Σε ανακοίνωση της η Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιερόπλοιων (Clia) αναφέρεται στα διεθνή δημοσιεύματα περί «μπλόκου» από το λιμάνι του Άμστερνταμ στα κρουαζιερόπλοια, επισημαίνοντας ότι τα κρουαζιερόπλοια δεν έχουν απαγορευθεί αλλά αναζητείται άλλο λιμάνι μετεγκατάστασης εκτός πόλης.
Ειδικότερα σε ανακοίνωση της η Clia υπογραμμίζει τα εξής: Γνωρίζουμε τις αναφορές των μέσων ενημέρωσης σχετικά με το μέλλον της κρουαζιέρας στο Άμστερνταμ. Όπως έχει δηλώσει δημοσίως η Λιμενική Αρχή, τα κρουαζιερόπλοια δεν έχουν απαγορευτεί από το Άμστερνταμ. Επιπλέον, το Λιμάνι και ο Επιβατικός Τερματικός Σταθμός του Άμστερνταμ έχουν ήδη δεσμευτεί να πραγματοποιήσουν επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ σε λιμενικές υποδομές κρουαζιέρας και σε συστήματα ηλεκτροδότησης από την ξηρά, μακροπρόθεσμα. Συζητήσεις υπάρχουν και για τη μετεγκατάσταση του τερματικού σταθμού κρουαζιερόπλοιων εκτός του κέντρου της πόλης, οι οποίες ξεκίνησαν το 2016 και συνεχίζονται ακόμη.
Ποια πόλη θα απαγορεύσει τα κρουαζιερόπλοια
Συνεργαζόμαστε με τις αρμόδιες Αρχές για να ικανοποιήσουμε τις θέσεις που εξέφρασαν τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τις κοινότητες που επωφελούνται από τον τουρισμό κρουαζιέρας. Από τους περισσότερους από 21 εκατομμύρια επισκέπτες που δέχεται το Άμστερνταμ κάθε χρόνο, περίπου το 1% φτάνει με κρουαζιερόπλοια, ενώ ο τουρισμός κρουαζιέρας συνεισφέρει στην πόλη περίπου 105 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Υπενθυμίζεται ότι οι Αρχές του Αμστερνταμ αποφάσισαν να κλείσουν τον τερματικό σταθμό των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του, επικαλούμενες τη ρύπανση που προκαλούν, τονίζοντας ότι «δεν είναι συμβατή με τις φιλοδοξίες της πόλης να αναδειχθεί σε πλήρως βιώσιμη περιοχή». Υποστήριξαν επίσης ότι η είσοδος των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι εμποδίζει τα σχέδια της πόλης για την ανέγερση νέας γέφυρας στον ιστορικό νότιο τομέα της που βρίσκεται στο επίκεντρο των τελευταίων αναπτυξιακών έργων.
Η κίνηση εντάσσεται στις προσπάθειες των δημοτικών αρχών να κρατήσουν το μέτρο τόσο στον τουρισμό όσο και σε περιθωριακές δραστηριότητες για τις οποίες φημίζεται η ολλανδική πρωτεύουσα.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ