
Με ενιαίο εισιτήριο θα γίνονται οι μεταφορές του επιβατικού κοινού σε ΟΑΣΘ και Μετρό Θεσσαλονίκης, όπως γνωστοποίησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, ο οποίος επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη μαζί με την υφυπουργό Χριστίνα Αλεξοπούλου. Ο κ. Ταχιάος επανέλαβε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει εντός του 2024 και θα αλλάξει αυτομάτως «την ατζέντα της πόλης», ενώ η κα. Αλεξοπούλου δεσμεύτηκε για επίλυση των συγκοινωνιακών προβλημάτων που χρονίζουν στην πόλη, προαναγγέλλοντας επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα την επόμενη εβδομάδα.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Στην εταιρεία THEMA η λειτουργία και η συντήρηση
Οι δύο υφυπουργοί πραγματοποιούν επίσκεψη στην πόλη και το πρωί του Σαββάτου συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας – Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, με τον οποίο συζήτησαν για τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Βόρεια Ελλάδα, ενώ ακολούθως επιθεώρησαν την εκτέλεση των εργασιών στους σταθμούς Βενιζέλου και Φλέμινγκ τού Μετρό Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια, προήδρευσαν σε ευρεία σύσκεψη, στο Αμαξοστάσιο του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή εκπροσώπων των διοικήσεων της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ.
«Δουλεύουμε ως ομάδα»
«Εντολή από τον πρωθυπουργό ήταν η κυβέρνηση να δουλέψει ως ομάδα. Και φυσικά στο υπουργείο όπου προΐσταται ο Χρήστος Σταϊκούρας υπάρχει ακριβώς αυτή η αίσθηση της ομάδας», είπε σε δηλώσεις του ο κ. Ταχιάος (αρμόδιος για θέματα Υποδομών) και πρόσθεσε: «Βρισκόμαστε εδώ μαζί με την υφυπουργό κα. Αλεξοπούλου ακριβώς για να μπορέσουμε να συντονίσουμε τη συνεργασία ενός μέσου, όπως το Μετρό».
Ο ίδιος γνωστοποίησε ότι το Μετρό όταν ξεκινήσει θα έχει ενιαίο εισιτήριο με τον ΟΑΣΘ και κατά συνέπεια είναι παρά πολύ βασικό «να λύσουμε όλα αυτά τα ζητήματα». Τόνισε δε, ότι Μετρό της Θεσσαλονίκης «έχει μπει ήδη στις ράγες» και πρόσθεσε ότι την περασμένη Δευτέρα η «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» έστειλε στο Ελεγκτικό Συνέδριο τη σύμβαση με την εταιρεία λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης. «Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πολύ σύντομα στο έργο μπαίνει ένας ακόμη παίκτης. Ο παίκτης της εταιρείας λειτουργίας, ο οποίος θα είναι αυτός που τελικά θα αποδώσει στην πόλη προς εμπορική λειτουργία το έργο», σημείωσε.

«Να πάψει η μεμψιμοιρία»
«Εκείνο που πρέπει να καταλάβουν οι Θεσσαλονικείς και το λέω κι ως Θεσσαλονικιός» συνέχισε ο κ. Ταχιάος «είναι ότι η λειτουργία του Μετρό αυτόματα αλλάζει και την ατζέντα της πόλης. Πρέπει να πάψει η γκρίνια, η μεμψιμοιρία. Η ατζέντα της πόλης χρειάζεται μια ανανέωση και νομίζω ότι το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι εδώ ακριβώς για να μπορέσει να συμβάλλει σε αυτή την ανακατεύθυνση των προτεραιοτήτων της Θεσσαλονίκης».
Χρ. Αλεξοπούλου: «Εθνικής στρατηγικής η σημασία των μεταφορών»
Από την πλευρά της, η κα. Αλεξοπούλου τόνισε ότι μεταφορές είναι εθνικής στρατηγικής σημασίας για ολόκληρη τη χώρα και δεσμεύτηκε ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θα βρεθεί δίπλα στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι επιβάλλεται να αναβαθμιστεί η καθημερινότητά τους μέσα από τις αστικές συγκοινωνίες. Προς την κατεύθυνση αυτή, η αρμόδια υφυπουργός για θέματα Μεταφορών, μίλησε για ένα «ολιστικό πρόγραμμα», με συνεργασία όλων των φορέων προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. «Επιβάλλεται κάθε μέσο αστικής συγκοινωνίας να πρέπει να συνεργάζεται με το άλλο, έτσι ώστε να έχουμε ένα σχέδιο που θα επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα των πολιτών.
Η κα. Αλεξοπούλου ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη ο κ. Σταϊκούρας, όπου θα βρεθούν στο επίκεντρο τα ζητήματα που απασχολούν την πόλη σε μία προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων «σε θέματα που χρονίζουν και επιβάλλεται να επιλυθούν πολύ σύντομα».
Ερωτηθείσα για το ταξίδι που έκανε με το τρένο από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη η κα. Αλεξοπούλου απάντησε ως εξής: «Υπάρχουν ζητήματα λειτουργίας, για παράδειγμα δεν λειτουργούσε πολύ καλά ο κλιματισμός. Είμαστε εδώ για να δώσουμε όλες τις λύσεις».
«Η Β. Ελλάδα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος»
Στα έργα που υλοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών Στάθης Κωνσταντινίδης. «Όπως είπε και ο πρωθυπουργός, η Βόρεια Ελλάδα είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Γνωρίζετε όλοι ότι είναι ήδη σε διάφορα στάδια υλοποίησης σημαντικά έργα. Το Μέτρο είναι ένα από τα σημαντικά έργα για τη Θεσσαλονίκη. Είχαμε συνηθίσει να λέμε σε αυτή την πόλη ότι “όλα είναι κάτω”- όλα είναι στην Αθήνα. Οι ρόλοι αντιστρέφονται. Κάποια στιγμή θα λέμε ότι ισότιμα η Βόρεια Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη έχει πετύχει τους στόχους της και ικανοποιεί τις ανάγκες των πολιτών. Είμαστε πολύ κοντά σε αυτόν τον στόχο», είπε ο κ. Κωνσταντινίδης, καλωσορίζοντας του δύο υφυπουργούς, με τους οποίους, όπως είπε, θα έχουμε πολύ στενή συνεργασία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA