· Η Ρόδος, η «ναυαρχίδα» του ελληνικού τουρισμού βουλιάζει…
· Η πύρινη λαίλαπα πέρα από την αδιανόητη οικολογική καταστροφή απειλεί ευθέως και το τουριστικό προϊόν του νησιού.
· Εκτός από τη φετινή σεζόν που βρίσκεται στον… αέρα μετά τις μαζικές ακυρώσεις, πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για μόνιμη και μη… αναστρέψιμη ζημιά.
· Αρκετοί φοβούνται πως ο αριθμός των ξένων που επισκέπτονται το νησί θα ψαλιδιστεί αρκετά τα επόμενα χρόνια, διαλύοντας την τοπική οικονομία.
· Η οποία ειρήσθω εν παρόδω εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από τον τουρισμό (υπολογίζεται πως αποτελεί το 70% του τοπικού ΑΕΠ).
· Κάποιοι μάλιστα κάνουν λόγο για δραματική συρρίκνωση του εισοδήματος των ντόπιων, ακόμη και για φτωχοποίηση μερίδας του πληθυσμού.
· Αλώβητη ωστόσο δεν θα μείνει ούτε η ελληνική οικονομία.
· Τα τεράστια έσοδα που μπαίνουν στα κρατικά ταμεία κάθε χρόνο εξαιτίας των επιδόσεων του ροδιακού τουρισμού τίθενται εν αμφιβόλω…
· Και για όσους πιθανόν πιστεύουν πως θα ωφεληθούν άλλες περιοχές της χώρας, οι οποίες θα σπεύσουν να καλύψουν το κενό ας το ξανασκεφτούν…
· Η Ρόδος αποτελεί από μόνη της πόλο έλξης, ο οποίος δεν είναι εύκολο να αντικατασταθεί από άλλα μέρη…
· Και ο νοών νοείτω…
—————
Το franchise και ο κίνδυνος να γυρίσει μπούμερανγκ
· Το σύστημα της δικαιόχρησης κέρδισε την ελληνική επιχειρηματικότητα.
· Αναπτύχθηκε με φρενήρεις ρυθμούς τα τελευταία χρόνια καθώς «βόλεψε» τις μεγάλες εταιρείες που ήθελαν να επεκταθούν ταχύτητα στην ελληνική επικράτεια.
· Αλλά και τους μεμονωμένους επαγγελματίες που αναζητούσαν την ασφάλεια ενός ισχυρό brand για να περιορίσουν το ρίσκο τους…
· Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι πάντοτε ρόδινα. Και αυτό γιατί ελλοχεύει ένας τεράστιος κίνδυνος, κυρίως για τους ομίλους που επιδίδονται στο σπορ.
· Και ο κίνδυνος έγκειται στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει ο συνεργάτης , στον οποίο παραχωρούν το σήμα τους.
· Στην στήλη μάλιστα έφθασαν καταγγελίες για δυο πολύ γνωστές αλυσίδες γρήγορου φαγητού, μια πολυεθνική και μια ελληνικών συμφερόντων για κάκιστο επίπεδο εξυπηρέτησης.
· Καταγγελίες από ανθρώπους που υπήρξαν πιστοί πελάτες τους επί πολλά χρόνια..
· Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει, ωστόσο καλό είναι οι επιχειρηματίες να ξαναδούν το δίκτυο συνεργατών τους και να αναθεωρήσουν κάποιες συνεργασίες.
· Γιατί το μόνο που τους κάνουν είναι να τους δυσφημίζουν… Κάτι που μακροπρόθεσμα δεν θα τους βγει σε καλό.