Η Toyota σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τεχνολογία κυψελών καυσίμου για την τροφοδοσία ενός επανδρωμένου σεληνιακού οχήματος, δήλωσαν στελέχη της την Παρασκευή, αυξάνοντας την προοπτική να χρησιμοποιηθεί τελικά ο πάγος του νερού του φεγγαριού ως πηγή ενέργειας στο μέλλον.
Toyota: Αύξηση 46% στις αποδοχές για τον πρόεδρο της εταιρείας
Η εξέλιξη αυτή έρχεται καθώς οι διαστημικές φιλοδοξίες της Ιαπωνίας «φουντώνουν» υπό τον πρωθυπουργό Φούμιο Κισίντα. Η χώρα του ανατέλλοντος ηλίου συμμετέχει στο πρόγραμμα Artemis της NASA και σχεδιάζει να έχει εγκαταστήσει έναν αστροναύτη σε έναν σεληνιακό διαστημικό σταθμό που ονομάζεται Gateway στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.
Η Toyota
Η Toyota συνεργάζεται με την ιαπωνική διαστημική υπηρεσία από το 2019 για την ανάπτυξη του επανδρωμένου σεληνιακού οχήματος – το οποίο ονόμασε Lunar Cruiser – που ελπίζουν ότι μπορεί να τοποθετηθεί στο φεγγάρι το 2029.
«Προκειμένου να διεξάγουμε μακροχρόνια και σταθερή έρευνα στην επιφάνεια της σελήνης, στοχεύουμε στην προμήθεια διαφόρων αντικειμένων επί τόπου για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Κεν Γιαμασίτα, επικεφαλής των έργων σεληνιακής εξερεύνησης της Toyota.
Η NASA αναμένει από την Ιαπωνία να παράσχει ένα σεληνιακό όχημα με ημερομηνία εκτόξευσης το 2029 ως συμβολή στο πρόγραμμα Artemis, ανέφερε η Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Εξερεύνησης σε υλικό παρουσίασης την Παρασκευή.
Οι κυψέλες καυσίμου
Ένα όχημα κυψελών καυσίμου χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα όπως ένα ηλεκτρικό όχημα, αλλά αντλεί ενέργεια από μια στοίβα καυσίμου στην οποίαν το υδρογόνο διαχωρίζεται από έναν καταλύτη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Η Toyota δήλωσε ότι η τεχνολογία της θα χρησιμοποιεί την ηλιακή ενέργεια και το νερό για την παραγωγή υδρογόνου και οξυγόνου μέσω ηλεκτρόλυσης κατά τη διάρκεια της ημέρας και τις κυψέλες καυσίμου για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Μια σεληνιακή νύχτα διαρκεί περίπου 14 γήινες ημέρες, οπότε με τη βοήθεια της τεχνολογίας το σεληνιακό όχημα θα είναι σε θέση να ταξιδεύει για πολλές ημέρες συνεχόμενα, ακόμη και όταν είναι σκοτεινά και εξαιρετικά κρύα.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων ελπίζει να εξασφαλίσει μια παραγγελία για το επανδρωμένο σεληνιακό όχημα μέχρι το φθινόπωρο του επόμενου έτους. Το όχημα αναμένεται να είναι σε θέση να μεταφέρει δύο αστροναύτες για 42 ημέρες το χρόνο σε αποστολή και να παραμείνει σε λειτουργία για 10 χρόνια, όπως αναφέρει.
«Η ιδέα μας είναι να συνεχίσουμε με το σεληνιακό όχημα περισσότερο από αυτά τα 10 χρόνια, εάν υπάρχει μια εταιρεία ή μια συμφωνία που μπορεί να προμηθεύσει το νερό που απαιτείται για αυτό», δήλωσε ο Γιαμασίτα, προσθέτοντας ότι αρχικά θα πρέπει να σταλεί καθαρό νερό στο διάστημα μαζί με το όχημα.
Ξεκαθάρισε πάντως ότι η Toyota δεν αναμένει ότι θα είναι σε θέση να παράγει νερό χρήσιμο για κυψέλες καυσίμου από το παγωμένο νερό του φεγγαριού ή να είναι ικανή να το εξορύξει μόνη της, λέγοντας ότι πιθανότατα θα βασιστεί σε άλλες εταιρείες ή σε μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις για αυτό.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη