
Ο δείκτης εξαγωγής εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας μειώθηκε τον Ιούνιο, όπως δείχνουν τα στοιχεία από το Χρηματιστήριο Ναυτιλιακών Μεταφορών της Σαγκάης.
Η μέση τιμή του δείκτη (China Containerized Freight Index-CCFI) καταγράφηκε στις 918,89 μονάδες κατά τον ίδιο μήνα, με μηνιαία μείωση 3,5%, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία.
Ουσιαστικό ρόλο στη μείωση του παραπάνω δείκτη, είχε η σημαντική μείωση του υποδείκτη μεταφορικών υπηρεσιών της Κορέας κατά 11,1%, ενώ ακολούθησε η προσφορά μεταφορικών υπηρεσιών στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ που κατέγραψε μηνιαία μείωση κατά 6,3%.
Ο νέος «γίγαντας» της MSC παίρνει τα σκήπτρα του μεγαλύτερου containership στον κόσμο
Στον αντίποδα, ο δείκτης εξαγωγής εμπορευματοκιβωτίων σε ό,τι αφορά την Ιαπωνία κατέγραψε αύξηση 0,4% σε εβδομαδιαία βάση.
Όπως επισημαίνεται, ο δείκτης CCFI παρακολουθεί τους ναύλους από κινεζικά λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων για 12 ναυτιλιακές διαδρομές σε όλο τον κόσμο, με βάση δεδομένα από 22 διεθνείς μεταφορείς.
Το ΑΕΠ της ναυτιλιακής οικονομίας ξεπέρασε τα 1,13 τρισεκατομμύρια ευρώ το 2022
Στο μεταξύ, το ΑΕΠ της ναυτιλιακής οικονομίας στην Κίνα, που διαμορφώνεται από τομείς βιομηχανικής δραστηριότητας από τη ναυτιλία μέχρι την αλιεία αλλά και την κατασκευή πλοίων, ξεπέρασε τα 9 τρισεκατομμύρια γουάν (1,13 τρισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών.
Το υπουργείο δημοσιοποίησε στοιχεία στη διάρκεια e-φόρουμ για τον 19ο εορτασμό της Ημέρας της Ναυτιλίας στην Κίνα που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Τσανγκσού της επαρχίας Χεμπέι, με την πραγματοποίηση εβδομαδιαίων θεματικών εκδηλώσεων με ακαδημαϊκές διασκέψεις, εκθέσεις και άλλες δραστηριότητες.
Σύμφωνα με την αναφορά του ίδιου υπουργείου, περίπου ποσοστό 95% των αγαθών του εξωτερικού εμπορίου της Κίνας μεταφέρεται μέσω της ναυτιλίας.


Latest News

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο