Αυξάνεται η… ουρά για το Μποδοσάκειο Μέγαρο
- Αυξάνεται, όπως μαθαίνουμε, ο αριθμός των υποψήφιων επενδυτών για το Μποδοσάκειο Μέγαρο στην Αμαλίας όσο πλησιάζουμε στην ημέρα κατάθεσης των προσφορών.
- Πηγές που παρακολουθούν στενά την υπόθεση μας λένε ότι έχει μεγαλώσει σημαντικά το ενδιαφέρον για μίσθωση του ιστορικού ακινήτου στο κέντρο της Αθήνας.
- Κάτι που όπως λένε αποτυπώνεται και στα ερωτήματα που θέτουν οι υποψήφιοι, τα οποία πέρα από τη διαδικασία αφορούν και σε τεχνικά χαρακτηριστικά του κτηρίου.
- Όσον αφορά στο φλέγον ζήτημα της εγγυητικής επιστολής που θα πρέπει να προσκομίσουν όσοι λάβουν μέρος στη διαδικασία δεν έχει καθοριστεί ακόμη.
- Θυμίζουμε πως στις 17 Ιουλίου οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν τις μη δεσμευτικές προσφορές τους.
- Κατόπιν θα ακολουθήσει η αξιολόγηση των προσφορών από την Επιτροπή του Μποδοσάκειου και την εταιρεία Savills, προκειμένου να καταλήξουν στην τελική short list.
——————
Η κρουαζιέρα κρατά ψηλά τη σημαία του τουρισμού
- Από φτωχός συγγενής… πρωταγωνιστής του ελληνικού τουρισμού έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια η κρουαζιέρα.
- Μάλιστα τη φετινή χρονιά δεν αποκλείεται να σώσει την τιμή του κλάδου. Υπό την έννοια ότι θα καταφέρει να σπάσει τα προηγούμενα ρεκόρ.
- Πληροφορούμαστε πως στον Πειραιά αναμένεται να υποδεχθούν φέτος πάνω από 800 κρουαζιερόπλοια έναντι περίπου 600 που ήταν πριν την πανδημία.
- Δεν αποκλείεται μάλιστα οι επιβάτες να σπάσουν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου. Κάτι που έχει να συμβεί από το 2019, χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό.
- Το όφελος είναι διπλό, καθώς οι περισσότεροι επιβάτες ξεκινούν τις κρουαζιέρες τους στις θάλασσες της Μεσογείου από τον Πειραιά.
- Κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερα έσοδα για την περιοχή…
——————-
Ο κακός καιρός και η… χρυσοφόρα συμφωνία με την Bacardi
- Γκρίνια… πολύ γκρίνια πληροφορούμαστε υπάρχει στις βιομηχανίες αναψυκτικών και μπίρας για την πορεία της κατανάλωσης.
- Οι περισσότεροι αποδίδουν την κακή πορεία στις άστατες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην χώρα.
- Ο καιρός και κυρίως οι θερμοκρασίες λένε, δεν ευνοουν τις πωλήσεις τους και πλέον ποντάρουν στη συνέχεια της σεζόν και στους… καύσωνες που έρχονται.
- Οι μεγάλες ζυθοποιίες πάντως έχουν σπεύσει να εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιό τους με νέα προϊόντα.
- Θυμίζουμε την προσπάθεια της «Βεργίνα» με το τσάι του βουνού και πιο πρόσφατα τη συμφωνία της Heineken (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) με την Bacardi για την διανομή της στην χώρα μας.
- Μια συμφωνία που ειρήσθω εν παρόδω αποδεικνύεται χρυσή για τους Ολλανδούς, αφού όπως πληροφορούμαστε αυγατίζει τα κέρδη της…
- Για την ιστορία να πούμε ότι η Αθηναϊκή πάντως καλοβλέπει και την κατηγορία των «Hard Seltzers».
- Πρόκειται για αλκοολούχα ποτά που έχουν ως βάση αρωματισμένο φυσικό μεταλλικό νερό με μικρή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, συνήθως ως 5%.
Latest News
Ζαχαράκη: Στις 20 Δεκεμβρίου το έκτακτο επίδομα σε οικογένειες με παιδιά, συνταξιούχους και ΑμεΑ Ρωσία: Στρατολογεί Υεμενίτες μισθοφόρους για να πολεμήσουν στην Ουκρανία Τσακλόγλου: Ποιοι συνταξιούχοι δικαιούνται το έκτακτο επίδομα τα Χριστούγεννα Πιτσιλής: Σε δύο άξονες η πάταξη της φοροδιαφυγής COP29: Χαιρέτισε τη συμφωνία η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν Βουλή: Η αναβάθμιση του ΠΑΣΟΚ, ο κατακερματισμός του ΣΥΡΙΖΑ και οι 21 ανεξάρτητοι
Δημόσιο Χρέος: Πότε θα γίνει η αποπληρωμή των 8 δισ. ευρώ Το δέλεαρ του μέσου διαδρόμου του Lidl δεν είναι αίνιγμα Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια Northvolt: Το γεγονός που σήμανε την αρχή του τέλους και το Plan B Παγκόσμια οικονομία: Η νέα παγκόσμια τάξη είναι εδώ! Kοντογεώργης: Αρχές Δεκεμβρίου οι ανακοινώσεις για την παρέμβαση στις τιμές του ρεύματος