Την μίξη τεχνητής νοημοσύνης και Τζένιφερ Λόπεζ χρησιμοποιεί μια εταιρεία κρουαζιέρας για να αυξήσει τις κρατήσεις της.
Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ, όπως αναφέρει το CNBC.
Τζένιφερ Λόπεζ-Μπεν Αφλεκ: Απέκτησαν έπαυλη 60,85 εκατ. δολαρίων [εικόνες]
Η «Jen AI»
Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας κατά λάθος την πραγματική της ταυτότητα – έναν τύπο που ονομάζεται Kyle.
Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν στα δικά τους γούστα μια πρόσκληση για κράτηση κρουαζιέρας που μπορούν να στείλουν σε φίλους ή συγγενείς.
«Απαιτήθηκε μια σημαντική οικονομική επένδυση, αλλά βλέπουμε ήδη να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Billy Bohan Chinique, Διευθυντής Παγκόσμιας Στρατηγικής της Virgin Voyages.
Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτόν που συνήθως διαθέτει μια μάρκα για μια διαφήμιση του Super Bowl, που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας
Η εκστρατεία πραγματοποιείται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας παρουσιάζει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, ανακάμπτοντας με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.
Ο άνθρωπος πίσω από τη νέα καμπάνια και την τεχνολογία της Virgin Voyages είναι ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρείας μάρκετινγκ VMLY&R, Brian Yamada.
«Το Jen AI είναι ένας συνδυασμός δύο διαφορετικών γενεσιουργών τεχνολογιών. Η πρώτη είναι η γεννητική φωνή και η δεύτερη είναι το γεννητικό βίντεο», δήλωσε ο Yamada στο CNBC.
Σύμφωνα με την Virgin Voyages, η εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κρατήσεις.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων