Τέραστια αύξηση 2,8 δισεκατομμυρίων ευρώ στην αγοραστική αξία των ακινήτων της πέρυσι, ανακοίνωσε η επενδυτική εταιρεία του μεγιστάνα της μόδας και ιδρυτή της Zara, Αμάνσιο Ορτέγα. Η αξία των ακινήτων συνολικά, ξεπερνάει τα 18,1 δισεκατομμύρια ευρώ (20,08 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Pontegadea, το επενδυτικό όχημα της οικογένειας Ορτέγα, έχει ενισχύσει το χαρτοφυλάκιό της το τελευταίο διάστημα επενδύοντας σε κέντρα logistics που χρησιμοποιούνται από μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, όπως η Fedex, και σε πολυτελή κτίρια σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, από τη Νέα Υόρκη έως το Σιάτλ.
Zara: Ενίσχυση των στόχων βιωσιμότητας καθώς ο καύσωνας «χτυπάει» και τη γρήγορη μόδα
Aιχμή του δόρατος η Zara
Οι ΗΠΑ, όπου η Inditex – η εταιρεία πίσω από τα καταστήματα Zara- σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα καταστήματα και στην οποία ο Ορτέγα είναι ο κύριος μέτοχος με ποσοστό 59,295, αποτελεί την δεύτερη κύρια αγορά μετά την Ισπανία.
Η Pontegadea κατέγραψε καθαρά κέρδη 2 δισ. ευρώ πέρυσι, από 1,6 δισ. ευρώ το 2021, κυρίως λόγω των μερισμάτων από την Inditex, τα οποία εκτινάχθηκαν καθώς το βασικό της εμπορικό σήμα Zara ανέκαμψε γρήγορα από την πανδημία COVID-19.
Ο γίγαντας της μόδας ξεπέρασε τους ανταγωνιστές του πέρυσι, καταγράφοντας κέρδη 15% υψηλότερα από τα προ της πανδημίας επίπεδα. Η Pontegadea, η οποία για χρόνια επικεντρώθηκε κυρίως σε ακίνητα, έχει επίσης συμμετοχή σε εταιρείες ενέργειας, αγοράζοντας μερίδια σε ηλιακούς σταθμούς, διαχειριστές δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας και αιολικά πάρκα.
Εκτόξευση πωλήσεων
Η Inditex, σημείωσε άνοδο 13% στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου, μετά από την άνοδο 17,5% για όλο το 2022.
Αυτή η αύξηση, συνέβαλε στην άνοδο της χρηματιστηριακής της αξίας στα 105 δισ. ευρώ, ακόμη κάτω από το υψηλό της το 2017, αλλά το υψηλότερο μετά την πανδημία από την οποία η Zara βγήκε προφανώς κερδισμένη.
Η Zara προσπάθησε να διαφοροποιηθεί από τη σουηδική H&M και να πετάξει από πάνω της τη «ρετσινιά» της «fast fashion» μόδας, μπαίνοντας στον κόσμο των κομψών ρούχων για επίσημα events. Για παράδειγμα, πέρσι, η τραγουδίστρια Σελίνα Γκομέζ, φόρεσε ένα ηλεκτρίκ μπλε κοστούμι Zara των –μόλις- 150 ευρώ στον γάμο της Μπρίτνεϊ Σπίαρς.
Latest News
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Μείωση προβλέψεων της Novavax για τα έσοδα - «Παρενέργειες» από τα εμβόλια Covid
H Novavax κατείχε κατά μέσο όρο περίπου το 3% της αγοράς εμβολίων κατά της Covid-19 σε εβδομαδιαίο επίπεδο
Αναταράξεις στην Airbus εν μέσω ανησυχιών για τον πόλεμο των δασμών
Ο όμιλος της Airbus θεωρεί το ελεύθερο εμπόριο ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια ευημερία, όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Airbus China
Η Shell κέρδισε την έφεση εναντίον ιστορικής απόφασης του εφετείου της Χάγης
O CEO της Shell δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει πως η απόφαση του εφετείου «ήταν η σωστή για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση»
Βουτιά στο εμπόριο σπάνιων γαιών στην ΕΕ - Μεγάλη εξάρτηση από Κίνα
Συνολικά 5.600 τόνοι σε σπάνιες γαίες εξήχθησαν από την ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 18,7% σε όγκο και 27,8% σε αξία σε σύγκριση με το 2022
Διέψευσε τις προβλέψεις - Σε άνοδο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην κινεζική Single's Day
Πώς απέδωσε η Single's Day παρά τους φόβους και τις εκτιμήσεις για χαμηλή εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου
Αντιδασμούς στον Τραμπ εξετάζει το Μεξικό
Ο Υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι το Μεξικό μπορεί να απαντήσει με δικούς της δασμούς στις αμερικανικές εισαγωγές
Ξεπέρασε τον σκόπελο της Μελόνι η Lufthansa - Προχωράει η εξαγορά της ΙΤΑ
Η συμφωνία για να αναλάβει την ιταλική ITA Airways θα περάσει μετά από σθεναρή εμμονή της Ιταλίας στο τίμημα
Μαθήματα επαγγελματικής επιτυχίας από τον Χάουαρντ Σουλτς - Τι λέει ο δημιουργός των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς ξέρει να ξεπερνάει τα εμπόδια και να βρίσκει την επιτυχία - Ποια συμβουλή θα έδινε σε έναν εκκολαπτόμενο επιχειρηματία;
Η νέα «βασίλισσα» του TikTok - Πώς η Garnier της L'Oreal αύξησε τις πωλήσεις της
Η Garnier ξεπέρασε τις 2,4 εκατομμύρια προβολές, επιτυγχάνοντας το 11% των μηνιαίων εσόδων της σε μία μόνο ημέρα - Οι στόχοι της καμπάνιας στο TikTok