
Ποσοστό μετοχών στη Seanergy Maritime Holdings του Σταμάτη Τσαντάνη απέκτησε ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος.μ, προεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costamare. Όπως γνωστοποίησε η Seanergy με σημείωμά της προς την αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC), ο κ. Κωνσταντακόπουλος απέκτησε μέσω της Longshaw Maritime Investments 1,017 εκατ. μετοχές της εταιρείας, αριθμός που μεταφράζεται σε ποσοστό 5,1%. Η Seanergy ελέγχει ένα στόλο από 16 πλοία μεταφορας χυδην ξηρού φορτίου.
Ο κ. Κωνσταντακόπουλος δεν είναι νέος «παίκτης» στον κλάδο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου αφού η Costamare εκτός από τα 71 containerships, (524.000 TEU) ελέγχει και ένα στόλο από 43 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (2.369.000 DWT).
Η επένδυση στα bulkers είναι μια νεα τάση στο ναυτιλιακό κλάδο καθώς πολλοί αναμένουν άνοδο της ναυλαγοράς στο συγκεκριμένο τομέα. Τα κέρδη λοιπόν που απέκτησαν από τον κλάδο των containers τα δυο προηγούμενα χρόνια τα τοποθετούν τώρα στα bulkers αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.
Έλλειμμα 90.000 αξιωματικών αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλία
Νέος εμπορικός διευθυντής στην Costamare
Σημειώνεται ακόμη ότι η Costamare ανακοίνωσε ότι ο Peter Lund θα αναλάβει Εμπορικός Διευθυντής στην εταιρεία από τον προσεχή Οκτώβριο. Ο κ. Lund είναι επί του παρόντος Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής του Τμήματος Ναυλώσεων της A.P. Moller-Maersk στην Κοπεγχάγη και έχει εργαστεί συνολικά 24 χρόνια στον όμιλο εταιρειών A.P. Moller σε διάφορες γεωγραφικές τοποθεσίες.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Costamare καλωσόρισε τον κ. Lund σημειώνοντας ότι το ευρύ διεθνές ναυτιλιακό του υπόβαθρο και η λεπτομερής γνώση αρκετών τμημάτων της αγοράς στα οποία στοχεύει η Costamare, θα είναι πολύτιμη για καθώς η εταιρεία συνεχίζει την κερδοφόρα ανάπτυξη και διαφοροποίησή μας.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)