
Διακόπηκε πριν από λίγο η συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού που εξετάζει τη συγχώνευση Attica-ANEK. Η διαδικασία θα συνεχισθεί την προσεχή Δευτέρα ενώ μία ακόμη συνεδρίαση έχει προγραμματισθεί για τις 24 Ιουλίου. Όπως εκτιμήθηκε από πλευράς ΕΠΑΝΤ πρέπει να εξετασθούν και άλλοι μάρτυρες όπως επίσης και πραγματογνώμονες.
Χθες εξετάσθηκαν οι εκπρόσωποι της Attica και της ΑΝΕΚ, ενώ κατάθεσε και εκπρόσωπος της SeaJets.
Νέα απόρριψη στην πρόταση της Seajets για εξαγορά της ΑΝΕΚ
Υπενθυμίζεται ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού εξετάζει τη συγχώνευση Attica-ANEK με την εισήγηση να είναι θετική με τον όρο περί διάσωσης (failling firm). Υπενθυμίζεται ότι η εισήγηση προβλέπει την έγκριση τη συγχώνευσης ΑΝΕΚ-Attica υπό τον όρο της διάσωσης της ΑΝΕΚ. Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε από την ΕΠΑΝΤ για να γίνει δεκτό το επιχείρημα της προστασίας της προβληματικής επιχείρησης πρέπει να συντρέχουν οι ακόλουθες τρεις προϋποθέσεις:
- Η φερόμενη ως προβληματική επιχείρηση θα αναγκασθεί στο εγγύς μέλλον να αποχωρήσει από την αγορά λόγω των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετωπίζει, αν δεν εξαγορασθεί από άλλη επιχείρηση.
- Δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική δυνατότητα εξαγοράς, λιγότερο επιβλαβής για τον ανταγωνισμό, εκτός από την κοινοποιηθείσα συγκέντρωση.
- Αν δεν πραγματοποιηθεί συγκέντρωση, η προβληματική επιχείρηση θα παύσει αναπόφευκτα να ασκεί τις δραστηριότητές της στην αγορά.
Σύμφωνα με την Εισήγηση, που ανακοινώθηκε πληρούνται οι ως άνω τρεις προϋποθέσεις της προστασίας της προβληματικής επιχείρησης.
Στην πορεία όμως εμφανίσθηκε πρόταση από τη SeaJets η οποία στοχεύει προφανώς στη δεύτερη από τις τρεις προϋποθέσεις του failing firm, έτσι ώστε αυτό να μην ισχύει πλέον.
Η SeaJets στο διάστημα αυτό κατέθεσε δυο φορές πρόταση εξαγοράς της ΑΝΕΚ ωστόσο και τις δυο φορές η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ως εκπρόσωπος των Ομολογιούχων Δανειστών του Κοινοπρακτικού Δανείου της Εταιρείας, απέστειλε επιστολή στις εταιρείες «ΣΙ ΤΖΕΤΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», «ΚΙΑΡΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «GOLDENSTEP SHIPPING LIMITED» (μέλη της SeaJets) στην οποία σημείωνε ότι: «η όψιμη πρότασή σας, για την υλοποίηση της οποίας — από τα στοιχεία που θέσατε υπόψιν μας — δεν έχετε εξασφαλίσει επάρκεια κεφαλαίων ενώ από την άλλη δεν διασφαλίζει την επιβίωση της ΑΝΕΚ, δεν δύναται να γίνει αποδεκτή.»


Latest News

Υπ. Ναυτιλίας: Η αλήθεια για την ακτοπλοϊκή γραμμή Λαύριο – Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με ανακοίνωση του παραθέτει τα γεγονότα για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή

Ανησυχία για «νέα Τέμπη στο Αιγαίο»
Σε συναγερμό το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προκειμένου να αντιμετωπίσει πρακτικές που παραπέμπουν σε «πειρατεία»

Τα ταχύπλοα και ο φόβος για ένα δυστύχημα στο Αιγαίο που δεν θα μπορέσει να σηκώσει καμία κυβέρνηση
Γιατί ο Στυλιανίδης προειδοποιεί ότι η χώρα δεν μπορεί να αντέξει «νέα Τέμπη» στο Αιγαίο και τι συμβαίνει με τα ταχύπλοα

Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος
Δεν θα ναυαγήσει το σχέδιο για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα δεσμεύεται ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μετά και τη βροχή καταγγελιών από ναυτεργατικά σωματεία και επιβάτες εναντίον τη Seajets που κυριαρχεί στα ταχύπλοα

Τα παιχνίδια με τις επιδοτούμενες γραμμές – Το παράδειγμα της γραμμής Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος
Ο ρόλος της SeaJets στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και η εμφάνιση του Μάριου Ηλιόπουλου στη Σαντορίνη

Η Attica Group σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στην κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου της Attica Group ανέρχονται σε περίπου 515 εκατ. ευρώ

Έκτακτο δρομολόγιο του Kissamos από Σαντορίνη - Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group
Tο έκτακτο δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί σήμερα από το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης