Η παροχή τεχνικής υποστήριξης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην προώθηση μεταρρυθμίσεων σε κρίσιμους τομείς των υποδομών και των μεταφορών, αποτέλεσε το αντικείμενο της συνάντησης που είχε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, με τον γενικό διευθυντή Στήριξης Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Mario Nava.

Χρήστος Σταϊκούρας: Το σχέδιο για την αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου

Μετά τη συνάντηση, ο κ. Σταϊκούρας, δήλωσε:

«Ενισχύουμε τη στενή συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων της Κομισιόν, με την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών που θα αναβαθμίσουν τη διοικητική ικανότητα της χώρας μας να εφαρμόσει αποτελεσματικές μεταρρυθμίσεις στην παραγωγή των δημόσιων έργων, στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου και στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης».

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της συνάντησης τέθηκαν τα εξής ζητήματα:

  • H ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου για την εφαρμογή του BIM (Building Information Modeling). Η Τεχνολογία Μοντελοποίησης μπορεί να συμβάλλει καταλυτικά στην παράγωγη βιώσιμων έργων, βελτιώνοντας τη διαδικασία ανάθεσης μελετών, κατασκευής και συντήρησης των δημόσιων έργων.
  • Εμβάθυνση συνεργασίας με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων (ERA) σε ζητήματα οργανωτικής διάρθρωσης και εκπαίδευσης προσωπικού, στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών.
  • Παροχή τεχνογνωσίας στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, ενόψει και της σύνταξης του Εθνικού Σχεδίου Ηλεκτροκίνησης, με σκοπό την περαιτέρω αύξηση της τεχνολογίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην ελληνική αγορά.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα