Το πάθημα του ροδιακού τουρισμού και ο κίνδυνος φτωχοποίησης

· Η Ρόδος, η «ναυαρχίδα» του ελληνικού τουρισμού βουλιάζει…

· Η πύρινη λαίλαπα πέρα από την αδιανόητη οικολογική καταστροφή απειλεί ευθέως και το τουριστικό προϊόν του νησιού.

· Εκτός από τη φετινή σεζόν που βρίσκεται στον… αέρα μετά τις μαζικές ακυρώσεις, πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για μόνιμη και μη… αναστρέψιμη ζημιά.

· Αρκετοί φοβούνται πως ο αριθμός των ξένων που επισκέπτονται το νησί θα ψαλιδιστεί αρκετά τα επόμενα χρόνια, διαλύοντας την τοπική οικονομία.

· Η οποία ειρήσθω εν παρόδω εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από τον τουρισμό (υπολογίζεται πως αποτελεί το 70% του τοπικού ΑΕΠ).

· Κάποιοι μάλιστα κάνουν λόγο για δραματική συρρίκνωση του εισοδήματος των ντόπιων, ακόμη και για φτωχοποίηση μερίδας του πληθυσμού.

· Αλώβητη ωστόσο δεν θα μείνει ούτε η ελληνική οικονομία.

· Τα τεράστια έσοδα που μπαίνουν στα κρατικά ταμεία κάθε χρόνο εξαιτίας των επιδόσεων του ροδιακού τουρισμού τίθενται εν αμφιβόλω…

· Και για όσους πιθανόν πιστεύουν πως θα ωφεληθούν άλλες περιοχές της χώρας, οι οποίες θα σπεύσουν να καλύψουν το κενό ας το ξανασκεφτούν…

· Η Ρόδος αποτελεί από μόνη της πόλο έλξης, ο οποίος δεν είναι εύκολο να αντικατασταθεί από άλλα μέρη…

· Και ο νοών νοείτω…

—————

Το franchise και ο κίνδυνος να γυρίσει μπούμερανγκ

· Το σύστημα της δικαιόχρησης κέρδισε την ελληνική επιχειρηματικότητα.

· Αναπτύχθηκε με φρενήρεις ρυθμούς τα τελευταία χρόνια καθώς «βόλεψε» τις μεγάλες εταιρείες που ήθελαν να επεκταθούν ταχύτητα στην ελληνική επικράτεια.

· Αλλά και τους μεμονωμένους επαγγελματίες που αναζητούσαν την ασφάλεια ενός ισχυρό brand για να περιορίσουν το ρίσκο τους…

· Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι πάντοτε ρόδινα. Και αυτό γιατί ελλοχεύει ένας τεράστιος κίνδυνος, κυρίως για τους ομίλους που επιδίδονται στο σπορ.

· Και ο κίνδυνος έγκειται στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει ο συνεργάτης , στον οποίο παραχωρούν το σήμα τους.

· Στην στήλη μάλιστα έφθασαν καταγγελίες για δυο πολύ γνωστές αλυσίδες γρήγορου φαγητού, μια πολυεθνική και μια ελληνικών συμφερόντων για κάκιστο επίπεδο εξυπηρέτησης.

· Καταγγελίες από ανθρώπους που υπήρξαν πιστοί πελάτες τους επί πολλά χρόνια..

· Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει, ωστόσο καλό είναι οι επιχειρηματίες να ξαναδούν το δίκτυο συνεργατών τους και να αναθεωρήσουν κάποιες συνεργασίες.

· Γιατί το μόνο που τους κάνουν είναι να τους δυσφημίζουν… Κάτι που μακροπρόθεσμα δεν θα τους βγει σε καλό.

Latest News