
Ο Tom Corley μελέτησε επί πέντε χρόνια 233 εκατομμυριούχους με σκοπό να μάθει τις συνήθειες τους και τον τρόπο που σκέφτονται, όπως γράφει στο CNBC.
Όλοι προέρχονται από διαφορετικά υπόβαθρα και εμπειρίες. Διαθέτουν, όμως, τουλάχιστον 160.000 δολάρια σε ετήσια ακαθάριστα έσοδα και 3,2 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά περιουσιακά στοιχεία.
Ποιο είναι το μυστικό για να γίνετε πλούσιοι – Σίγουρα όχι η αποταμίευση
Για να αποκτήσουν τον πλούτο τους σχεδόν όλοι υποστήριξαν πως σημαντικό ρόλο έπαιξε η μη σπατάλη χρημάτων σε ορισμένα πράγματα.
1) Επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα
Στη κορυφή της λίστας βρίσκονται τα επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα.
Οι εκατομμυριούχοι για να δώσουν προτεραιότητα στην υγεία τους, σταμάτησαν να αγοράζουν επεξεργασμένα τρόφιμα χαμηλής ποιότητας και αντ’ αυτού επέλεξαν βιολογικά ή υγιεινά τρόφιμα που δεν είχαν συντηρητικά.
Συχνά αναζητούσαν προϊόντα που θα μπορούσαν να βρεθούν στον τόπο καταγωγής τους και πήγαιναν σε λαϊκές αγορές και παντοπωλεία που ήταν γνωστά για τα προϊόντα και το κρέας υψηλής ποιότητας.
2) Προϊόντα «χαμηλής» ποιότητας
Στη δεύτερη θέση αυτών των πραγμάτων βρίσκονται τα φθηνά προϊόντα χαμηλής ποιότητας.
Σύμφωνα με τον Corley, οι άνθρωποι αυτοί αρνούνται να δώσουν χρήματα για τις τελευταίες τάσεις της μόδας ή για φθηνά και κακώς κατασκευασμένα έπιπλα. Αντίθετα, πολλοί προτίμησαν να επενδύσουν σε διαχρονικά ποιοτικά κομμάτια για την γκαρνταρόμπα και το σπίτι τους, που είχαν κατασκευαστεί για να διαρκούν.
Μπορεί το κόστος να ήταν δύο έως τρεις φορές μεγαλύτερο από τα χαμηλής ποιότητας ρούχα και έπιπλα, ωστόσο αισθάνονταν άνετα να κάνουν μεγαλύτερες αγορές, γιατί τους συνέφερε περισσότερο από τη συνεχή αντικατάσταση των φθηνών κατασκευών.
3) Επισκευές σπιτιού/αυτοκινήτου
Στη λίστα προστίθενται οι μεγάλες επισκευές σπιτιού.
Πολλοί προτίμησαν να ξοδέψουν χρήματα για την πλήρη αντικατάσταση αντικειμένων, όπως παλιές στέγες, πλυντήρια ρούχων, πλυντήρια πιάτων, ψυγεία, φούρνους, ακόμη και οχήματα.
Η επιλογή αυτή βασιζόταν στη σκέψη πως κάτι καινούργιο θα διαρκούσε περισσότερο από κάτι επισκευασμένο κι ας ήταν πιο δαπανηρό.
4) Εργαλεία εξωτερικού χώρου
Στο ίδιο μήκος κύματος και η απόφαση τους να μην «επενδύσουν» σε εργαλεία εξωτερικού χώρου.
Μόλις απέκτησαν όλα αυτά τα λεφτά, προσέλαβαν προσωπικό για να φροντίζει τους εξωτερικούς χώρους αντί να δαπανούν χρήματα για αγορά ή συντήρηση εξοπλισμού.
Έτσι κέρδισαν χρόνο, αξιοποιώντας τον για ξεκούραση, χαλάρωση ή ενασχόληση με ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
5) Λαχεία
Τελευταίο σε τάξη είναι τα λαχεία. Γενικότερα πολλοί από τους εκατομμυριούχος που μελέτησε απέφευγαν τον τζόγο.
Αφού πλούτισαν, αρνήθηκαν να ξοδέψουν χρήματα σε λαχεία και ενθάρρυναν τους υπαλλήλους, την οικογένεια και τους φίλους τους να κάνουν το ίδιο.
Δεδομένου ότι η πιθανότητα να κερδίσουν οποιοδήποτε λαχείο είναι μικρή, το είδαν ως σπατάλη χρημάτων.


Latest News

Η Gen Z... μεταξεταστέα με την τεχνητή νοημοσύνη - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Ελλείψεις της Gen Z στην κριτική αξιολόγηση και στην ικανότητα εκτίμησης των δυνατοτήτων και των περιορισμών της ΑΙ

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;
Η νέα έρευνα της Saleforce επιβεβαιώνει ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι πλέον σημαντικότερη από τις χρεώσεις και τα επιτόκια για τη διατήρηση των πελατών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Περισσότερες γυναίκες στα διοικητικά συμβούλια - Τα κριτήρια
Με τις διατάξεις του νομοσχεδίου θεσμοθετείται υποχρεωτική συμμετοχή των γυναικών σε ποσοστό τουλάχιστον κατά 33% στα ΔΣ των εισηγμένων εταιρειών

Το τοξικό εργασιακό περιβάλλον φέρνει αποχωρήσεις - Πόσοι έφυγαν από τη δουλειά τους
Τα ευρήματα της έρευνας Workmonitor της Randstad για τις προσδοκίες των εργαζομένων

Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents

Οι εταιρείες έχουν νέο... δίλημμα - ΑΙ ή Gen Z για θέσεις εργασίες;
Tο 40% των μάνατζερ θα προτιμούσε να προσλάβει ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης αντί για πτυχιούχους της Gen Z