Μετά τον αποκλεισμό του από το Twitter πέρυσι, ο Τζακ Σουίνι, ο δημιουργός ενός λογαριασμού που παρακολουθεί την πορεία του ιδιωτικού τζετ του Ίλον Μασκ σε πραγματικό χρόνο, «μετακόμισε» στο Threads, τον μεγάλο ανταγωνιστή του Twitter.

«Το ElonJet έφτασε στο Threads!”» έγραψε ο Sweeney στην πρώτη του ανάρτηση στη νέα πλατφόρμα «εγκαινιάζοντας» τον λογαριασμό  του @elonmusksjet, ο οποίος μέσα σε λίτγες ώρες είχε ξεπεράσει τους 21.000 ακόλουθους.

Το «φιλικό» Τhreads συγκρούεται με ένα «εχθρικό» διαδίκτυο

Το ElonJet καταγράφει τις κινήσεις του ιδιωτικού τζετ του Μασκ χρησιμοποιώντας δεδομένα που είναι διαθέσιμα στον δημόσιο τομέα.

Τον Δεκέμβριο η Twitter Inc, που ανήκει στον Μασκ, ανέστειλε τον λογαριασμό ElonJet, με τον δισεκατομμυριούχο να απειλεί νομικά τον διαχειριστή του λογαριασμού.

Το Threads που ανήκουν στη Meta, του Μαρκ Ζάκερμπεργκ και αποτελεί μείζονα πρόκληση για το Twitter, συγκέντρωσε εκατομμύρια χρήστες μέσα σε λίγες ώρες, μεταξύ των οποίων εξέχουσες προσωπικότητες όπως η Kim Kardashian, η Jennifer Lopez και η Δημοκρατική εκπρόσωπος των ΗΠΑ, Alexandria Ocasio-Cortez, καθώς προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την εξασθενημένη κατάσταση του αντιπάλου της μετά μια σειρά από χαοτικές αποφάσεις από τον Μασκ.

Τι είναι το Threads

Το Threads είναι μια «εφαρμογή συνομιλίας με βάση το κείμενο», όπου οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν αναρτήσεις έκτασης έως 500 χαρακτήρων και να περιλαμβάνουν συνδέσμους, φωτογραφίες και βίντεο. Όπως και με το Twitter, οι δημοσιεύσεις μπορούν να απαντηθούν, να γίνουν like ή να κοινοποιηθούν από άλλους. Ορισμένοι χρήστες έχουν ονομάσει την υπηρεσία «δολοφόνο του Twitter».

Η εφαρμογή, η οποία εξακολουθεί να στερείται ορισμένων λειτουργιών του Twitter, συνδέεται άμεσα με το Instagram, επιτρέποντας στους χρήστες να μεταφέρουν το όνομα χρήστη και το υπάρχον δίκτυό τους. «Αυτό είναι το καλύτερο ξεκίνημα που θα μπορούσαμε να ελπίζουμε!» έγραψε ο Ζούκερμπεργκ για την εφαρμογή, χαρακτηρίζοντάς την ως τη «φιλική» εναλλακτική του Twitter.

Οι διαπραγματεύσεις με τον Μασκ

Ο Σουίνι δημιούργησε τον λογαριασμό @ElonJet τον Ιούνιο του 2020. Κάποιο στιγμή ήρθε σε διαπραγμάτευση με τον Μασκ ζητώντας του 50.000 δολάρια, πρόταση την οποία ο πλουσιότερος άνθρωπος στο κόσμο σε αποδέχθηκε. Παράλληλα, ο Μασκ του έστειλε μήνυμα παροτρύνοντας τον Σουίνι να κλείσει τον λογαριασμό του.

«Μπορείς να το κατεβάσεις αυτό; Είναι κίνδυνος για την ασφάλειά μου», είχε γράψει σε μήνυμα προς τον έφηβο. «Δεν τρελαίνομαι στην ιδέα να με πυροβολήσει κανένας τρελάρας».

Ο Σουίνι είπε ότι το να λαμβάνει μήνυμα από τον ίδιο τον Μασκ, που όπως λέει είναι το είδωλό του, ήταν σουρεαλιστική εμπειρία. «Ετοιμαζόμουν να πέσω για ύπνο να σου πω την αλήθεια και ξαφνικά σκέφτηκα “Ω Θεέ μου, ο Ιλον μόλις μου έστειλε μήνυμα να κατεβάσω τον λογαριασμό μου”. Ήταν τρελό», υποστηρίζει.

«Και μετά μου προσέφερε $5.000 για να δυσκολέψω τους ανθρώπους που θα ήθελαν να τον εντοπίσουν και να κατεβάσω το λογαριασμό μου. Κι εγώ του έκανα την αντιπρότασή μου».

Ο Σουίνι προσπάθησε να διαπραγματευτεί με τον Μασκ απαντώντας: «Υπάρχει περίπτωση να το ανεβάσουμε στα 50 χιλιάρικα; Θα ήταν πολύ χρήσιμο για να πληρώσω το κολέγιο και ίσως μπορούσα να αγοράσω κι ένα αυτοκίνητο – ακόμη κι ένα [Tesla] Model 3».

Στη συνέχεια ο Μασκ του απάντησε ότι δεν αισθάνεται άνετα να του δώσει καθόλου χρήματα.

Αναστολή του λογαριασμού

Κατόπιν αυτού, το Twitter,  προχώρησε τον περασμένο Δεκέμβριο σε αναστολή του λογαριασμού.

«Λοιπόν, φαίνεται ότι το @ElonJet έχει ανασταλεί», έγραψε ο Σουίνι στο Twitter την Τετάρτη και ενθάρρυνε τους χρήστες να τον ακολουθήσουν σε άλλες πλατφόρμες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Data4: Έτοιμο το πρώτο data center το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2027
Τεχνολογία |

Μέχρι τις αρχές του 2027 έτοιμο το πρώτο data center της Data4

Tο campus της Data4 στην Παιανία, όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα και θα βοηθήσει να καταστεί η χώρα πύλη εισόδου δεδομένων στη νότια Ευρώπη, είπε ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Ολιβιέ Μισελί