
Την προσεχή Δευτέρα είναι η τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Ανταγωνσιμού, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, για την υπόθεσής συγώνευσης Attica-ANEK και μετά είναι υποχρεωτική η απόφαση μέχρι τις 4 Αυγούστου που λήγουν όλες οι προθεσμίες. Σύμφωνα με πληροφορίες στην Επιτροπή κατέθεσε υπόμνημα και ο όμιλος Grimaldi μητρική εταιρεία των Μινωικών Γραμμών με το οποίο κάνει γνωστό ότι δεσμεύεται ανεπιφύλακτα ότι, σε περίπτωση εξόδου πλοίων της ΑNΕΚ από τις γραμμές της Κρήτης και της Αδριατικής λόγω μη πραγματοποίησης της συγκέντρωσης δια απορρόφησης της ΑΝΕΚ από την ATTICA, θα δρομολογήσει πλοία κατάλληλης δυναμικότητας σε κάθε μια από τις γραμμές στην Κρήτη (πλοία της Minoan Lines) και στην Αδριατική (πλοία της Grimaldi Euromed).
Νέα επιστολή Ηλιόπουλου για τη συγχώνευση ΑΝΕΚ-ATTICA
Όπως τονίζει έτσι θα συνεχισθεί απρόσκοπτα η εκτέλεση των δρομολογίων, να μην υπάρξει διατάραξη των συγκοινωνιών και να καλυφθούν οι ανάγκες του επιβατηγού κοινού.
Επίσης η Minoan Lines έχει ενημερώσει την Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι είναι διατεθειμένη να διαπραγματευθεί την αγορά του πλοίου ΕΛΥΡΟΣ και να απορροφήσει το πλήρωμα του, σε περίπτωση που η ΑΝΕΚ επιθυμεί να το πουλήσει ή βρεθεί στην ανάγκη να το αποσύρει από τη γραμμή στην οποία δραστηριοποιείται.
Λόγω της μεγάλης έλλειψης ναυτικών και της δυσκολίας στελέχωσης των πλοίων, η Minoan Lines και ο όμιλος Grimaldi μπορούν να απορροφήσουν ναυτικούς, που τυχόν βρεθούν εκτός εργασίας λόγω απόσυρσης των πλοίων της ΑΝΕΚ από τις γραμμές στις οποίες η τελευταία δραστηριοποιείται, υποστηρίζει ο ιταλικός όμιλος.
Υπενθυμίζεται η εισήγηση προς την ολομέλεια από τις υπηρεσίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού είναι θετική με τον όρο περί διάσωσης (failling firm) της ΑΝΕΚ. Ειδικότερα η εισήγηση θεωρεί ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις να χαρακτηρισθεί η συγχώνευση ως κίνηση διάσωσης της ΑΝΕΚ, η οποία αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ωστόσο στη συνέχεια εμφανίσθηκε η SeaJets η οποία δυο φορές κατέθεσε πρόταση εξαγοράς της ΑΝΕΚ. Και τις δύο φορές η Τράπεζα Πειραιώς, ως εκπρόσωπος των ομολογιούχων δανειστών του κοινοπρακτικού δανείου της εταιρείας, απέστειλε αρνητική απάντηση σημειώνοντας ότι: «η όψιμη πρότασή σας, για την υλοποίηση της οποίας -από τα στοιχεία που θέσατε υπόψιν μας- δεν έχετε εξασφαλίσει επάρκεια κεφαλαίων ενώ από την άλλη δεν διασφαλίζει την επιβίωση της ΑΝΕΚ, δεν δύναται να γίνει αποδεκτή».
Τέλος να σημειωθεί ότι η Attica Group έχει κάνει σαφές ότι θα συγχωνεύσει την ΑΝΕΚ υπό τον όρο του failling firm και όχι με την ανάληψη δεσμεύσεων.


Latest News

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή