Την μίξη τεχνητής νοημοσύνης και Τζένιφερ Λόπεζ χρησιμοποιεί μια εταιρεία κρουαζιέρας για να αυξήσει τις κρατήσεις της.
Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ, όπως αναφέρει το CNBC.
Τζένιφερ Λόπεζ-Μπεν Αφλεκ: Απέκτησαν έπαυλη 60,85 εκατ. δολαρίων [εικόνες]
Η «Jen AI»
Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας κατά λάθος την πραγματική της ταυτότητα – έναν τύπο που ονομάζεται Kyle.
Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν στα δικά τους γούστα μια πρόσκληση για κράτηση κρουαζιέρας που μπορούν να στείλουν σε φίλους ή συγγενείς.
«Απαιτήθηκε μια σημαντική οικονομική επένδυση, αλλά βλέπουμε ήδη να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Billy Bohan Chinique, Διευθυντής Παγκόσμιας Στρατηγικής της Virgin Voyages.
Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτόν που συνήθως διαθέτει μια μάρκα για μια διαφήμιση του Super Bowl, που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας
Η εκστρατεία πραγματοποιείται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας παρουσιάζει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, ανακάμπτοντας με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.
Ο άνθρωπος πίσω από τη νέα καμπάνια και την τεχνολογία της Virgin Voyages είναι ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρείας μάρκετινγκ VMLY&R, Brian Yamada.
«Το Jen AI είναι ένας συνδυασμός δύο διαφορετικών γενεσιουργών τεχνολογιών. Η πρώτη είναι η γεννητική φωνή και η δεύτερη είναι το γεννητικό βίντεο», δήλωσε ο Yamada στο CNBC.
Σύμφωνα με την Virgin Voyages, η εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κρατήσεις.
Latest News
«Φράουλα»: Τι είναι το απόρρητο πρόγραμμα του ChatGPT
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια συνεχής φημολογία για απόρρητα πρότζεκτ που βρίσκονται υπό εξέλιξη στα εργαστήρια της OpenAI
«Είπα-ξείπα» της Google για μηδενικές εκπομπές άνθρακα
Οι εκπομπές της αυξάνονται κατά 50% τα τελευταία πέντε χρόνια
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
Τα ρομποταξί... βούλιαξαν τη μετοχή της Tesla - Η υποβάθμιση από τη UBS
Η Tesla αναβάλει για Οκτώβριο την προγραμματισμένη αποκάλυψη του ρομποταξί της που αρχικά είχε προγραμματιστεί για τον επόμενο μήνα
Η GenAI θα ενισχύσει 5,5% το ΑΕΠ της Ελλάδας έως το 2030
Στο συνέδριο του ΣΕΠΕ, υπογραμμίστηκε ότι εάν προστεθεί η τεχνητή νοημοσύνη, υπάρχει αύξηση κατά 30% στις κενές θέσεις που εκτοξεύθηκαν στις 83.000
Τα πρώτα καλλιστεία για AI για influencers – Ποια αναδείχθηκε «Miss AI»
Οι ρεαλιστικές εμφανίσεις, η τεχνολογική ικανότητα, καθώς και η επιρροή τους στα social media έκριναν τη νικήτρια μεταξύ των 1.500 συμμετεχουσών – Η Kenza Laylie πήρε το έπαθλο των 13.000 δολαριών
Πάνω από τις προβλέψεις τα έσοδα της TSMC, ώθηση από την τεχνητή νοημοσύνη
Η ταϊβανέζικη εταιρεία TSMC, ανακοίνωσε ισχυρή αύξηση εσόδων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, πολύ πάνω από τις προβλέψεις
Πόσο εμπιστεύονται οι εργαζόμενοι την AI για τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους
Tο 80% των εργαζομένων θεωρεί πως το μέλλον είναι προσανατολισμένο στην AI, με ένα σημαντικό ποσοστό να εμπιστεύεται την αυτόνομη λειτουργία της, σύμφωνα με έρευνα της Salesforce
To Big Bang με ΑI και data centers αναδεικνύει νέους πρωταγωνιστές - Ποιες μετοχές εκτοξεύονται
Η Τεχνητή Νοημοσύνη φέρνει νέα δεοδμένα και νέες προκλήσεις
Τι προβλέπει η συμφωνία Apple με OpenAI
Η συμφωνία ανεβάζει την Apple στο επίπεδο της Microsoft εντός της OpenAI