Αυξάνεται η… ουρά για το Μποδοσάκειο Μέγαρο
  •   Αυξάνεται, όπως μαθαίνουμε, ο αριθμός των υποψήφιων επενδυτών για το Μποδοσάκειο Μέγαρο στην Αμαλίας όσο πλησιάζουμε στην ημέρα κατάθεσης των προσφορών.
  •   Πηγές που παρακολουθούν στενά την υπόθεση μας λένε ότι έχει μεγαλώσει σημαντικά το ενδιαφέρον για μίσθωση του ιστορικού ακινήτου στο κέντρο της Αθήνας.
  •   Κάτι που όπως λένε αποτυπώνεται και στα ερωτήματα που θέτουν οι υποψήφιοι, τα οποία πέρα από τη διαδικασία αφορούν και σε τεχνικά χαρακτηριστικά του κτηρίου.
  •   Όσον αφορά στο φλέγον ζήτημα της εγγυητικής επιστολής που θα πρέπει να προσκομίσουν όσοι λάβουν μέρος στη διαδικασία δεν έχει καθοριστεί ακόμη.
  •   Θυμίζουμε πως στις 17 Ιουλίου οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν τις μη δεσμευτικές προσφορές τους.
  •   Κατόπιν θα ακολουθήσει η αξιολόγηση των προσφορών από την Επιτροπή του Μποδοσάκειου και την εταιρεία Savills, προκειμένου να καταλήξουν στην τελική short list.

——————

Η κρουαζιέρα κρατά ψηλά τη σημαία του τουρισμού

  •   Από φτωχός συγγενής… πρωταγωνιστής του ελληνικού τουρισμού έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια η κρουαζιέρα.
  •   Μάλιστα τη φετινή χρονιά δεν αποκλείεται να σώσει την τιμή του κλάδου. Υπό την έννοια ότι θα καταφέρει να σπάσει τα προηγούμενα ρεκόρ.
  •   Πληροφορούμαστε πως στον Πειραιά αναμένεται να υποδεχθούν φέτος πάνω από 800 κρουαζιερόπλοια έναντι περίπου 600 που ήταν πριν την πανδημία.
  •   Δεν αποκλείεται μάλιστα οι επιβάτες να σπάσουν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου. Κάτι που έχει να συμβεί από το 2019, χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό.
  •   Το όφελος είναι διπλό, καθώς οι περισσότεροι επιβάτες ξεκινούν τις κρουαζιέρες τους στις θάλασσες της Μεσογείου από τον Πειραιά.
  •   Κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερα έσοδα για την περιοχή…

——————-

Ο κακός καιρός και η… χρυσοφόρα συμφωνία με την Bacardi

  •   Γκρίνια… πολύ γκρίνια πληροφορούμαστε υπάρχει στις βιομηχανίες αναψυκτικών και μπίρας για την πορεία της κατανάλωσης.
  •   Οι περισσότεροι αποδίδουν την κακή πορεία στις άστατες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην χώρα.
  •   Ο καιρός και κυρίως οι θερμοκρασίες λένε, δεν ευνοουν τις πωλήσεις τους και πλέον ποντάρουν στη συνέχεια της σεζόν και στους… καύσωνες που έρχονται.
  •   Οι μεγάλες ζυθοποιίες πάντως έχουν σπεύσει να εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιό τους με νέα προϊόντα.
  •   Θυμίζουμε την προσπάθεια της «Βεργίνα» με το τσάι του βουνού και πιο πρόσφατα τη συμφωνία της Heineken (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) με την Bacardi για την διανομή της στην χώρα μας.
  •   Μια συμφωνία που ειρήσθω εν παρόδω αποδεικνύεται χρυσή για τους Ολλανδούς, αφού όπως πληροφορούμαστε αυγατίζει τα κέρδη της…
  •   Για την ιστορία να πούμε ότι η Αθηναϊκή πάντως καλοβλέπει και την κατηγορία των «Hard Seltzers».
  •   Πρόκειται για αλκοολούχα ποτά που έχουν ως βάση αρωματισμένο φυσικό μεταλλικό νερό με μικρή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, συνήθως ως 5%. 

Latest News