Μόλις δεκαέξι ώρες μετά το επίσημο λανσάρισμα, η νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Threads του Instagram έχει ήδη ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια εγγραφές, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta Platforms, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, μέσω ανάρτησης στη νέα πλατφόρμα.
Επιπλέον, το Threads ήταν η κορυφαία δωρεάν εφαρμογή στο App Store της Apple από το πρωί της Πέμπτης.
«Στον αέρα» το Threads, «πονοκέφαλος» για τον Μάσκ και το Twitter
Η εφαρμογή είναι η απάντηση της Meta στο Twitter, το οποίο είδε χρήστες και διαφημιζόμενους να φεύγουν από τη στιγμή που ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ απέκτησε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Το Σάββατο, το Twitter άρχισε να περιορίζει τον αριθμό των αναρτήσεων που μπορούν να διαβάσουν οι χρήστες ανά ημέρα, γεγονός που συνέβαλε στην περαιτέρω απογοήτευση των χρηστών.
Τους τελευταίους μήνες έχουν εμφανιστεί διάφορες εναλλακτικές λύσεις για το Twitter, συμπεριλαμβανομένης της αποκεντρωμένης εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων Mastodon και της Bluesky, η οποία υποστηρίζεται από τον συνιδρυτή του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ. Αλλά καμία από τις δύο πλατφόρμες δεν μπόρεσε να φτάσει τη βάση χρηστών και τη δημοτικότητα του Twitter.
Το Threads, όπως αναφέρει το CNBC, ενδέχεται να έχει πιο εύκολο έργο στην προσέλκυση χρηστών αφού είναι ουσιαστικά «χτισμένο» πάνω στο Instagram και συνδέεται αυτόματα με τον λογαριασμό ενός χρήστη στην εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών. Αρχικά, οι χρήστες μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία μόνο μέσω του Instagram. Αλλά από την Πέμπτη, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για λήψη από το App Store της Apple και η χρήση της είναι δωρεάν.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τα «νήματα»
Οι χρήστες πρέπει να έχουν λογαριασμό στο Instagram για να χρησιμοποιήσουν το Threads. Μόλις κατεβάσετε την εφαρμογή, θα σας ζητήσει να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας στο Instagram. Από εκεί και πέρα, το Threads θα μεταφέρει αυτόματα το όνομα χρήστη σας στο Instagram, ενώ μπορεί να γίνει προσαρμογή του προφίλ.
Το Threads δίνει τη δυνατότητα να ακολουθείτε αυτόματα τους ίδιους λογαριασμούς που ακολουθείτε στο Instagram, όλους ή μόνο μερικούς από αυτούς, ώστε να μην χρειάζεται να εντοπίζετε με κόπο όλους τους φίλους και τους οπαδούς σας στο Threads.
Η Meta προωθεί το Threads ως «εφαρμογή συνομιλίας του Instagram με βάση το κείμενο». Και από πολλές απόψεις, το Threads μοιάζει πολύ με το Twitter.
Οι χρήστες δημοσιεύουν κυρίως μηνύματα με βάση το κείμενο, ή «νήματα», που περιορίζονται σε 500 χαρακτήρες το καθένα. Μπορεί να γίνει επισήμανση συγκεκριμένων χρηστών σε ένα νήμα χρησιμοποιώντας το σύμβολο @ μπροστά από το όνομα χρήστη. Οι χρήστες μπορούν να περιορίσουν τις απαντήσεις στο νήμα τους μόνο στους ακολούθους τους ή σε άτομα που έχουν επισημάνει στο μήνυμα. Μπορούν επίσης να συμπεριληφθούν φωτογραφίες ή βίντεο σε ένα θέμα.
Τα θέματα εμφανίζονται σε ένα feed κύλισης, όπου οι χρήστες μπορούν να κάνουν like, να απαντούν, να αναδημοσιεύουν ή να παραθέτουν τα θέματα άλλων χρηστών.
Οι διαφορές
Μπορεί οι ομοιότητες να είναι κάτι παραπάνω από αρκετές, αλλά υπάρχουν και σημαντικές διαφορές του Threads με το Twitter. Η πιο σημαντική παράλειψη είναι η δυνατότητα άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων. Η προσωπική ανταλλαγή μηνυμάτων ένας προς έναν είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα σχεδόν κάθε άλλου μεγάλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και των Instagram και Facebook της Meta.
Η ροή του Threads αντλεί αναρτήσεις από όλους τους χρήστες, όχι μόνο από αυτούς που ακολουθεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε το περιεχόμενο που δημοσιεύεται από τους χρήστες ή τις μάρκες που έχετε ακολουθήσει, και προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξει ο τρόπος φόρτωσης της ροής.
Όπως και το Instagram, το Threads δεν εμφανίζει τις αναρτήσεις με χρονολογική σειρά. Το περιεχόμενο προφανώς ταξινομείται αλγοριθμικά και… σερβίρεται στους χρήστες ανεξάρτητα από την ώρα ανάρτησης.
Δεν υπάρχουν επίσης πληρωμένες διαφημίσεις στο Threads, ακόμα. Ωστόσο, πολλές μάρκες έχουν ήδη ενταχθεί.
Το Threads δεν έχει επίσης τη δυνατότητα να συμπεριλάβει hashtags στις αναρτήσεις. Τα hashtags είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό του Twitter και έχει διευκολύνει τους χρήστες να ανακαλύπτουν αναρτήσεις κάτω από ένα συγκεκριμένο θέμα, καθώς και να φέρνουν στην επιφάνεια επίκαιρο περιεχόμενο. Το Threads δεν διαθέτει μια λειτουργία που να επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν συγκεκριμένο κείμενο ή φράσεις.
Ένα άλλο βασικό στοιχείο διαφοροποίησης είναι ότι το Threads δεν διαθέτει desktop έκδοση, για χρήση δηλαδή σε υπολογιστές, οπότε μπορεί κάποιος να αποκτήσει πρόσβαση μόνο μέσω της εφαρμογής σε φορητή συσκευή.
Τέλος, ένα σημαντικό μειονέκτημα είναι ότι το Threads συνδέεται με το Instagram. Χαρακτηριστικό ότι η Meta λέει ότι δεν υπάρχει τρόπος να διαγραφεί ένας λογαριασμός στο Threads χωρίς να διαγραφεί και ο λογαριασμός του χρήστη στο Instagram.
Latest News
Μικρή νίκη του Spotify έναντι της Αpple για την τιμολόγηση στην ΕΕ
To Spotify πέτυχε οι χρήστες στις χώρες της ΕΕ να βλέπουν το κόστος διαφόρων συνδρομητικών πακέτων, χωρίς να χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα περιήγησης
Επικριτές του Κρεμλίνου στο στόχαστρο παγκόσμιας επιχείρησης κυβερνοκατασκοπείας
Χάκερ που δρουν για λογαριασμό τη Ρωσίας χρησιμοποιούν μεθόδους phishing για να πείσουν τους παραλήπτες να αποκαλύψουν τον κωδικό email τους
Πώς οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να σπάσουν το μονοπώλιο της Google - Τα σενάρια
ΗΠΑ εναντίον Google και στο βάθος… διάλυση - Οι πληροφορίες που μετέδωσε το Bloomberg έπεσαν σαν κεραυνός στον κλάδο της τεχνολογίας
Παίρνει φωτιά η κόντρα Google με Apple - Νέα κινητά με την υπογραφή της ΑΙ
Η Google προσπαθεί να προσπεράσει την Apple πριν την προγραμματισμένη κυκλοφορία ενός νέου iPhone τον Σεπτέμβριο
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία – Από την Metlen στην ΔΕΗ και τον Τιτάνα
Νέα δεδομένα, νέους δρόμους και νέους κόσμους ανοίγει η τεχνητή νοημοσύνη για το ελληνικό επιχειρείν
«Κράσαρε» το Χ λίγο πριν τη συζήτηση Μασκ- Τραμπ - Κυβερνοεπίθεση καταγγέλλει ο Μασκ
Ο Μασκ είπε ότι η εταιρεία είχε δοκιμάσει το σύστημα με 8 εκατομμύρια ταυτόχρονους ακροατές νωρίτερα τη Δευτέρα για να προλάβει τυχόν τεχνικά σφάλματα
Χάσμα… γενεών στο Linkedin - Η Gen Z και οι υπόλοιποι
Η Gen Z αντιμετωπίζει το Linkedin σαν το νέο Facebook
Προσφυγή της Ελλάδας κατά του... Μασκ - Τα προσωπικά δεδομένα και η ΑΙ
Χώρες της ΕΕ κατηγορούν το Χ για «παράνομη» χρήση προσωπικών δεδομένων» για να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη
Δύναμη πυρός 1,3 δισ. δολ. για ευρωπαϊκές start-ups από Revolut
Η χρηματοδότηση VC δείχνει την επιστροφή κεφαλαίων στην Ευρώπη καθώς το ενδιαφέρον για την περιοχή αυξάνεται
H startup που με την AI ανακαλύπτει «κρυφά» ταλέντα για κολοσσούς
Η Moonhub έχει περισσότερους από 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων νεοσύστατων επιχειρήσεων δισ. δολαρίων όπως η Inflection και η Anthropic