
Πλάνο δυναμικής επέκτασης στην ελληνική αγορά έχει καταρτίσει ο πολωνικός όμιλος LPP, με την αλυσίδα SiNSAY να αποκτά το επόμενο διάστημα παρουσία σε Ιωάννινα και Θεσσαλονίκη, ενώ ετοιμάζει το ντεμπούτο της στην Αθήνα, με ένα ή δύο καταστήματα.
Τα δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας προσιτής μόδας θα βρίσκονται σε ακίνητα της Trade Estates του ομίλου Fourlis και συγκεκριμένα το πρώτο στο νέο retail park της ΑΕΕΑΠ στην πρωτεύουσα της Ηπείρου και το δεύτερο στο Florida 1 Retail Park στην περιοχή της Πυλαίας, στη Θεσσαλονίκη.
Η συνεργασία με την Trade Estates, που αναπτύσσει εμπορικά πάρκα σε Πειραιά, Πάτρα, Ηράκλειο, Σπάτα και φυσικά στο Commercial Hub του Ελληνικού, ενδεχομένως να έχει και συνέχεια. Άλλωστε τα εμπορικά πάρκα της ΑΕΕΑΠ εστιάζουν στο value retailing, δηλαδή προσφορά προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.
Sinsay: Στην Κρήτη το πρώτο κατάστημα των «πολωνικών Zara»
Να σημειωθεί η Trade Estates αποτελεί στρατηγικό εταίρο για την επέκταση και της έτερης πολωνικής αλυσίδας που αναπτύσσεται στην Ελλάδα, της Pepco. Η τελευταία που ανοίγει καταστήματα με ρυθμό… πολυβόλου, άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στην εγχώρια αγορά στο Top Parks Πειραιώς, ενώ ένα ακόμη σημείο πώλησης θα λειτουργήσει στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks Iωαννίνων.
Υπενθυμίζεται ότι ο πολωνικός όμιλος LPP, με το προσωνύμιο «πολωνική Zara», κάνοντας την ανατροπή, άνοιξε στο τέλος Ιανουαρίου το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Sinsay όχι στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza. Οι επιδόσεις του καταστήματος στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του κρίνονται θετικές, έχοντας κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Ο όμιλος LPP, που διαθέτει εκτός της SiNSAY και τα σήματα Reserved, Cropp, House και Mohito έχει ήδη από πέρσι αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα εξυπηρετώντας το ελληνικό κοινό. και έχει κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Η αλυσίδα SiNSAY αναζητά μεγάλους χώρους, κοντά στα 1.000 τ.μ., κυρίως σε εμπορικά κέντρα και δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία, με το πλάνο επέκτασης να προβλέπει το άνοιγμα 7 – 8 καταστημάτων σε πρώτη φάση.
Η πορεία του σήματος SiNSAY μέσα στο 2023 και στο 2024, αναμένεται να κρίνει και την έλευση και των υπόλοιπων brands του ομίλου LPP όπως η αλυσίδα Reserved.
Σημειώνεται ότι η θυγατρική του πολωνικού ομίλου στην Ελλάδα, LPP Greece, συστάθηκε πέρυσι τον Ιούνιο, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ, ενώ τον Απρίλιο εφέτος προχώρησε σε αύξηση εταιρικού κεφαλαίου κατά 3 εκατ. ευρώ. Διαχειριστής είναι ο Πολωνός Slawomir Loboda, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου LPP.
Το προφίλ του ομίλου LPP
O όμιλος LPP υπό τη διοίκηση του ιδρυτή του, Marek Piechocki, δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης» μόδας (fast fashion) τα τελευταία 30 χρόνια και οι μετοχές του διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας.
Με παρουσία σε 39 χώρες σε τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Ασία και Αφρική), τόσο με δίκτυο φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, υπολογίζεται ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού ετησίως, με προτάσεις value for money.
Συνολικά στο τέλος Απριλίου εφέτος διέθετε 2.045 καταστήματα με χώρο πώλησης 1,74 εκατ. τετραγωνικών μέτρων σε 27 χώρες, ενώ σε ακόμη 12 έχει παρουσία μόνο μέσω του ψηφιακού καναλιού.
Το σήμα Sinsay κατέχει τα πρωτεία όσον αφορά το ποσοστό επί του συνολικού τζίρου του ομίλου (41,9% το α’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2023/2024), ενώ ακολουθεί το Reserved (34,2%), με τα υπόλοιπα brands να διαθέτουν μονοψήφια συμμετοχή.
Η απόφαση για επέκταση σε νέες αγορές, ειδικά στη Νότια Ευρώπη, όπου ο πολωνικός όμιλος «βλέπει δυνατότητες ανάπτυξης για τα brand της», πάρθηκε μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία ως αντιστάθμισμα στη διακοπή των δραστηριοτήτων του σε Ρωσία και Ουκρανία.


Latest News

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW