
Πλάνο δυναμικής επέκτασης στην ελληνική αγορά έχει καταρτίσει ο πολωνικός όμιλος LPP, με την αλυσίδα SiNSAY να αποκτά το επόμενο διάστημα παρουσία σε Ιωάννινα και Θεσσαλονίκη, ενώ ετοιμάζει το ντεμπούτο της στην Αθήνα, με ένα ή δύο καταστήματα.
Τα δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας προσιτής μόδας θα βρίσκονται σε ακίνητα της Trade Estates του ομίλου Fourlis και συγκεκριμένα το πρώτο στο νέο retail park της ΑΕΕΑΠ στην πρωτεύουσα της Ηπείρου και το δεύτερο στο Florida 1 Retail Park στην περιοχή της Πυλαίας, στη Θεσσαλονίκη.
Η συνεργασία με την Trade Estates, που αναπτύσσει εμπορικά πάρκα σε Πειραιά, Πάτρα, Ηράκλειο, Σπάτα και φυσικά στο Commercial Hub του Ελληνικού, ενδεχομένως να έχει και συνέχεια. Άλλωστε τα εμπορικά πάρκα της ΑΕΕΑΠ εστιάζουν στο value retailing, δηλαδή προσφορά προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.
Sinsay: Στην Κρήτη το πρώτο κατάστημα των «πολωνικών Zara»
Να σημειωθεί η Trade Estates αποτελεί στρατηγικό εταίρο για την επέκταση και της έτερης πολωνικής αλυσίδας που αναπτύσσεται στην Ελλάδα, της Pepco. Η τελευταία που ανοίγει καταστήματα με ρυθμό… πολυβόλου, άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στην εγχώρια αγορά στο Top Parks Πειραιώς, ενώ ένα ακόμη σημείο πώλησης θα λειτουργήσει στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks Iωαννίνων.
Υπενθυμίζεται ότι ο πολωνικός όμιλος LPP, με το προσωνύμιο «πολωνική Zara», κάνοντας την ανατροπή, άνοιξε στο τέλος Ιανουαρίου το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Sinsay όχι στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza. Οι επιδόσεις του καταστήματος στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του κρίνονται θετικές, έχοντας κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Ο όμιλος LPP, που διαθέτει εκτός της SiNSAY και τα σήματα Reserved, Cropp, House και Mohito έχει ήδη από πέρσι αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα εξυπηρετώντας το ελληνικό κοινό. και έχει κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Η αλυσίδα SiNSAY αναζητά μεγάλους χώρους, κοντά στα 1.000 τ.μ., κυρίως σε εμπορικά κέντρα και δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία, με το πλάνο επέκτασης να προβλέπει το άνοιγμα 7 – 8 καταστημάτων σε πρώτη φάση.
Η πορεία του σήματος SiNSAY μέσα στο 2023 και στο 2024, αναμένεται να κρίνει και την έλευση και των υπόλοιπων brands του ομίλου LPP όπως η αλυσίδα Reserved.
Σημειώνεται ότι η θυγατρική του πολωνικού ομίλου στην Ελλάδα, LPP Greece, συστάθηκε πέρυσι τον Ιούνιο, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ, ενώ τον Απρίλιο εφέτος προχώρησε σε αύξηση εταιρικού κεφαλαίου κατά 3 εκατ. ευρώ. Διαχειριστής είναι ο Πολωνός Slawomir Loboda, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου LPP.
Το προφίλ του ομίλου LPP
O όμιλος LPP υπό τη διοίκηση του ιδρυτή του, Marek Piechocki, δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης» μόδας (fast fashion) τα τελευταία 30 χρόνια και οι μετοχές του διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας.
Με παρουσία σε 39 χώρες σε τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Ασία και Αφρική), τόσο με δίκτυο φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, υπολογίζεται ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού ετησίως, με προτάσεις value for money.
Συνολικά στο τέλος Απριλίου εφέτος διέθετε 2.045 καταστήματα με χώρο πώλησης 1,74 εκατ. τετραγωνικών μέτρων σε 27 χώρες, ενώ σε ακόμη 12 έχει παρουσία μόνο μέσω του ψηφιακού καναλιού.
Το σήμα Sinsay κατέχει τα πρωτεία όσον αφορά το ποσοστό επί του συνολικού τζίρου του ομίλου (41,9% το α’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2023/2024), ενώ ακολουθεί το Reserved (34,2%), με τα υπόλοιπα brands να διαθέτουν μονοψήφια συμμετοχή.
Η απόφαση για επέκταση σε νέες αγορές, ειδικά στη Νότια Ευρώπη, όπου ο πολωνικός όμιλος «βλέπει δυνατότητες ανάπτυξης για τα brand της», πάρθηκε μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία ως αντιστάθμισμα στη διακοπή των δραστηριοτήτων του σε Ρωσία και Ουκρανία.


Latest News

Mega deal Alpha Bank με AXIA Ventures
Αντίστροφη μέτρηση για την ανακοίνωση εξαγοράς της Axia από την Alpha Bank

Νέα κουλτούρα από τους δανειολήπτες – Τι άλλαξε από την εποχή των μνημονίων έως σήμερα
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα δάνεια από τις τράπεζες – Το πάθημα του ανεξέλεγκτου δανεισμού και των στρατηγικών κακοπληρωτών

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία