Διαδοχικές επισκέψεις στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και τη Γενική Γραμματέα Υποδομών, Μαρία – Έλλη Γεράρδη.
«Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε δύο από τα εμβληματικά έργα που παρουσιάσαμε κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων. Βρεθήκαμε στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου Ακτίου – Αμβρακίας, καθώς και της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πατρών – Πύργου, στη θέση Καμίνια. Με την κατασκευή των νέων σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων αλλάζει ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποκτά ένα σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Με αποτελεσματικότητα, σχέδιο και σκληρή δουλειά, επιταχύνουμε και υλοποιούμε άμεσα τα μεγάλα έργα της χώρας μας, ενώ θέτουμε ως κορυφαία προτεραιότητα την ασφάλεια των συμπολιτών μας», δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας.
Κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο της Ολυμπίας Οδού στην Πατρών – Πύργου, στη θέση Καμίνια ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για την πορεία του έργου και επιθεώρησε τις εργασίες που εκτελούνται.
Όπως είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών:
«Πρόκειται για ένα πολύπαθο έργο, μήκους 50 χλμ, του οποίου η κατασκευή ξεκίνησε το 2022 και με τα σημερινά δεδομένα αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολό του το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ήδη, έχει υλοποιηθεί πάνω από το 20%, ενώ οι ρυθμοί της εκτέλεσής του βαίνουν αυξανόμενοι. Με τον νέο αυτό οδικό άξονα μειώνεται ουσιαστικά η απόσταση Αθήνα – Πάτρα – Πύργος και το κυριότερο: Ενισχύεται σημαντικά η ασφάλεια των πολιτών που διέρχονται από αυτόν. Συνεχίζουμε με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας την υλοποίηση έργων, επ΄ ωφελεία της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας».
Η Υφυπουργός Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου τόνισε:
«Ένα έργο που, πρώτα από όλα φέρνει την οδική ασφάλεια σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, την ανάπτυξη, τις επενδύσεις, βρίσκεται περίπου στο 20% της υλοποίησης του και πολύ σύντομα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Είναι ένα έργο που ολόκληρη Δυτική Ελλάδα περίμενε για χρόνια και κάποιοι έχουν ευθύνη για αυτό, όμως, από το 2022, πραγματικά κατασκευάζεται. Είναι πραγματικά τα εργοτάξια. Είναι πραγματικά τα μηχανήματα. Είναι πραγματικοί οι εργαζόμενοι που δουλεύουν εδώ, γιατί κάθε τεχνικό έργο είναι πολύ σημαντικό και για τον κατασκευαστικό κλάδο. Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη κάνει πράξη ένα έργο πνοής, που θα αλλάξει την εικόνα της Δυτικής Ελλάδας».
Νωρίτερα, ο κ. Σταϊκούρας επιθεώρησε τις εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Άκτιο – Αμβρακία, με την ολοκλήρωση του οποίου θα συνδεθεί η Ιόνια Οδός με την Υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου, διευκολύνοντας σημαντικά την πρόσβαση σε Λευκάδα, Πρέβεζα και Βόνιτσα.
Με αφορμή την πρόοδο των εργασιών, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε:
«Ο χρόνος του ταξιδιού από Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα μειώνεται κατά τουλάχιστον 45 λεπτά. Διασφαλίζουμε την επιτάχυνση των μετακινήσεων, αλλά κυρίως την οδική ασφάλεια των πολιτών. Το τελευταίο τμήμα του συνολικού έργου, μήκους 49χλμ, παραδίδεται στην κυκλοφορία τέλος Νοεμβρίου του 2023. Έχει ήδη ολοκληρωθεί, αρκετά νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα, η παράκαμψη της Αμφιλοχίας. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στα υπόλοιπα 16 χλμ και κατασκευάζεται το τελευταίο τμήμα Παλιάμπελα-Δρυμός. Πρόκειται για ένα έργο υποδομής που θα αναζωογονήσει σημαντικά την περιοχή, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας, αλλά κυρίως προς όφελος ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας.»
Σημειώνεται ότι τα δύο μεγάλα οδικά έργα υλοποιούνται με συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αλλά και Εθνικούς Πόρους.
Latest News
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030