Εάν δεν υπήρχε η ελληνική αγορά η πολυεθνική εταιρεία Triumph International, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των εσωρούχων, θα έπρεπε να την εφεύρει.
Πολυεθνικές: Πώς θωρακίζονται απέναντι σε ενεργειακή κρίση και εφοδιασμό
Με την εν Ελλάδι θυγατρική της να έχει αυξήσει τα καθαρά της κέρδη κατά 36 φορές σε σχέση με το 2013, τα προϊόντα Triumph θριαμβεύουν στην εγχώρια αγορά παρουσιάζοντας τις υψηλότερες, κατά κεφαλή, πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Κάτι που συμβαίνει για περισσότερο από 10 χρόνια.
Το ανοδικό σερί που καταγράφει το γνωστό brand στην εγχώρια αγορά προβλέπεται να συνεχιστεί και εφέτος, με το στόχο της διοίκησης να είναι η συνέχιση της προσπάθειας για την εδραίωση της εταιρείας στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς.
Αύξηση τζίρου και κερδών
Σε ό,τι αφορά στις περσινές επιδόσεις, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 9% και ανήλθε σε 22,78 εκατ. ευρώ από 20,8 εκατ. ευρώ το 2021.
Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει κατά 22,7% την προ φόρων κερδοφορία της, η οποία διαμορφώθηκε στα 2,7 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη να καταγράφουν επίσης άνοδο 23,5% στα 2,17 εκατ. ευρώ.
Για την τρέχουσα χρήση θα προταθεί στη τακτική γενική συνέλευση η διανομή κερδών 2,2 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας στην οικονομική της έκθεση για τη χρήση 2022 «η αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών μας επιλογών και η ορθολογική διαχείριση των κινδύνων και των ευκαιριών αποδεικνύεται έμπρακτα και αντικατοπτρίζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης, παρ’ όλες τις προκλήσεις της περιόδου είναι τα καλύτερα των τελευταίων ετών, προμηνύοντας τις προοπτικές της εταιρείας μας για τα επόμενα έτη».
Η εταιρεία σημειώνει επίσης πως «στα θετικά της χρονιάς, για άλλη μια φορά, εντάσσεται και ο μηδενικός τραπεζικός δανεισμός», ενώ υπογραμμίζει πως «επιπρόσθετα κατόρθωσε να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση στο κλάδο που δραστηριοποιείται».
Το συνολικό δίκτυο της Triumph αριθμεί δέκα καταστήματα Triumph, 22 καταστήματα franchisee και περίπου 800 σημεία χονδρικής.
Το εργοστάσιο στον Περισσό
Σημειώνεται ότι για περισσότερες από 4 δεκαετίες, η Triumph διέθετε παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα, ώσπου το 2005 το εργοστάσιό της στον Περισσό Αττικής, με έτος ίδρυσης το 1962, έκλεισε και η δραστηριότητα μεταφέρθηκε σε άλλες με φθηνότερα εργατικά χέρια.
H Triumph International ιδρύθηκε το 1886 στο Χόιμπαχ της Γερμανίας και σήμερα ο ευρωπαϊκός όμιλος στον οποίο ανήκει η ελληνική εταιρεία έχει έδρα του την Ελβετία.
Αυτή τη στιγμή, η Triumph είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εσωρούχων και homewear με παρουσία σε 120 χώρες και ένα παγκόσμιο δίκτυο διανομής με 2.000 καταστήματα και 40.000 χονδρεμπόρους.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό