
Σε ανακοίνωση της η Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιερόπλοιων (Clia) αναφέρεται στα διεθνή δημοσιεύματα περί «μπλόκου» από το λιμάνι του Άμστερνταμ στα κρουαζιερόπλοια, επισημαίνοντας ότι τα κρουαζιερόπλοια δεν έχουν απαγορευθεί αλλά αναζητείται άλλο λιμάνι μετεγκατάστασης εκτός πόλης.
Ειδικότερα σε ανακοίνωση της η Clia υπογραμμίζει τα εξής: Γνωρίζουμε τις αναφορές των μέσων ενημέρωσης σχετικά με το μέλλον της κρουαζιέρας στο Άμστερνταμ. Όπως έχει δηλώσει δημοσίως η Λιμενική Αρχή, τα κρουαζιερόπλοια δεν έχουν απαγορευτεί από το Άμστερνταμ. Επιπλέον, το Λιμάνι και ο Επιβατικός Τερματικός Σταθμός του Άμστερνταμ έχουν ήδη δεσμευτεί να πραγματοποιήσουν επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ σε λιμενικές υποδομές κρουαζιέρας και σε συστήματα ηλεκτροδότησης από την ξηρά, μακροπρόθεσμα. Συζητήσεις υπάρχουν και για τη μετεγκατάσταση του τερματικού σταθμού κρουαζιερόπλοιων εκτός του κέντρου της πόλης, οι οποίες ξεκίνησαν το 2016 και συνεχίζονται ακόμη.
Ποια πόλη θα απαγορεύσει τα κρουαζιερόπλοια
Συνεργαζόμαστε με τις αρμόδιες Αρχές για να ικανοποιήσουμε τις θέσεις που εξέφρασαν τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τις κοινότητες που επωφελούνται από τον τουρισμό κρουαζιέρας. Από τους περισσότερους από 21 εκατομμύρια επισκέπτες που δέχεται το Άμστερνταμ κάθε χρόνο, περίπου το 1% φτάνει με κρουαζιερόπλοια, ενώ ο τουρισμός κρουαζιέρας συνεισφέρει στην πόλη περίπου 105 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Υπενθυμίζεται ότι οι Αρχές του Αμστερνταμ αποφάσισαν να κλείσουν τον τερματικό σταθμό των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του, επικαλούμενες τη ρύπανση που προκαλούν, τονίζοντας ότι «δεν είναι συμβατή με τις φιλοδοξίες της πόλης να αναδειχθεί σε πλήρως βιώσιμη περιοχή». Υποστήριξαν επίσης ότι η είσοδος των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι εμποδίζει τα σχέδια της πόλης για την ανέγερση νέας γέφυρας στον ιστορικό νότιο τομέα της που βρίσκεται στο επίκεντρο των τελευταίων αναπτυξιακών έργων.
Η κίνηση εντάσσεται στις προσπάθειες των δημοτικών αρχών να κρατήσουν το μέτρο τόσο στον τουρισμό όσο και σε περιθωριακές δραστηριότητες για τις οποίες φημίζεται η ολλανδική πρωτεύουσα.


Latest News

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Ενημέρωση Κικίλια από το Λιμενικό ενόψει των ημερών του Πάσχα
Ο κ. Κικίλιας ενημερώθηκε για θέματα λειτουργίας και επιχειρησιακής ετοιμότητας, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο έπακρο όλα τα μέσα και το προσωπικό ενόψει των ημερών του Πάσχα

ΟΛΘ: «Ξεκλειδώνει» το εμβληματικό έργο επέκτασης του Προβλήτα 6
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην πλήρη υλοποίηση του αναπτυξιακού και επενδυτικού σχεδιασμού της

Εντολή Κικίλια για έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων