
Τη νέα εφαρμογή, το Threads, που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά στο Twitter αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα Πέμπτη η Meta Platforms, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp.
Η εφαρμογή, που θα έχει την ονομασία Threads, θα λειτουργεί παρόμοια με το Twitter, με αναρτήσεις που βασίζονται σε κείμενο και μπορούν να γίνουν like, να σχολιαστούν και να κοινοποιηθούν, σύμφωνα με παραδείγματα στιγμιότυπων οθόνης στην καταχώριση στο App Store. Οι χρήστες θα μπορούν να ακολουθούν τους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram και να διατηρούν το ίδιο όνομα χρήστη.
Instagram: Ετοιμο να λανσάρει τον αντίπαλο του Twitter
Σε πρώτη φάση το Threads φαίνεται ότι θα είναι διαθέσιμο σε ΗΠΑ και σε Βρετανία αλλά όχι στην Ευρώπη, καθώς σύμφωνα με την «Independent» της Ιρλανδίας δεν έχουν λυθεί ακόμη θέματα που αφορούν τους κανονισμούς της ΕΕ περί ιδιωτικότητας.
Ο… αντίπαλος του Twitter
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η εφαρμογή Threads είναι διαθέσιμη για «προπαραγγελία» και «αναμένεται» την Πέμπτη, σύμφωνα με την καταχώριση στο App Store. Εκεί, το Threads περιγράφεται ως η εφαρμογή «όπου οι κοινότητες συναντιούνται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα, μέχρι το τι θα είναι trending αύριο».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Meta έχει μια μακρά ιστορία δανεισμού ιδεών από ανταγωνιστές – χωρίς αυτό να αποδίδει πάντα καρπούς. Αλλά όταν τα προϊόντα αντιγραφής της εταιρείας πετυχαίνουν, μπορούν να πιάσουν γρήγορα τόπο.
Η λειτουργία για αναρτήσεις που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, τα «Stories», είναι στοιχείο που αντιγράφηκε από το Snapchat το 2016. Τώρα, πολύ περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτή τη μορφή στις εφαρμογές της Meta απ’ ό,τι χρησιμοποιούν το Snapchat. Η Meta δημιούργησε πιο πρόσφατα ένα προϊόν βίντεο μικρής διάρκειας παρόμοιο με το TikTok, που ονομάζεται «reels». Όπως αναφέρει το Bloomberg, σε ενημερώσεις επενδυτών τα στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι τα reels οδηγούν την ανάπτυξη τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook.
Περισσότεροι από 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν καθημερινά τουλάχιστον μία από τις εφαρμογές της Meta – Facebook, Instagram και WhatsApp – κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, ανακοίνωσε η εταιρεία τον Απρίλιο.


Latest News

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Μπορεί να αποφύγει το πρόστιμο της ΕΕ η Apple;
Αναμένεται η απόφαση της ΕΕ για την Apple εν μέσω απειλών από τον Τραμπ για δασμούς σε χώρες που επιβάλλουν πρόστιμα σε αμερικανικές εταιρείες

Restart με προσλήψεις κάνει η Alibaba - Ετοιμάζει νέες επενδύσεις
Η εμπιστοσύνη επιβραβεύεται με προσλήψεις λέει ο πρόεδρος της Alibaba - Η συνάντηση με τον πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ

Οι όχι και τόσο απίθανες «Magnificent Seven» - Πώς άλλαξε το success story
Οι μετοχές των τεχνολογικών κολοσσών έχουν χάσει σημαντικό μέρος της αξίας τους - Και η βουτιά συνεχίζεται
![Μασκ: Φτάνει σε σταυροδρόμι για την Tesla [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/musk-600x400.jpeg)
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η Tesla - Οι προβλέψεις στέλνουν τη μετοχή στα 200 και στα... 800 δολάρια [γράφημα]
Ο Ίλον Μασκ βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων στην Αμερική και αυτό έχει επηρεάσει τη μετοχή της Tesla

Συμφωνία Καφούνη – Παπαστεργίου για τη χαρτογράφηση της ψηφιακής εικόνας των ΜμΕ
Τι συζητήθηκε και συναποφασίστηκε στη συνάντηση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τον πρόεδρο και αντιπροσωπεία της ΕΣΕΕ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τι κερδίζει η Google από την εξαγορά μαμούθ της Wiz - Tο σήμα που στέλνει
Η συμφωνία Google-Wiz θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα σημαντικό απρόσμενο κέρδος για τις εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους