680 οχήματα τον Ιούνιο, με ετήσια αύξηση 19%, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.

Η αναφερόμενη εργοστασιακή μονάδα παρέδωσε 476.500 οχήματα στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο αριθμός αυτός των οχημάτων που παραδόθηκαν αντιστοιχεί στα 2/3 των 710.000 οχημάτων που παραδόθηκαν την προηγούμενη χρονιά.

Μέχρι τον Ιούνιο, η Tesla, είχε εγκαταστήσει περισσότερους από 1.600 σταθμούς ταχείας φόρτισης, περισσότερους από 10.000 πυλώνες ταχείας ενεργειακής φόρτισης οχημάτων, αλλά και περισσότερους από 700 σταθμούς φόρτισης σε συγκεκριμένους προορισμούς που ενισχύονται από 2.000 πυλώνες φόρτισης σε ολόκληρη την κινεζική επικράτεια.

EV: Η εταιρεία Nikola ετοιμάζεται για σύγκρουση με τον ιδρυτή της

Οι ανταγωνιστές

Στο μεταξύ, η κινεζική ανταγωνίστρια BYD, με τις σειρές αυτοκινήτων της Dynasty and Ocean, ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, είδε τις πωλήσεις της τον Ιούνιο να αυξάνονται κατά 88,16% σε ετήσια βάση και να ανέρχονται σε 251.685 οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία της CPCA.

Αυτή ήταν επίσης η πρώτη φορά που οι μηνιαίες πωλήσεις της BYD ξεπέρασαν τα 250.000 οχήματα και σήμαινε ότι από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η BYD παρέδωσε 700.244 οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Η CPCA εκτίμησε τις συνολικές πωλήσεις επιβατικών οχημάτων νέας ενέργειας – τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και με στις διεθνείς αγορές μέσω εξαγωγών, συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών – σε 740.000 μονάδες τον Ιούνιο, αριθμός αυξημένος κατά 30% από πέρυσι.

Μπροστά από τον ανταγωνισμό

Η άνοδος των πωλήσεων των εταιρειών δείχνει πώς καταφέρνουν μέχρι στιγμής να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό τους, ακόμη και όταν οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν επιβραδυνθεί στην Κίνα εν μέσω οικονομικών προβλημάτων.

Η Tesla μείωσε τις τιμές για τα δύο παλιά μοντέλα της στην αρχή του έτους για να ενισχύσει τις πωλήσεις και ξεκίνησε έναν πόλεμο τιμών, ωθώντας τους ανταγωνιστές – συμπεριλαμβανομένης της BYD – να προσφέρουν εκπτώσεις ή νέα μοντέλα σε χαμηλότερη τιμή.

Ο τομέας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων λαμβάνει επίσης πρόσθετη υποστήριξη από την κινεζική κυβέρνηση, η οποία θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις για να στηρίξει μια ασθμαίνουσα οικονομική ανάκαμψη.

Τον Ιούνιο, το Πεκίνο ανακοίνωσε φορολογικές ελαφρύνσεις ύψους 520 δισεκατομμυρίων γουάν (71,67 δισεκατομμύρια δολάρια) σε οχήματα νέας ενέργειας έως το τέλος του 2027. Τα ανώτατα όρια της φορολογικής απαλλαγής, ωστόσο, μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων φθηνότερων μοντέλων που παράγονται κυρίως από εγχώριες εταιρείες και όχι οχήματα υψηλής ποιότητας από ξένους κατασκευαστές, είπαν οι αναλυτές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα