
Σε ανακοίνωση της η Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιερόπλοιων (Clia) αναφέρεται στα διεθνή δημοσιεύματα περί «μπλόκου» από το λιμάνι του Άμστερνταμ στα κρουαζιερόπλοια, επισημαίνοντας ότι τα κρουαζιερόπλοια δεν έχουν απαγορευθεί αλλά αναζητείται άλλο λιμάνι μετεγκατάστασης εκτός πόλης.
Ειδικότερα σε ανακοίνωση της η Clia υπογραμμίζει τα εξής: Γνωρίζουμε τις αναφορές των μέσων ενημέρωσης σχετικά με το μέλλον της κρουαζιέρας στο Άμστερνταμ. Όπως έχει δηλώσει δημοσίως η Λιμενική Αρχή, τα κρουαζιερόπλοια δεν έχουν απαγορευτεί από το Άμστερνταμ. Επιπλέον, το Λιμάνι και ο Επιβατικός Τερματικός Σταθμός του Άμστερνταμ έχουν ήδη δεσμευτεί να πραγματοποιήσουν επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ σε λιμενικές υποδομές κρουαζιέρας και σε συστήματα ηλεκτροδότησης από την ξηρά, μακροπρόθεσμα. Συζητήσεις υπάρχουν και για τη μετεγκατάσταση του τερματικού σταθμού κρουαζιερόπλοιων εκτός του κέντρου της πόλης, οι οποίες ξεκίνησαν το 2016 και συνεχίζονται ακόμη.
Ποια πόλη θα απαγορεύσει τα κρουαζιερόπλοια
Συνεργαζόμαστε με τις αρμόδιες Αρχές για να ικανοποιήσουμε τις θέσεις που εξέφρασαν τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τις κοινότητες που επωφελούνται από τον τουρισμό κρουαζιέρας. Από τους περισσότερους από 21 εκατομμύρια επισκέπτες που δέχεται το Άμστερνταμ κάθε χρόνο, περίπου το 1% φτάνει με κρουαζιερόπλοια, ενώ ο τουρισμός κρουαζιέρας συνεισφέρει στην πόλη περίπου 105 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Υπενθυμίζεται ότι οι Αρχές του Αμστερνταμ αποφάσισαν να κλείσουν τον τερματικό σταθμό των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του, επικαλούμενες τη ρύπανση που προκαλούν, τονίζοντας ότι «δεν είναι συμβατή με τις φιλοδοξίες της πόλης να αναδειχθεί σε πλήρως βιώσιμη περιοχή». Υποστήριξαν επίσης ότι η είσοδος των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι εμποδίζει τα σχέδια της πόλης για την ανέγερση νέας γέφυρας στον ιστορικό νότιο τομέα της που βρίσκεται στο επίκεντρο των τελευταίων αναπτυξιακών έργων.
Η κίνηση εντάσσεται στις προσπάθειες των δημοτικών αρχών να κρατήσουν το μέτρο τόσο στον τουρισμό όσο και σε περιθωριακές δραστηριότητες για τις οποίες φημίζεται η ολλανδική πρωτεύουσα.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)