
Πλάνο δυναμικής επέκτασης στην ελληνική αγορά έχει καταρτίσει ο πολωνικός όμιλος LPP, με την αλυσίδα SiNSAY να αποκτά το επόμενο διάστημα παρουσία σε Ιωάννινα και Θεσσαλονίκη, ενώ ετοιμάζει το ντεμπούτο της στην Αθήνα, με ένα ή δύο καταστήματα.
Τα δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας προσιτής μόδας θα βρίσκονται σε ακίνητα της Trade Estates του ομίλου Fourlis και συγκεκριμένα το πρώτο στο νέο retail park της ΑΕΕΑΠ στην πρωτεύουσα της Ηπείρου και το δεύτερο στο Florida 1 Retail Park στην περιοχή της Πυλαίας, στη Θεσσαλονίκη.
Η συνεργασία με την Trade Estates, που αναπτύσσει εμπορικά πάρκα σε Πειραιά, Πάτρα, Ηράκλειο, Σπάτα και φυσικά στο Commercial Hub του Ελληνικού, ενδεχομένως να έχει και συνέχεια. Άλλωστε τα εμπορικά πάρκα της ΑΕΕΑΠ εστιάζουν στο value retailing, δηλαδή προσφορά προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.
Sinsay: Στην Κρήτη το πρώτο κατάστημα των «πολωνικών Zara»
Να σημειωθεί η Trade Estates αποτελεί στρατηγικό εταίρο για την επέκταση και της έτερης πολωνικής αλυσίδας που αναπτύσσεται στην Ελλάδα, της Pepco. Η τελευταία που ανοίγει καταστήματα με ρυθμό… πολυβόλου, άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στην εγχώρια αγορά στο Top Parks Πειραιώς, ενώ ένα ακόμη σημείο πώλησης θα λειτουργήσει στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks Iωαννίνων.
Υπενθυμίζεται ότι ο πολωνικός όμιλος LPP, με το προσωνύμιο «πολωνική Zara», κάνοντας την ανατροπή, άνοιξε στο τέλος Ιανουαρίου το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Sinsay όχι στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza. Οι επιδόσεις του καταστήματος στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του κρίνονται θετικές, έχοντας κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Ο όμιλος LPP, που διαθέτει εκτός της SiNSAY και τα σήματα Reserved, Cropp, House και Mohito έχει ήδη από πέρσι αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα εξυπηρετώντας το ελληνικό κοινό. και έχει κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Η αλυσίδα SiNSAY αναζητά μεγάλους χώρους, κοντά στα 1.000 τ.μ., κυρίως σε εμπορικά κέντρα και δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία, με το πλάνο επέκτασης να προβλέπει το άνοιγμα 7 – 8 καταστημάτων σε πρώτη φάση.
Η πορεία του σήματος SiNSAY μέσα στο 2023 και στο 2024, αναμένεται να κρίνει και την έλευση και των υπόλοιπων brands του ομίλου LPP όπως η αλυσίδα Reserved.
Σημειώνεται ότι η θυγατρική του πολωνικού ομίλου στην Ελλάδα, LPP Greece, συστάθηκε πέρυσι τον Ιούνιο, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ, ενώ τον Απρίλιο εφέτος προχώρησε σε αύξηση εταιρικού κεφαλαίου κατά 3 εκατ. ευρώ. Διαχειριστής είναι ο Πολωνός Slawomir Loboda, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου LPP.
Το προφίλ του ομίλου LPP
O όμιλος LPP υπό τη διοίκηση του ιδρυτή του, Marek Piechocki, δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης» μόδας (fast fashion) τα τελευταία 30 χρόνια και οι μετοχές του διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας.
Με παρουσία σε 39 χώρες σε τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Ασία και Αφρική), τόσο με δίκτυο φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, υπολογίζεται ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού ετησίως, με προτάσεις value for money.
Συνολικά στο τέλος Απριλίου εφέτος διέθετε 2.045 καταστήματα με χώρο πώλησης 1,74 εκατ. τετραγωνικών μέτρων σε 27 χώρες, ενώ σε ακόμη 12 έχει παρουσία μόνο μέσω του ψηφιακού καναλιού.
Το σήμα Sinsay κατέχει τα πρωτεία όσον αφορά το ποσοστό επί του συνολικού τζίρου του ομίλου (41,9% το α’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2023/2024), ενώ ακολουθεί το Reserved (34,2%), με τα υπόλοιπα brands να διαθέτουν μονοψήφια συμμετοχή.
Η απόφαση για επέκταση σε νέες αγορές, ειδικά στη Νότια Ευρώπη, όπου ο πολωνικός όμιλος «βλέπει δυνατότητες ανάπτυξης για τα brand της», πάρθηκε μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία ως αντιστάθμισμα στη διακοπή των δραστηριοτήτων του σε Ρωσία και Ουκρανία.


Latest News

ΑΧΙΑ: Στα 9,10 ευρώ η τιμή στόχος για τον ΔΑΑ - Tι περιμένει στα αποτελέσματα του 2024
Η σύσταση της AXIA για τη μετοχή είναι για αγορά, με τιμή στόχο στα 9,10 ευρώ

ΑΧΙΑ για Metlen: Οι 4 πιθανές κατευθύνσεις για το στόχο των 2 δισ. στα EBITDA
Η ΑΧΙΑ διατηρεί τη σύσταση για αγορά στη μετοχή και την τιμή στόχο στα 48,60 ευρώ - Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος προανήγγειλε δύο εταιρικές ενέργειες

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, Νο1* επιλογή των καταναλωτών – Η στρατηγική της επιτυχίας συνεχίζεται
Η ανάδειξη του νερού Βίκος ως το Νο1* φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024 δεν είναι τυχαία - Είναι το αποτέλεσμα στρατηγικών επιλογών, καινοτομίας και αφοσίωσης στην ποιότητα και στη βιωσιμότητα

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alpha – Όσα έγιναν στο πρώτο Culture Day
Με τη συμμετοχή χιλιάδων εργαζομένων του Ομίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάστηκαν ο νέος εταιρικός σκοπός και οι αξίες της Alpha Bank

Στα €493,8 εκατ. το χαρτοφυλάκιο της Premia Properties - Οι επενδύσεις του 2024
Ακίνητα και συμμετοχές, αυξημένες κατά 64%, για την Premia Properties το 2024 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά

Η Trade Estates καλύπτει ομολογιακό δάνειο 9 εκατ. ευρώ της Evitenco
Στόχος της απόφασης της Trade Etates είναι να προχωρήσει η κατασκευή κέντρου logistics στον Ασπρόπυργο για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Διανομής της InterIkea.

Πώς προχωρά το deal Μασούτης - Κρητικός – Εγκαίνια για το project των 30 εκατ. στις Τρεις Γέφυρες
Σε πλήρη εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις της Μασούτης με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός – Κόβει «κορδέλα» το Grand Μασούτης στις Τρεις Γέφυρες – Έρχεται νέo κατάστημα σε περιοχή έκπληξη

Φουλ επίθεση από τις τράπεζες - Πού ψάχνουν νέες πηγές εσόδων
Ποια κίνητρα δίνουν οι τράπεζες για την προσέλκυση καταναλωτών - Λανσάρουν προγράμματα για όλα τα πορτοφόλια

Με... μπαράζ εξαγορών ξεκίνησε το 2025 για την πληροφορική
Ενώ διανύουμε το πρώτο δίμηνο του έτους, ήδη τέσσερις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Πληροφορική ανακοίνωσαν εξαγορές που ενισχύουν τη θέση τους στην αγορά

Μυτιληναίος: Το ορόσημο των 2 δισ., η «χρυσή επένδυση» στο γάλλιο και το επιθετικό retail
O πρόεδρος και CEO της METLEN, Ευάγγελος Μυτιληναίος περιέγραψε τα επόμενα βήματα και έδωσε ραντεβού στο χρηματιστήριο του Λονδίνου