Εάν δεν υπήρχε η ελληνική αγορά η πολυεθνική εταιρεία Triumph International, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των εσωρούχων, θα έπρεπε να την εφεύρει.
Πολυεθνικές: Πώς θωρακίζονται απέναντι σε ενεργειακή κρίση και εφοδιασμό
Με την εν Ελλάδι θυγατρική της να έχει αυξήσει τα καθαρά της κέρδη κατά 36 φορές σε σχέση με το 2013, τα προϊόντα Triumph θριαμβεύουν στην εγχώρια αγορά παρουσιάζοντας τις υψηλότερες, κατά κεφαλή, πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Κάτι που συμβαίνει για περισσότερο από 10 χρόνια.
Το ανοδικό σερί που καταγράφει το γνωστό brand στην εγχώρια αγορά προβλέπεται να συνεχιστεί και εφέτος, με το στόχο της διοίκησης να είναι η συνέχιση της προσπάθειας για την εδραίωση της εταιρείας στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς.
Αύξηση τζίρου και κερδών
Σε ό,τι αφορά στις περσινές επιδόσεις, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 9% και ανήλθε σε 22,78 εκατ. ευρώ από 20,8 εκατ. ευρώ το 2021.
Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει κατά 22,7% την προ φόρων κερδοφορία της, η οποία διαμορφώθηκε στα 2,7 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη να καταγράφουν επίσης άνοδο 23,5% στα 2,17 εκατ. ευρώ.
Για την τρέχουσα χρήση θα προταθεί στη τακτική γενική συνέλευση η διανομή κερδών 2,2 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας στην οικονομική της έκθεση για τη χρήση 2022 «η αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών μας επιλογών και η ορθολογική διαχείριση των κινδύνων και των ευκαιριών αποδεικνύεται έμπρακτα και αντικατοπτρίζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης, παρ’ όλες τις προκλήσεις της περιόδου είναι τα καλύτερα των τελευταίων ετών, προμηνύοντας τις προοπτικές της εταιρείας μας για τα επόμενα έτη».
Η εταιρεία σημειώνει επίσης πως «στα θετικά της χρονιάς, για άλλη μια φορά, εντάσσεται και ο μηδενικός τραπεζικός δανεισμός», ενώ υπογραμμίζει πως «επιπρόσθετα κατόρθωσε να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση στο κλάδο που δραστηριοποιείται».
Το συνολικό δίκτυο της Triumph αριθμεί δέκα καταστήματα Triumph, 22 καταστήματα franchisee και περίπου 800 σημεία χονδρικής.
Το εργοστάσιο στον Περισσό
Σημειώνεται ότι για περισσότερες από 4 δεκαετίες, η Triumph διέθετε παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα, ώσπου το 2005 το εργοστάσιό της στον Περισσό Αττικής, με έτος ίδρυσης το 1962, έκλεισε και η δραστηριότητα μεταφέρθηκε σε άλλες με φθηνότερα εργατικά χέρια.
H Triumph International ιδρύθηκε το 1886 στο Χόιμπαχ της Γερμανίας και σήμερα ο ευρωπαϊκός όμιλος στον οποίο ανήκει η ελληνική εταιρεία έχει έδρα του την Ελβετία.
Αυτή τη στιγμή, η Triumph είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εσωρούχων και homewear με παρουσία σε 120 χώρες και ένα παγκόσμιο δίκτυο διανομής με 2.000 καταστήματα και 40.000 χονδρεμπόρους.
Latest News
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών