Νέες υπηρεσίες εντάσσουν τα ΕΛΤΑ, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιοργάνωσης που υλοποιείται από τη νέα διοίκηση. Το σχέδιο με κεντρικό μήνυμα «Είμαστε Παντού, Καλύτερα» θα ξεδιπλωθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών.

ΕΛΤΑ: Η επιστολή του CEO Γρηγόρη Σκλήκα προς τους εργαζομένους

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο σχεδιασμός του δικτύου συναλλαγών των ΕΛΤΑ πραγματοποιήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990.Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η ταχυδρομική λειτουργία οργανώνεται σε κεντρικά σημεία και δεν επηρεάζεται από την αναδιοργάνωση του δικτύου, η οποία, μέσω της καλύτερης κατανομής του ανθρώπινου δυναμικού των ΕΛΤΑ, βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της διανομής.

Νέες υπηρεσίες

Ειδικότερα, το σχέδιο για το μέλλον των ΕΛΤΑ περιλαμβάνει υπηρεσίες και εργαλεία που κάνουν την επαφή τους με τον πελάτη πιο προσωποποιημένη:

·Τα ΕΛΤΑ έρχονται στην πόρτα των πελατών τους με την υπηρεσία του Ψηφιακού Ταχυδρόμου, που προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση σε υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, χωρίς παρουσία στα καταστήματα. Οι ταχυδρόμοι και διανομείς της γειτονιάς ενισχύονται με ψηφιακά εργαλεία, ώστε, σταδιακά ως το τέλος του έτους, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, να μπορούν να εισπράττουν αντικαταβολές, να διανέμουν συντάξεις και να εξοφλούν εκ μέρους των πελατών οποιοδήποτε λογαριασμό.

· Προστίθενται περισσότερα κεντρικά καταστήματα ΕΛΤΑ με διευρυμένο ωράριο τις απογευματινές ώρες.

· Εξασφαλίζουν νέες μειωμένες και ανταγωνιστικές τιμές στην αποστολή δεμάτων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην Ευρώπη (μείωση 15%) και σε άλλα μέρη του κόσμου. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Με αυτό τον τρόπο τα ΕΛΤΑ στηρίζουν έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με εξαγωγική δραστηριότητα.

· Ανανεώνουν τον στόλο με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.

· Βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών με την εφαρμογή ΕΛΤΑ Fast Post, ώστε να προγραμματίζουν το ραντεβού τους σε οποιαδήποτε κατάστημα ΕΛΤΑ και να μην περιμένουν στην ουρά.

· Ενισχύουν το Δίκτυο Έξυπνων Θυρίδων Post Pox, όπου απλά με ένα SMS ή ένα μήνυμα στο Viber, οι πελάτες των ΕΛΤΑ θα παραλαμβάνουν εύκολα και γρήγορα το δέμα τους από τη θυρίδα, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το κατάστημα.

· Αναπτύσσουν διαδικτυακή εφαρμογή Web Labing Εσωτερικού & Εξωτερικού, μέσω της οποίας κάθε εταιρικός χρήστης θα μπορεί να εκτυπώνει άμεσα, εύκολα και γρήγορα, ετικέτα ταχυδρομικού τέλους (voucher) για αντικείμενα μικρότερα των 2 kg που επιθυμεί να στείλει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παρόμοια διαδικασία έχει δρομολογηθεί για όλους τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης και της λιανικής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης – Βασιλάκης: Οι υποδομές κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη
Επιχειρήσεις |

Βασιλάκης: Οι υποδομές κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης

«Να κάνουμε κριτική στο Δημόσιο γιατί δεν ξέρει πώς να οργανώσει  διαχρονικά ακόμη και τα χρήματα από αυτοχρηματοδοτούμεν κονδύλια», είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης