
Τις εργασίες κατεδάφισης στη γέφυρα στην Πάτρα είχε αναλάβει η κατασκευταστική εταιρεία AVAX.
Αυτό προκύπτει από την ανακοίνωση της που η ίδια εξέδωσε.
Να σημειωθεί ότι η «Ολυμπία Οδός» είναι ο παραχωρησιούχος του ομώνυμου αυτοκινητοδρόμου και η κατασκευαστική AVAX είναι εκείνη που εκτελούσε τις εργασίες κατεδάφισης. Και άρα η συγκεκριμένη εταιρεία, όπως προκύπτει και από την ίδια την ανακοίνωση της εκείνη που έχει την ευθύνη του έργου ανακατασκευής της συγκεκριμένης γέφυρας.
Η AVAX με ανακοίνωση της κάνει γνωστά τα εξής: «Η ΑΒΑΞ ΑΕ γνωστοποιεί ότι σήμερα Κυριακή 23/7/23 στο 206 χλμ της Εθνικής Οδού Πατρών-Πύργου εκτελούσε προγραμματισμένες εργασίες κατεδάφισης γέφυρας (φορέας κατεύθυνσης προς Πάτρα)», συμπληρώνοντας ότι «Μετά τη διακοπή των εργασιών και παρά την απαγόρευση της κυκλοφορίας και τα μέτρα που είχαν ληφθεί, στο χώρο βρέθηκαν άτομα μη έχοντα εργασία τα οποία τραυματίστηκαν (ένα από τα οποία θανάσιμα) από τμήματα της γέφυρας που κατέρρευσαν. η Εταιρεία από την πρώτη στιγμή συνεργάζεται στενά με τις αρχές στο πλαίσιο διερεύνησης του συμβάντος» και καταλήγει: «Η ΑΒΑΞ ΑΕ εκφράζει τα βαθύτατα συλλυπητήριά της στους οικείους του θανόντα και εύχεται ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες».

Τραγωδία στην Πάτρα: Ενας νεκρός, τραυματίες και εγκλωβισμένοι μετά από την κατάρρευση γέφυρας
Οι γέφυρες
Οι δύο γέφυρες στην Περιμετρική Πατρών εμφάνιζαν προβλήματα στατικής επάρκειας και οι εργασίες επισκευής και ανακατασκευής τους είχαν ανατεθεί το 2021.

Πρόκειται για έργο που χρηματοδοτήθηκε το 2021 από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με 6,5 εκ. ευρώ. Οι αφορούσαν τις συγκεκριμένες γέφυρες (Κ635) και (Β01) είχαν κατασκευαστεί το 2000 από το ελληνικό δημόσιο.
Τα συγκεκριμένα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου ανήκουν στον παραχωρησιούχο Ολυμπία Οδός.
Και όπως προαναφέρθηκε το έργο επισκευής ανέλαβε η AVAX.βλήματα στατικής επάρκειας και άλλες βλάβες και το 2021 ανατέθηκε η επισκευή τους στην Ολυμπία Οδό.
Κατεδάφιση
Νωρίτερα ο ΟΤ είχε γράψει πως στο συγκεκριμένο σημείο εκτελούνταν εργασίες κατεδάφισης και ο χώρος ήταν αποκλεισμένος. Το κομμάτι της γέφυρας που κατέρρευσε ήταν αποτέλεσμα ελεγχόμενης κατεδάφισης.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες από ανθρώπους που έχουν γνώση των γεγονότων στο σημείο της κατεδάφισης βρίσκονταν άτομα παρά τον αποκλεισμό του σημείου και παρά την έκκληση της Ολυμπίας Οδού προς την Τροχαία να μην επιτρέπει την κυκλοφορία και παραμονή μη εξουσιοδοτημένων ατόμων στο εργοτάξιο.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν πως στο χώρο της κατεδάφισης βρίσκονταν Ρομά, οι οποίοι επιχειρούσαν να μαζέψουν σίδερα από τη γέφυρα που κατεδαφίζονταν.
Πάντως κατά την επίσημη ενημέρωση της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία κάτω από της γέφυρα από τις 20 Ιουλίου εξαιτίας των εργασιών.
Ενας νεκρός, τραυματίες και εγκλωβισμένοι
Η κατάρρευση τμήματος γέφυρας σημειώθηκε στα Μποζαΐτικα της Πάτρας. Οι γέφυρες, μήκους 167 μέτρων και 169 μέτρων αντίστοιχα σε κάθε κλάδο κυκλοφορίας, βρίσκονται στην αρχή της Παράκαμψης των Πατρών.
Αυτήν την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση εντοπισμού εγκλωβισμένων από ειδικά μηχανήματα και εκπαιδευμένους σκύλους . Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ καθώς επίσης μονάδες της Πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ.
Ήδη, έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην ευρεία παράκαμψη των Πατρών, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα και διενεργούνται εκτροπές στον κόμβο Εγλυκαδας. Επιπλέον, έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων επί της οδού Διοδώρου στην Πάτρα.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από την κατάρρευση της γέφυρας έχει χάσει τη ζωή του ένας άνθρωπος, ενώ αριθμός τραυματιών έχει μεταφερθεί στο νοσοκομείο του Αγ. Ανδρέα και του Ρίου.


Latest News

Τo golden boy των Big 4 που θέλει να γίνει καγκελάριος - Το who is who του Φρίντριχ Μερτς
Ποιος είναι ο επικεφαλής του CDU Φρίντριχ Μερτς που προαλείφεται για καγκελάριος της Γερμανίας

Πόσο πιθανός είναι ένας νέος εφιάλτης στα πυρηνικά εργοστάσια της Ουκρανίας;
Η νέα επίθεση στο Τσερνόμπιλ ενισχύει τους φόβους για νέα κρίση σε έναν από τους πυρηνικούς σταθμούς που διαθέτει η Ουκρανία

Συνεχίζεται το έντονο κύμα ψύχους – Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν το Σάββατο
Η κακοκαιρία υποχωρεί σταδιακά από την Κυριακή και έπειτα, ενώ παράλληλα ο υδράργυρος ανεβαίνει ξανά από Δευτέρα.

Μικτά πρόσημα στο τέλος της αρνητικής εβδομάδας στις ευρωαγορές
Τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, αν και προσπάθησαν για την άνοδο, δεν κατάφεραν να ανατρέψουν την αρνητική εικόνα της εβδομάδας

Κανονικά τα δρομολόγια στο μετρό Θεσσαλονίκης - Η ανακοίνωση της εταιρείας
Πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση προκάλεσε διακοπή των δρομολογίων στο Μετρό Θεσσαλονίκης στις 11:30 το πρωί - Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά σε όλο το μήκος της Γραμμής 1

Τεχνικά προβλήματα «έβγαλαν εκτός» όλη τη γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης
Τα δρομολόγια του μετρό Θεσσαλονίκης διακόπηκαν λόγω τεχνικού θέματος στις 11:30 - Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί η φύση του προβλήματος

Μητσοτάκης σε αγρότες: Στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα το ν/σ για τα κόκκινα δάνεια
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνάντηση με αγρότες σημείωσε πως βούληση της κυβέρνησης είναι να υποστηρίξει αγρότες και κτηνοτρόφους

Ο Μάσκ με αλυσοπρίονο έτοιμος να «κόψει» τις δημόσιες δαπάνες
Ο Ίλον Μασκ σε πολιτική συγκέντρωση με αλυσοπρίονο, δώρο από τον Χαβιέρ Μιλέι

Η συνάντηση Γεραπετρίτη – Ρούμπιο και τα επόμενα crash test στα ελληνοτουρκικά
Οι χάρτες θαλάσσιου χωροταξικού σχεδιασμού θα δοκιμάσουν τα ήρεμα νερά στα ελληνοτουρκικά – Την Πέμπτη η συνάντηση Γεραπετρίτη – Ρούμπιο

Θα αντέξει το Κέντρο στη Γερμανία; - Τι μπορεί να αποκρούσει την ακροδεξιά
Τελικά, μια Γερμανία που πονάει για σταθερότητα και μεταρρυθμίσεις δεν χρειάζεται να στραφεί σε νέα κόμματα, αλλά σε ένα οικείο και αξιόπιστο μοντέλο, υποστηρίζουν διεθνείς αναλυτές