Την Πέμπτη και την Παρασκευή πρόκειται να απεργήσουν οι εργαζόμενοι στα τρένα των εταιριών Italo και Τrenitalia. Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ζητούν «κατάλληλο πρόγραμμα προσλήψεων προσωπικού, μείωση του φόρτου εργασίας σε ό,τι αφορά τις βάρδιες, επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και περισσότερο βάρος στον τομέα της συντήρησης».
To δε Σάββατο 15 Ιουλίου, στην Ιταλία θα έχουμε απεργιακές κινητοποιήσεις του προσωπικού εδάφους στα αεροδρόμια, με προβλήματα και για το «check-in». Η απεργία θα διαρκέσει οκτώ ώρες και οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για το ό,τι η συλλογική τους σύμβαση έχει λήξει από το 2015. Tο Σάββατο έχουν προκηρύξει επίσης απεργία, οι πιλότοι της Μalta Air που εργάζονται για την εταιρία Ryanair, όπως και οι ιπτάμενοι, οι αεροσυνοδοί και οι πιλότοι της Vueling.
Eurocontrol: Στον «αέρα» οι ευρωπαϊκές πτήσεις από τις απεργίες των ελεγκτών
Διακοπές … αλλά όχι πολλές μέρες
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, μέχρι το τέλος του μηνός πρόκειται να εγκαταλείψουν μικρές και μεγάλες πόλεις της χώρας, για να πάνε διακοπές, πάνω από δεκαπέντε εκατομμύρια πολίτες. Στο 62% των περιπτώσεων, λόγω της αύξησης των τιμών, οι διακοπές θα διαρκέσουν από τέσσερις μέχρι επτά ημέρες και κάθε άτομο αναμένεται να ξοδέψει, κατά μέσο όρο, 946 ευρώ.
Σε σχέση με πέρυσι, επίσης, περιορίζονται τα γεύματα και δείπνα στα εστιατόρια. Οι περισσότεροι Ιταλοί προτιμούν ένα πιο οικονομικό ποτό ή «προσέκο» και φαγητό σε σπίτια φίλων και συγγενών. Το κόστος των ακτοπλοϊκών συνδέσεων, παράλληλα, έχει αυξηθεί εντυπωσιακά. Για ταξίδι μετ΄επιστροφής, με φέρυ μποτ και προορισμό την Σαρδηνία τον Αύγουστο, το εισιτήριο μπορεί να αγγίξει τα χίλια ευρώ. Όχι σε καμπίνα, αλλά κατάστρωμα.
Εννέα στους δέκα Ιταλούς πάντως επιλέγουν και φέτος τη θάλασσα για να ξεκουραστούν και να αναζωογονηθούν. Το 41,7% των κατοίκων της χώρας, τέλος, δεν πρόκειται να πάει ούτε μια ημέρα διακοπές. Εξαιτίας κυρίως των οικονομικών προβλημάτων.
Θεόδωρος Ανδρεάδης-Συγγελλάκης
Πηγή: DW
Latest News
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley
Μειωμένα κέρδη για τη BP στο τρίτο τρίμηνο -
«Σύννεφα» για τη BP καθώς η μετοχή της εμφανίζει πτώση 19% απο την αρχή του έτους έναντι πτώσης 3,5% για τη Shell