Dealer 30 ετών αγοράζει ακίνητα στην Ελλάδα
- Δημοσιεύθηκε πρόσφατα έρευνα που δείχνει πως στην Ελλάδα ακίνητα δεν αγοράζουν μόνο οι ξένοι συνταξιούχοι, αλλά και νέοι ηλικίας 30 ετών.
- Όχι φυσικά για ιδία χρήση, αλλά για αξιοποίηση. Πρόκειται δηλαδή για κίνηση με επενδυτικό πρόσημο.
- Για όσους αναρωτιούνται ποιοι νέοι μπορεί να διαθέτουν τα χρήματα για μια τέτοια επένδυση την απάντηση μας έδωσε κτηματομεσίτης που γνωρίζει καλά τον χώρο αυτό.
- Νέοι που ασχολούνται με business αλλά και ταλαντούχοι dealers που βγάζουν… εκατομμύρια.
- Πρόσφατα ένας από αυτούς έβγαλε σε μια μέρα 250.000 ευρώ (!) «παίζοντας» σε κρυπτονομίσματα.
- Τέτοιοι, όπως μας λέει η πηγή μας, υπάρχουν αρκετοί σε διεθνές επίπεδο…
——————-
Αλεξανδρούπολη, η πόλη που πετάει…
- Ποια είναι αυτή τη στιγμή η πιο δυναμική και πολλά υποσχόμενη πόλη στην χώρα;
- Η Αλεξανδρούπολη. Ναι καλά διαβάσατε.
- Πολλοί άνθρωποι της αγοράς διαπιστώνουν μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις των εταιρειών τους τα τελευταία χρόνια.
- «Η πόλη πετάει…», σημείωσε με έμφαση στέλεχος γνωστής αλυσίδας που διατηρεί κατάστημα στην περιοχή σε συνάντηση με δημοσιογράφους
- Ο λόγος; Μα φυσικά η μετατροπή της πόλης σε γεωστρατηγικό κόμβο χάρη στην αναβάθμιση του λιμανιού και στις ενεργειακές υποδομές που δρομολογούνται (FSRU).
- Τα επόμενα χρόνια μάλιστα αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη αφού το εισόδημα των κατοίκων εκτιμάται πως θα αυξηθεί.
- Πράγμα που θεωρείται πως θα προσελκύσει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για την ευρύτερη περιοχή…
———————
Ειδικά concept για «βαριά πορτοφόλια»
- Νέα concept για… τουρίστες με «βαριά πορτοφόλια» εξετάζουν μια σειρά από εταιρείες.
- Στο επίκεντρο βρίσκονται τα πεντάστερα ξενοδοχεία που φυτρώνουν στα δημοφιλή θέρετρα της χώρας αλλά και το Riviera Galleria, στη νέα μαρίνα του Ελληνικού.
- Πέρα από την σχεδίαση, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και στις υπηρεσίες που θα προσφέρονται.
- «Οι ανάγκες της συγκεκριμένης κατηγορίας πελατών διαφοροποιούνται από το μέσο καταναλωτή», σημειώνει χαρακτηριστικά στέλεχος μεγάλης αλυσίδας.
- Διεθνείς οίκοι μόδας υψηλής ραπτικής από το Μιλάνο και άλλου κάνουν όλο και πιο έντονη την παρουσία τους στη χώρα μας…
- Και όπως μαθαίνουμε αναμένονται σύντομα και άλλοι που θα κάνουν αίσθηση…
Latest News
Δημοπρασία: Πουλήθηκε προς 6,2 εκατ. δολ. η μπανάνα του Κατιλάν Προϋπολογισμός: Στις αγορές για 11 δισ. ευρώ το Ελληνικό Δημόσιο για το 2025 Cavino: Πώς οι Γιάννης και Θεόδωρος Αναστασίου έφτασαν στην κορυφή του ελληνικού κρασιού Ηλεκτρικά πατίνια: Αλλαγές φέρνει ο ΚΟΚ – Ποιοι κινδυνεύουν με βαριά «καμπάνα» Δύσκολο Σάββατο θα έχει ο Μητσοτάκης, τα αυτογκόλ της κυβέρνησης, μεγαλώνει η οργή στην αγορά, το σήμα της Βιομηχανίας, επιδόσεις από τα… Lidl, η «μονοκαλλιέργεια» της Ελλάκτωρ… Επενδυτικό κενό: Μειώνεται η ψαλίδα αλλά παραμένει – Γιατί αστόχησαν οι προβλέψεις για τις επενδύσεις
Elounda Hills: Τι περιλαμβάνει το mega project του Βιτάλι Μπορίσοφ – Επενδύσεις 800 εκατ. για boutique ξενοδοχεία και βίλες Motor Oil: Στόχος για «πράσινα» EBITDA 400 με 500 εκατ. ευρώ το 2030 Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα Φέτα: Πώς η ΠΟΠ Καλαβρύτων κατέκτησε την πρώτη θέση στα σούπερ μάρκετ Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024 Data centers: Πώς η πράσινη ενέργεια «φέρνει» τεχνολογικές επενδύσεις στην Ελλάδα