
Επενδύσεις έως και 7 δισ. ευρώ θα διαθέσουν η κινεζική Geely και η γαλλική Renault για τη σύσταση μιας κοινοπραξίας στην οποία θα μετέχουν με ίσο ποσοστό. Η συνεργασία των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη βενζινοκινητήρων και κινητήρων υβριδικής τεχνολογίας για τα αυτοκίνητα.
ΕΕ: Παραμένει μικρό το ποσοστό των οικολογικών αυτοκινήτων
Η κοινοπραξία αποσκοπεί στην κατασκευή αποδοτικότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών συστημάτων, σε μια εποχή που η στόχευση μεγάλου μέρους της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι στη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι για να καταστούμε παγκόσμιος ηγέτης στις υβριδικές τεχνολογίες, παρέχοντας λύσεις με χαμηλές εκπομπές για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Έρικ Λι, πρόεδρος της Geely.
Η νέα εταιρεία θα απασχολεί 19.000 άτομα σε 17 εργοστάσια παραγωγής κινητήρων και πέντε κέντρα έρευνας και ανάπτυξης, σύμφωνα με τη Renault.
Ανάμεσα στους πελάτες της κοινοπραξίας αναμένεται να είναι οι Volvo, Proton, Nissan, Mitsubishi και PUNCH Torino.

Στόχος είναι ετήσια παραγωγική ικανότητα έως και 5 εκατ. κινητήρων εσωτερικής καύσης, υβριδικών και plug-in υβριδικών κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων, πρόσθεσε η Renault, με ετήσια έσοδα 15 δισ. ευρώ σύμφωνα με το Reuters. Η λειτουργία της νέας εταιρείας αναμένεται στο β΄ εξάμηνο του 2023.
Η Saudi Aramco, η οποία υπέγραψε επιστολή πρόθεσης με τη Renault και τη Geely τον περασμένο Μάρτιο, εξετάζει μια στρατηγική επένδυση στη νέα εταιρεία, σύμφωνα με τη Renault.
Νωρίτερα στη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς, πηγές ανέφεραν ότι ο πετρελαϊκός κολοσσός βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την εξαγορά μεριδίου έως και 20% στην κοινοπραξία, ανέφεραν πηγές νωρίτερα φέτος.
Τα τελευταία χρόνια εξάλλου, οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες συνεργάζονται με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την ανάπτυξη βιώσιμων καυσίμων και κινητήρων υδρογόνου τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο αν τελεσφορήσει η εν λόγω συμφωνία, θα καταστήσει την Aramco τον πρώτο μεγάλο παραγωγό πετρελαίου που θα επενδύσει στον κλάδο των αυτοκινήτων.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων