![Ομιλος Grimaldi: Παρέμβαση στην Επιτροπή Ανταγωνσιμού για την συγχώνευση Attica-ANEK](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/Eco-Valencia-Grimaldi-Hybrid-Roro-_Jinling-Shipyard_by-KNUD-E.-HANSEN-e1615468891973.jpg)
Την προσεχή Δευτέρα είναι η τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Ανταγωνσιμού, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, για την υπόθεσής συγώνευσης Attica-ANEK και μετά είναι υποχρεωτική η απόφαση μέχρι τις 4 Αυγούστου που λήγουν όλες οι προθεσμίες. Σύμφωνα με πληροφορίες στην Επιτροπή κατέθεσε υπόμνημα και ο όμιλος Grimaldi μητρική εταιρεία των Μινωικών Γραμμών με το οποίο κάνει γνωστό ότι δεσμεύεται ανεπιφύλακτα ότι, σε περίπτωση εξόδου πλοίων της ΑNΕΚ από τις γραμμές της Κρήτης και της Αδριατικής λόγω μη πραγματοποίησης της συγκέντρωσης δια απορρόφησης της ΑΝΕΚ από την ATTICA, θα δρομολογήσει πλοία κατάλληλης δυναμικότητας σε κάθε μια από τις γραμμές στην Κρήτη (πλοία της Minoan Lines) και στην Αδριατική (πλοία της Grimaldi Euromed).
Νέα επιστολή Ηλιόπουλου για τη συγχώνευση ΑΝΕΚ-ATTICA
Όπως τονίζει έτσι θα συνεχισθεί απρόσκοπτα η εκτέλεση των δρομολογίων, να μην υπάρξει διατάραξη των συγκοινωνιών και να καλυφθούν οι ανάγκες του επιβατηγού κοινού.
Επίσης η Minoan Lines έχει ενημερώσει την Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι είναι διατεθειμένη να διαπραγματευθεί την αγορά του πλοίου ΕΛΥΡΟΣ και να απορροφήσει το πλήρωμα του, σε περίπτωση που η ΑΝΕΚ επιθυμεί να το πουλήσει ή βρεθεί στην ανάγκη να το αποσύρει από τη γραμμή στην οποία δραστηριοποιείται.
Λόγω της μεγάλης έλλειψης ναυτικών και της δυσκολίας στελέχωσης των πλοίων, η Minoan Lines και ο όμιλος Grimaldi μπορούν να απορροφήσουν ναυτικούς, που τυχόν βρεθούν εκτός εργασίας λόγω απόσυρσης των πλοίων της ΑΝΕΚ από τις γραμμές στις οποίες η τελευταία δραστηριοποιείται, υποστηρίζει ο ιταλικός όμιλος.
Υπενθυμίζεται η εισήγηση προς την ολομέλεια από τις υπηρεσίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού είναι θετική με τον όρο περί διάσωσης (failling firm) της ΑΝΕΚ. Ειδικότερα η εισήγηση θεωρεί ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις να χαρακτηρισθεί η συγχώνευση ως κίνηση διάσωσης της ΑΝΕΚ, η οποία αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ωστόσο στη συνέχεια εμφανίσθηκε η SeaJets η οποία δυο φορές κατέθεσε πρόταση εξαγοράς της ΑΝΕΚ. Και τις δύο φορές η Τράπεζα Πειραιώς, ως εκπρόσωπος των ομολογιούχων δανειστών του κοινοπρακτικού δανείου της εταιρείας, απέστειλε αρνητική απάντηση σημειώνοντας ότι: «η όψιμη πρότασή σας, για την υλοποίηση της οποίας -από τα στοιχεία που θέσατε υπόψιν μας- δεν έχετε εξασφαλίσει επάρκεια κεφαλαίων ενώ από την άλλη δεν διασφαλίζει την επιβίωση της ΑΝΕΚ, δεν δύναται να γίνει αποδεκτή».
Τέλος να σημειωθεί ότι η Attica Group έχει κάνει σαφές ότι θα συγχωνεύσει την ΑΝΕΚ υπό τον όρο του failling firm και όχι με την ανάληψη δεσμεύσεων.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τα ταχύπλοα και ο φόβος για ένα δυστύχημα στο Αιγαίο που δεν θα μπορέσει να σηκώσει καμία κυβέρνηση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/seajets123-1-600x371.jpg)
Τα ταχύπλοα και ο φόβος για ένα δυστύχημα στο Αιγαίο που δεν θα μπορέσει να σηκώσει καμία κυβέρνηση
Γιατί ο Στυλιανίδης προειδοποιεί ότι η χώρα δεν μπορεί να αντέξει «νέα Τέμπη» στο Αιγαίο και τι συμβαίνει με τα ταχύπλοα
![Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/SeaJets-1-600x315.jpg)
Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος
Δεν θα ναυαγήσει το σχέδιο για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα δεσμεύεται ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μετά και τη βροχή καταγγελιών από ναυτεργατικά σωματεία και επιβάτες εναντίον τη Seajets που κυριαρχεί στα ταχύπλοα
![Τα παιχνίδια με τις επιδοτούμενες γραμμές – Το παράδειγμα της γραμμής Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/SeaJets-600x364.jpg)
Τα παιχνίδια με τις επιδοτούμενες γραμμές – Το παράδειγμα της γραμμής Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος
Ο ρόλος της SeaJets στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και η εμφάνιση του Μάριου Ηλιόπουλου στη Σαντορίνη
![Attica Group: Σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/Attica-Group-600x300.jpg)
Η Attica Group σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στην κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου της Attica Group ανέρχονται σε περίπου 515 εκατ. ευρώ
![Kissamos: Έκτακτο δρομολόγιο από Σαντορίνη – Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/kissamos-600x337.jpg)
Έκτακτο δρομολόγιο του Kissamos από Σαντορίνη - Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group
Tο έκτακτο δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί σήμερα από το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης