Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αναχωρεί τη Δευτέρα για τριήμερη περιοδεία στις χώρες του Περσικού Κόλπου, με στόχο της υπογραφή επενδυτικών συμφωνιών αξίας άνω των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μετέδωσε το TRT. Στο ταξίδι θα το συνοδεύσουν περίπου 200 Τούρκοι επιχειρηματίες.
Εκτός από τις διαπραγματεύσεις με την ηγεσία του Κατάρ, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Σαουδικής Αραβίας, ο Ερντογάν θα λάβει μέρος σε επιχειρηματικά φόρουμ που διοργανώνει το Συμβούλιο Εξωτερικών Οικονομικών Σχέσεων της Τουρκίας σε αυτές τις χώρες.
Τώρα αρχίζουν τα (πιο) δύσκολα: 200% πάνω ο φόρος στα καύσιμα στην Τουρκία
Ο επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου, Nail Olpak, δήλωσε στους δημοσιογράφους πριν από το ταξίδι ότι, μετά τα αποτελέσματα των συναντήσεων, σχεδιάζεται να συναφθούν συμβάσεις στους τομείς των κατασκευών και των εργολαβιών, καθώς και στους τομείς της υγείας, της ενέργειας, των μεταφορών, των οικονομικών, του τουρισμού και της γεωργίας.
Μιλώντας στο τηλεοπτικό κανάλι A Haber την Κυριακή, ο Τούρκος αντιπρόεδρος Τζεβντέτ Γιλμάζ είπε ότι υπολογίζει σε συγκεκριμένες συμφωνίες.
«Πρόκειται για μακροπρόθεσμα έργα τόσο σε διμερές επίπεδο όσο και σε τρίτες χώρες. Κάποιες από τις άμεσες επενδύσεις θα γίνουν άμεσα, κάποιες στο μέλλον. Αναμένουμε εντυπωσιακά ποσά», είπε, προσθέτοντας ότι τα ποσά θα γίνουν γνωστά μετά τις διαπραγματεύσεις .
Αμυντική συνεργασία
Ξεχωριστό θέμα των διαπραγματεύσεων θα είναι η συνεργασία με τις χώρες του Περσικού Κόλπου στην αμυντική βιομηχανία. Ειδικότερα, ο Γιλμάζ και ο Τούρκος υπουργός Οικονομικών Μεχμέτ Σιμσέκ συζήτησαν αυτό το θέμα στο πρόσφατο ταξίδι τους στο Κατάρ. Η πύλη ειδήσεων του στρατιωτικού-βιομηχανικού συγκροτήματος Savunma Sanayi σημειώνει ότι το Κατάρ αγοράζει drones, κατευθυνόμενα πυρομαχικά, θωρακισμένες επίγειες πλατφόρμες, πολεμικά πλοία και ταχύπλοα από την Τουρκία. Τα μέρη διαπραγματεύονται την πώληση τουρκικών κορβετών κλάσης Milgem στο εμιράτο. Το Κατάρ δείχνει επίσης ενδιαφέρον για το πολλά υποσχόμενο έργο του κύριου τανκ μάχης της Τουρκίας στο Altay.
Η περιοδεία στην περιοχή θα ξεκινήσει με την επίσκεψη Ερντογάν στη Σαουδική Αραβία. Σύμφωνα με το TRT, η Τουρκία σκοπεύει να αυξήσει τον ετήσιο εμπορικό κύκλο εργασιών με τη χώρα αυτή στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες