Η μέγα βιομηχανική μονάδα της Tesla στη Σαγκάη παρέδωσε 93.680 οχήματα τον Ιούνιο, με ετήσια αύξηση 19%, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.
Η αναφερόμενη εργοστασιακή μονάδα παρέδωσε 476.500 οχήματα στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο αριθμός αυτός των οχημάτων που παραδόθηκαν αντιστοιχεί στα 2/3 των 710.000 οχημάτων που παραδόθηκαν την προηγούμενη χρονιά.
Μέχρι τον Ιούνιο, η Tesla, είχε εγκαταστήσει περισσότερους από 1.600 σταθμούς ταχείας φόρτισης, περισσότερους από 10.000 πυλώνες ταχείας ενεργειακής φόρτισης οχημάτων, αλλά και περισσότερους από 700 σταθμούς φόρτισης σε συγκεκριμένους προορισμούς που ενισχύονται από 2.000 πυλώνες φόρτισης σε ολόκληρη την κινεζική επικράτεια.
EV: Η εταιρεία Nikola ετοιμάζεται για σύγκρουση με τον ιδρυτή της
Οι ανταγωνιστές
Στο μεταξύ, η κινεζική ανταγωνίστρια BYD, με τις σειρές αυτοκινήτων της Dynasty and Ocean, ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, είδε τις πωλήσεις της τον Ιούνιο να αυξάνονται κατά 88,16% σε ετήσια βάση και να ανέρχονται σε 251.685 οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία της CPCA.
Αυτή ήταν επίσης η πρώτη φορά που οι μηνιαίες πωλήσεις της BYD ξεπέρασαν τα 250.000 οχήματα και σήμαινε ότι από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η BYD παρέδωσε 700.244 οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Η CPCA εκτίμησε τις συνολικές πωλήσεις επιβατικών οχημάτων νέας ενέργειας – τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και με στις διεθνείς αγορές μέσω εξαγωγών, συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών – σε 740.000 μονάδες τον Ιούνιο, αριθμός αυξημένος κατά 30% από πέρυσι.
Μπροστά από τον ανταγωνισμό
Η άνοδος των πωλήσεων των εταιρειών δείχνει πώς καταφέρνουν μέχρι στιγμής να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό τους, ακόμη και όταν οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν επιβραδυνθεί στην Κίνα εν μέσω οικονομικών προβλημάτων.
Η Tesla μείωσε τις τιμές για τα δύο παλιά μοντέλα της στην αρχή του έτους για να ενισχύσει τις πωλήσεις και ξεκίνησε έναν πόλεμο τιμών, ωθώντας τους ανταγωνιστές – συμπεριλαμβανομένης της BYD – να προσφέρουν εκπτώσεις ή νέα μοντέλα σε χαμηλότερη τιμή.
Ο τομέας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων λαμβάνει επίσης πρόσθετη υποστήριξη από την κινεζική κυβέρνηση, η οποία θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις για να στηρίξει μια ασθμαίνουσα οικονομική ανάκαμψη.
Τον Ιούνιο, το Πεκίνο ανακοίνωσε φορολογικές ελαφρύνσεις ύψους 520 δισεκατομμυρίων γουάν (71,67 δισεκατομμύρια δολάρια) σε οχήματα νέας ενέργειας έως το τέλος του 2027. Τα ανώτατα όρια της φορολογικής απαλλαγής, ωστόσο, μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων φθηνότερων μοντέλων που παράγονται κυρίως από εγχώριες εταιρείες και όχι οχήματα υψηλής ποιότητας από ξένους κατασκευαστές, είπαν οι αναλυτές.
Latest News
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»