![Ο Αρσένιο Αντόνιο Ντομίνγκεζ Βελάσκο από τoν Παναμά, νέος γενικός γραμματέας του ΙΜΟ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/Arsenio-Dominguez-2022-from-Flickr-feed-Credit-IMO.png)
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) εξέλεξε σήμερα, τον Αρσένιο Αντόνιο Ντομίνγκεζ Βελάσκο από τη Δημοκρατία του Παναμά ως τον επόμενο γενικό γραμματέα του.
Η θητεία του νυν γενικού γραμματέα, Kitack Lim της Δημοκρατίας της Κορέας, λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2023. Ο νεοεκλεγείς γενικός γραμματέας θα αναλάβει καθήκοντα την 1η Ιανουαρίου 2024 και θα έχει τετραετή θητεία.
Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, επτά κράτη μέλη του ΙΜΟ πρότειναν έναν υποψήφιο για τη θέση του γενικού γραμματέα του ΙΜΟ.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ιστορική συμφωνία του ΙΜΟ
Οι έξι προτεινόμενοι υποψήφιοι, εκτός από τον Dominguez, ήταν ο Moin Uddin Ahmed από το Μπαγκλαντές, ο Suat Hayri Aka από την Τουρκία, η Cleopatra Doumbia-Henry από τη Δομινίκα, η Nancy Karigithu από την Κένυα, η Minna Kivimäki από τη Φινλανδία και ο Zhang Xiaojie από την Κίνα.
Το Συμβούλιο του ΙΜΟ κατά την 128η σύνοδό του τον Δεκέμβριο του 2022 ενέκρινε τις διαδικασίες για τη διεξαγωγή της εκλογής του Γενικού Γραμματέα κατά τη σύνοδο του Συμβουλίου τον Ιούλιο του 2023.
Τώρα που ολοκληρώθηκε η εκλογή του Dominguez, η απόφαση του Συμβουλίου θα υποβληθεί προς έγκριση στην 33η σύνοδο της Συνέλευσης του ΙΜΟ στα τέλη του 2023.
Ο Dominguez είναι επί του παρόντος διευθυντής της Διεύθυνσης Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του ΙΜΟ, έχοντας προηγουμένως διατελέσει διευθυντής της Διοικητικής Διεύθυνσης και επικεφαλής του προσωπικού.
Πριν από την ένταξή του στον ΙΜΟ τον Ιούλιο του 2017, εργάστηκε για τη Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά από το 1998 ως επικεφαλής του Περιφερειακού Γραφείου Τεχνικής και Τεκμηρίωσης για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική και ως αναπληρωτής εκπρόσωπος και τεχνικός σύμβουλος του Παναμά στον ΙΜΟ.
Δήλωση Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με αφορμή την εκλογή του υποψηφίου του Παναμά κ. Arsenio Dominguez Velasco στη θέση του Γενικού Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η Ελλάδα χαιρετίζει την εκλογή του υποψηφίου του Παναμά κ. Arsenio Dominguez Velasco στη θέση του Γενικού Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). Παραμένουμε προσηλωμένοι στο ρόλο του ΙΜΟ ως παγκόσμιου νομοθέτη για την ασφαλή, περιβαλλοντικά φιλική και αποτελεσματική ναυτιλία και θα συνεργασθούμε με το νέο Γενικό Γραμματέα και τα κράτη μέλη του ΙΜΟ, προς όφελος της ναυτιλίας, των ναυτικών και της παγκόσμιας κοινότητας στο σύνολό της».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Επανεξελέγη πρόεδρος η Μελίνα Τραυλού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/enosi-ellinon-efopliston-600x338.jpg)
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
![Τέλης Μυστακίδης: Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή για την Aegean Baltic Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/telis-mistakidis-600x404.png)
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
![Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία παγκόσμιο παράδειγμα αριστείας, πρωτοπορίας και ανθεκτικότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-3-600x393.jpg)
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
![Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-600x400.jpeg)
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
![Capital Clean Energy Carriers: Αύξηση εσόδων 64% στο τέταρτο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/AMORE-MIO-CAPITAL-600x270.jpg)
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
![Ναυτιλία: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον πόλεμο δασμών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_LNG22-1024x600-1-600x352.png)
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
![Costamare: Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Costamare-slide-2-7f29710c-600x273.jpeg)
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του