Πλάνο δυναμικής επέκτασης στην ελληνική αγορά έχει καταρτίσει ο πολωνικός όμιλος LPP, με την αλυσίδα SiNSAY να αποκτά το επόμενο διάστημα παρουσία σε Ιωάννινα και Θεσσαλονίκη, ενώ ετοιμάζει το ντεμπούτο της στην Αθήνα, με ένα ή δύο καταστήματα.
Τα δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας προσιτής μόδας θα βρίσκονται σε ακίνητα της Trade Estates του ομίλου Fourlis και συγκεκριμένα το πρώτο στο νέο retail park της ΑΕΕΑΠ στην πρωτεύουσα της Ηπείρου και το δεύτερο στο Florida 1 Retail Park στην περιοχή της Πυλαίας, στη Θεσσαλονίκη.
Η συνεργασία με την Trade Estates, που αναπτύσσει εμπορικά πάρκα σε Πειραιά, Πάτρα, Ηράκλειο, Σπάτα και φυσικά στο Commercial Hub του Ελληνικού, ενδεχομένως να έχει και συνέχεια. Άλλωστε τα εμπορικά πάρκα της ΑΕΕΑΠ εστιάζουν στο value retailing, δηλαδή προσφορά προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.
Sinsay: Στην Κρήτη το πρώτο κατάστημα των «πολωνικών Zara»
Να σημειωθεί η Trade Estates αποτελεί στρατηγικό εταίρο για την επέκταση και της έτερης πολωνικής αλυσίδας που αναπτύσσεται στην Ελλάδα, της Pepco. Η τελευταία που ανοίγει καταστήματα με ρυθμό… πολυβόλου, άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στην εγχώρια αγορά στο Top Parks Πειραιώς, ενώ ένα ακόμη σημείο πώλησης θα λειτουργήσει στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks Iωαννίνων.
Υπενθυμίζεται ότι ο πολωνικός όμιλος LPP, με το προσωνύμιο «πολωνική Zara», κάνοντας την ανατροπή, άνοιξε στο τέλος Ιανουαρίου το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Sinsay όχι στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza. Οι επιδόσεις του καταστήματος στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του κρίνονται θετικές, έχοντας κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Ο όμιλος LPP, που διαθέτει εκτός της SiNSAY και τα σήματα Reserved, Cropp, House και Mohito έχει ήδη από πέρσι αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα εξυπηρετώντας το ελληνικό κοινό. και έχει κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Η αλυσίδα SiNSAY αναζητά μεγάλους χώρους, κοντά στα 1.000 τ.μ., κυρίως σε εμπορικά κέντρα και δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία, με το πλάνο επέκτασης να προβλέπει το άνοιγμα 7 – 8 καταστημάτων σε πρώτη φάση.
Η πορεία του σήματος SiNSAY μέσα στο 2023 και στο 2024, αναμένεται να κρίνει και την έλευση και των υπόλοιπων brands του ομίλου LPP όπως η αλυσίδα Reserved.
Σημειώνεται ότι η θυγατρική του πολωνικού ομίλου στην Ελλάδα, LPP Greece, συστάθηκε πέρυσι τον Ιούνιο, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ, ενώ τον Απρίλιο εφέτος προχώρησε σε αύξηση εταιρικού κεφαλαίου κατά 3 εκατ. ευρώ. Διαχειριστής είναι ο Πολωνός Slawomir Loboda, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου LPP.
Το προφίλ του ομίλου LPP
O όμιλος LPP υπό τη διοίκηση του ιδρυτή του, Marek Piechocki, δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης» μόδας (fast fashion) τα τελευταία 30 χρόνια και οι μετοχές του διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας.
Με παρουσία σε 39 χώρες σε τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Ασία και Αφρική), τόσο με δίκτυο φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, υπολογίζεται ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού ετησίως, με προτάσεις value for money.
Συνολικά στο τέλος Απριλίου εφέτος διέθετε 2.045 καταστήματα με χώρο πώλησης 1,74 εκατ. τετραγωνικών μέτρων σε 27 χώρες, ενώ σε ακόμη 12 έχει παρουσία μόνο μέσω του ψηφιακού καναλιού.
Το σήμα Sinsay κατέχει τα πρωτεία όσον αφορά το ποσοστό επί του συνολικού τζίρου του ομίλου (41,9% το α’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2023/2024), ενώ ακολουθεί το Reserved (34,2%), με τα υπόλοιπα brands να διαθέτουν μονοψήφια συμμετοχή.
Η απόφαση για επέκταση σε νέες αγορές, ειδικά στη Νότια Ευρώπη, όπου ο πολωνικός όμιλος «βλέπει δυνατότητες ανάπτυξης για τα brand της», πάρθηκε μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία ως αντιστάθμισμα στη διακοπή των δραστηριοτήτων του σε Ρωσία και Ουκρανία.
Latest News
Πώς τα κόκκινα δάνεια δίνουν λύσεις στο στεγαστικό και τη ρευστότητα των τραπεζών
Τα κόκκινα δάνεια 75 δισ. ευρώ μπορούν να αποτελέσουν μέρος της επίλυσης προβλημάτων της ελληνικής οικονομίας, σύμφωνα με τραπεζικές πηγές
100 χρόνια ΔΕΘ: Το χρονοδιάγραμμα για την ανάπλαση και το επετειακό λογότυπο
Σε τρία νέα παιδιά το 1ο βραβείο του διαγωνισμού της ΔΕΘ-HELEXPO για τον σχεδιασμό λογοτύπου με αφορμή τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της
Motor Oil: «Ζωγράφισε» σχολικά κτίρια την σχολική περίοδο 2023-2024 μαζί με την Urban Act
Μέσα από δράσεις σαν αυτή, ο Όμιλος Motor Oil αποδεικνύει έμπρακτα πως επιδιώκει με κάθε τρόπο να λειτουργεί ως αναπόσπαστο μέλος των τοπικών κοινωνιών», αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας
Σε stress tests οι τράπεζες της Ευρώπης - Ο βαθμός δυσκολίας για τις ελληνικές
Ξεκινούν για τις τράπεζες της Ευρώπης τα stress tests - Το βασικό και το δυσμενές σενάριο από την Ευρωπαϊκή Τραπεζική Αρχή
Στον όμιλο Accor το management του Elatos Resort
Η επένδυση ύψους άνω των 30 εκατομμυρίων ευρώ για τον ριζικό εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του «Elatos Resort» υλοποιείται με γοργούς ρυθμούς
Νέο ΕΣΠΑ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις - Τι περιλαμβάνει
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Ν. Παπαθανάση αφορά επιδότηση επενδυτικών σχεδίων με έως 50% και ανώτατο όριο τις 200 χιλιάδες ευρώ
Αργά ή γρήγορα η μετοχή της ΔΕΗ θα ξεχωρίσει - Οι εκτιμήσεις της ΑΧΙΑ
Η τιμή στόχος που δίνει η ΑΧΙΑ είναι στα 22,60 ευρώ - Τι προβλέπει για ΑΠΕ
Χατζηθεοδοσίου για τις τραπεζικές προμήθειες: Απαιτείται συνέχεια στη μείωση
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου σημειώνει χαρακτηριστικά η κυβερνητική παρέμβαση αποτελεί υποχρεωτική εφαρμογή κοινοτικής οδηγίας
Σπάνιο είδος... οι εργαζόμενοι ταλέντα - Πονοκέφαλος η εύρευση προσωπικού για 8 στους 10 εργοδότες
Τι αποκαλύπτει για την αγορά εργασίας η τελευταία Έρευνα Έρευνα Έλλειψης Ταλέντου 2025 του ομίλου ManpowerGroup
Η Sunlight αποκτά το 51% της Lehmann Marine - Στρατηγική είσοδος στις μπαταρίες ναυτιλίας
H Sunlight Group ενισχύει τη θέση της στην αναπτυσσόμενη αγορά ενεργειακών λύσεων - Πλήρης επιβεβαίωση ΟΤ