Η απληστία στην τουριστική (και όχι μόνο) αγορά

·      Όσοι τυχεροί παραθερίζουν αυτό το διάστημα θα έχουν διαπιστώσει πως οι τιμές είναι… τσιμπημένες.

·      Ανεξάρτητα από την περιοχή που έχουν επιλέξει να… ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν.

·      Από τα εστιατόρια μέχρι τα beach bar οι τιμοκατάλογοι έχουν πάρει φωτιά.

·      Για μια οικογένεια μέσου εισοδήματος η κατάσταση είναι αφόρητη. Και δεν αναφερόμαστε φυσικά στον καύσωνα.

·      Η εκτός λογικής ακρίβεια δεν αφορά μόνο τα δημοφιλή θέρετρα. Αλλά και τα μέρη που παραδοσιακά παραθερίζουν Έλληνες.

·      Πληροφοριοδότες μας λένε πως στα παραθαλάσσια μέρη της Πελοποννήσου, της Στερεάς Ελλάδας και της Χαλκιδικής η κατάσταση έχει ξεφύγει…

·      Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πλέον μιλάνε για… απληστία.

·      Είναι κάτι περισσότερο από το θεμιτό κέρδος και την κάλυψη του λειτουργικού κόστους.

—————–

Το παράδειγμα του Σκλαβενίτη και τα άλλα σούπερ μάρκετ

·      Ακόμη ένα… χαράτσι ήρθε να προστεθεί στα βάρη που σηκώνουν τα νοικοκυριά.

·      Ο λόγος για το delivery στην κατ’ οίκον διανομή προϊόντων από τα online καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

·      Την αρχή έκανε ο Σκλαβενίτης, ως ο μεγαλύτερος παίκτης του κλάδου με πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 4 δισ. ευρώ.

·      Πληροφορούμαστε πως πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμά του στο κομμάτι του e-grocery.

·      Και αυτό γιατί όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν τον κλάδο πρόκειται για μια υπερβολικά ακριβή μπίζνα…

·      Η έκρηξη που σημειώθηκε την περίοδο της πανδημίας στις online παραγγελίες από τα σούπερ μάρκετ έχει κοπάσει… απελπιστικά.

·      «Δεν βγαίνουν τα κόστη, εάν δεν χρεώσουμε τη διανομή», λένε κύκλοι προσκείμενοι στις διοικήσεις των σούπερ μάρκετ.

·      Το σίγουρο πάντως είναι πως μια δωρεάν υπηρεσία που βόλευε αρκετές οικογένειες -δεδομένου και του σύγχρονου τρόπου ζωής- πήγε… περίπατο.

Latest News