Η αμερικανική General Motors (GM) και οι κοινοπραξίες της παρέδωσαν περισσότερα από 526.000 οχήματα στην Κίνα στο δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, με ετήσια αύξηση 9%, όπως ανακοίνωσε η GM China.
Η GM κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 για τις πωλήσεις οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας (NEV), καθώς οι πωλήσεις της ξεπέρασαν τις 115.000 μονάδες, με διψήφια ποσοστά για τις εμπορικές μάρκες της Chevrolet και της Cadillac.
Οι πωλήσεις της Cadillac ξεπέρασαν τα 55.000 οχήματα στη διάρκεια της ίδιας περιόδου, με ετήσια αύξηση 51%, ενώ η Chevrolet παρέδωσε περισσότερα από 48.000 οχήματα με ετήσια αύξηση 20%. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις της Buick ξεπέρασαν τα 136.000 οχήματα.
EV: Η εταιρεία Nikola ετοιμάζεται για σύγκρουση με τον ιδρυτή της
«Τέρμα το γκάζι» στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα – Αναμένεται νέο ρεκόρ
Στο μεταξύ, Οι ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα αναμένεται ότι θα φτάσουν στο υψηλότερο σημείο τους, αγγίζοντας περίπου τις 40 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με τον Φου Μπινγκφένγκ, εκτελεστικό αντιπρόεδρο και γενικό γραμματέα της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM).
Σύμφωνα με τον Φου, η πρόβλεψη αυτή έγινε στο Φόρουμ Αυτοκινήτου της Σανγκάης για το 2023 επί τη βάσει δεδομένων, όπως η μεγάλη πληθυσμιακή βάση της Κίνας, αλλά και οι πλούσιοι πόροι που διαθέτει.
Μέχρι τα τέλη του 2022, αντιστοιχούσαν 226 οχήματα ανά 1.000 κατοίκους στην Κίνας, όπως δήλωσε ο Φου στη διάρκεια του τριήμερου φόρουμ, οι εργασίες του οποίου άρχισαν στις 5 Ιουλίου.
Boost στα ηλεκτρικά
Ο τομέας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων λαμβάνει πρόσθετη υποστήριξη από την κινεζική κυβέρνηση, η οποία θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις για να στηρίξει μια ασθμαίνουσα οικονομική ανάκαμψη.
Τον Ιούνιο, το Πεκίνο ανακοίνωσε φορολογικές ελαφρύνσεις ύψους 520 δισεκατομμυρίων γουάν (71,67 δισεκατομμύρια δολάρια) σε οχήματα νέας ενέργειας έως το τέλος του 2027. Τα ανώτατα όρια της φορολογικής απαλλαγής, ωστόσο, μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων φθηνότερων μοντέλων που παράγονται κυρίως από εγχώριες εταιρείες και όχι οχήματα υψηλής ποιότητας από ξένους κατασκευαστές, είπαν οι αναλυτές.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%