
Σημαντική αύξηση εσόδων κατέγραψε το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η Capital Product Partners (CPLP) σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα ενώ παράλληλα η εταιρεία προχωρεί στη διανομή μερίσματος.
Ειδικότερα, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων σε ποσοστό 20% με τα έσοδα να φτάνουν στα 88,5 εκατ. δολ έναντι 74,0 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Επιπλέον η εταιρεία προχωρά σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Όμιλος Capital: H πρώτη παραγγελία στον κόσμο δύο καινοτόμων πλοίων μεταφοράς LCO2
Να σημειωθεί ότι η CPLP παρέλαβε μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express το οποίο έχει συνδεθεί ήδη με μακροχρόνια ναύλωση.
Επιπλέον στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 συμφωνήθηκε η πώληση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου M/V Cape Agamemnon, χωρητικότητας 179.221 DWT.
Παράλληλα, η εταιρεία προέβη στην ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε: «Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, με την παράδοση του νεότευκτου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express, ολοκληρώσαμε επιτυχώς το στρατηγικό πρόγραμμα ανάπτυξης του στόλου μας αποτελούμενο από τρία νεότευκτα πράσινης τεχνολογίας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.000 TEU με δεκαετή ναύλωση το κάθε ένα, καθώς και ένα LNG/C τελευταίας γενιάς με επταετή ναύλωση. Επιπλέον, ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό πλάνο ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis, βελτιώνοντας συνολικά την ενεργειακή αποδοτικότητα και μειώνοντας το ανθρακικό αποτύπωμα του στόλου μας. Τέλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας, προχωρούμε στην πώληση του μοναδικού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου του στόλου M/V Cape Agamemnon με έτος κατασκευής το 2010».


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»