
Τέσσερις νέες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης παρουσίασε μεταξύ άλλων στο φετινό Microsoft Inspire, η Microsoft για τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες, που θέλουν να αξιοποιήσουν τη δύναμη του AI στην καθημερινότητά τους:
– To Bing Chat Enterprise, απάντηση στην ανησυχία επιχειρήσεων για την ασφάλεια και την προστασία των δεδομένων τους. Tο Bing Chat Enterprise διαθέτει ΑΙ-powered chat προσαρμοσμένο σε κάθε εργασιακό περιβάλλον, το οποίο παρέχει απόλυτη προστασία των εισερχόμενων και εξερχόμενων δεδομένων και προσφέρει στους χρήστες ελεγχόμενη πρόσβαση σε καλύτερες απαντήσεις, μεγαλύτερη αποδοτικότητα και νέους τρόπους για να είναι δημιουργικοί. Το Bing Chat Enterprise είναι διαθέσιμο από σήμερα σε προεπισκόπηση για επιχειρήσεις και οργανισμούς που έχουν άδεια χρήσης για Microsoft 365 E5, E3, Business Premium και Business Standard χωρίς πρόσθετο κόστος.
– Το Microsoft 365 Copilot που παρέχει, πλέον, χιλιάδες πρόσθετες δυνατότητες στον χρήστη εξοικονομώντας πολύτιμους πόρους που μπορούν να αφιερώνονται στην εκτέλεση άλλων καθηκόντων. Το Microsoft 365 Copilot δίνει απαντήσεις που λαμβάνουν υπόψη το πλαίσιο (συν)εργασίας και βασίζονται σε επιχειρηματικά δεδομένα και προέρχονται από έγγραφα, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το ημερολόγιο, τις συνομιλίες, τις συναντήσεις και τις επαφές του χρήστη (π.χ. τη συνάντηση στην οποία βρίσκεται μια δεδομένη στιγμή, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει ανταλλάξει για ένα θέμα κλπ.). Παράλληλα, το Microsoft 365 Copilot είναι ενσωματωμένο στις εφαρμογές που χρησιμοποιούν καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι: ενεργοποιεί τη δημιουργικότητα του χρήστη στο Word, αναλύει δεδομένα στο Excel, σχεδιάζει παρουσιάσεις στο PowerPoint, ταξινομεί τα εισερχόμενά στο Outlook, συνοψίζει τις συσκέψεις στο Teams και πολλά άλλα. Το Microsoft 365 Copilot θα διατίθεται έναντι $30 ανά χρήστη μηνιαίως για τους πελάτες του Microsoft 365 E3, E5, Business Standard και Business Premium, μόλις γίνει ευρύτερα διαθέσιμο.

– Το Microsoft Sales Copilot που εμπλουτίζεται με περισσότερες λειτουργίες απευθείας στο Dynamics 365 Sales, όπως τα ΑΙ- generated opportunity summaries, τα drafts ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση το περιεχόμενο και την προετοιμασία πριν από συσκέψεις. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πωλητές να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους και να «κλείσουν» περισσότερες συμφωνίες με την αυτοματοποίηση των εργασιών CRM (συμπεριλαμβανομένου του Salesforce), τις πληροφορίες που θα διατίθενται πλέον σε πραγματικό χρόνο και το ΑΙ-assisted περιεχόμενο που θα λαμβάνουν για την εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεών τους με τους πελάτες. Οι λειτουργίες αυτές ενσωματώνονται στις ΑΙ δυνατότητες που είναι ήδη διαθέσιμες στο Microsoft Sales Copilot, όπως οι περιλήψεις κλήσεων στο Teams και οι περιλήψεις μηνυμάτων σε ένα νήμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Το Power Automate Process Mining, το οποίο θα διαθέτει AI-features επόμενης γενιάς και θα παρέχει στους χρήστες ΑΙ–powered δεδομένα για τη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων διεργασιών και την αύξηση της αποδοτικότητας μέσω της αυτοματοποίησης χαμηλού κώδικα. Οι οργανισμοί συχνά δυσκολεύονται να εντοπίσουν τα εμπόδια στις ροές εργασιών τους και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα απαλείψουν. Με αυτές τις νέες λειτουργίες, οι χρήστες μπορούν να κατανοούν πλέον τι συμβαίνει σε ολόκληρη την επιχείρησή τους, να χρησιμοποιήσουν το ΑΙ, ώστε να αναπτύξουν γρήγορα τις λύσεις που χρειάζονται.
Διευρυμένη στρατηγική συνεργασία με την Epic
Στο συνέδριο παρουσιάστηκε επίσης και η επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας της Microsoft με την Epic, μια κορυφαία εταιρεία λογισμικού για την υγειονομική περίθαλψη, στο πλαίσιο της οποίας αξιοποιείται η δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για την υποστήριξη του ιατρικού προσωπικού, με στόχο να διαθέτουν λιγότερο χρόνο σε διοικητικές λειτουργίες και περισσότερο χρόνο στην παροχή ποιοτικής περίθαλψης.
Η Epic έχει ενσωματώσει την υπηρεσία Azure OpenAI Service στο λογισμικό του ηλεκτρονικού φακέλου υγείας (EHR) για να παρέχει πολλαπλές λύσεις (από το να βοηθά τους γιατρούς να διερευνούν τα κλινικά δεδομένα με άμεσο τρόπο, μέχρι να τους βοηθά να απαντούν πιο αποτελεσματικά σε μηνύματα ασθενών). Με το Nuance DAX Express, ενσωματώνονται οι ΑΙ – powered δυνατότητες κλινικής τεκμηρίωσης απευθείας στις ροές εργασίας του Epic, ώστε οι πάροχοι να μειώσουν περαιτέρω τον διοικητικό φόρτο εργασίας που οδηγεί σε επαγγελματική εξουθένωση, με απώτερο στόχο να διευρύνουν την πρόσβαση των ασθενών στην περίθαλψη και να βελτιώσουν τα αποτελέσματα της υγειονομικής περίθαλψης.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Στις συμπληγάδες ΗΠΑ - Κίνας ο γίγαντας των ημιαγωγών Nvidia - Τι ζητά ο Χουάνγκ στο Πεκίνο;
Ο Τζένσεν Χουάνγκ, CEO της Nvidia, θα απαιτήσει άδειες για να εξάγει το μικροτσίπ H20 AI στην Κίνα

Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Μετά τον πρώτο μήνα δοκιμών, η ιταλική εφημερίδα Il Foglio προσέλαβε το σύστημα ως μόνιμο υπάλληλο.

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες