
Κατέβηκε το Big X από την οροφή του Twitter στα κεντρικά γραφεία στο Σαν Φρανσίσκο, μετά από θύελλα αντιδράσεων και σωρεία καταγγελιών.
Ένα γιγάντιο, λαμπερό Χ δεν φωταγωγεί πλέον τον ουρανοξύστη της εταιρείας του Ιλον Μασκ, σύμφωνα με το Reuters.
Twitter: Ο Μασκ έβαλε ένα τεράστιο λογότυπο στα κεντρικά γραφεία
Κατέβηκε μετά από παράπονα και καταγγελίες
Η υπηρεσία δόμησης της πόλης κατέγραψε 24 παράπονα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο για το Big Χ, το οποίο είχε τοποθετηθεί στην οροφή της έδρας της εταιρείας στο κέντρο του Σαν Φρανσίσκο, την Παρασκευή.
Την Δευτέρα, οι επιθεωρητές παρατήρησαν την αποσυναρμολόγηση της κατασκευής, δήλωσε εκπρόσωπος του Τμήματος Επιθεώρησης Δόμησης της πόλης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι ντόπιοι κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου κατέγραψαν βίντεο με το γιγαντιαίο Χ να λάμπει και να αναβοσβήνει, με ορισμένους να επικρίνουν τον ενοχλητικό φωτισμό του.
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ένας επιθεωρητής του Τμήματος Επιθεώρησης Κτιρίων ανέφερε σε μια έκθεση ότι οι εκπρόσωποι της εταιρείας αρνήθηκαν την πρόσβαση στην οροφή, δύο φορές, σε υπαλλήλους της πόλης.
Το Χ
Σημειώνεται ότι η απόφαση του δισεκατομμυριούχου Ιλον Μασκ να μετονομάσει το Twitter σε X θα μπορούσε να είναι περίπλοκη νομικά: εταιρείες όπως η Meta και η Microsoft έχουν ήδη δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στο ίδιο γράμμα.
Το X χρησιμοποιείται τόσο ευρέως και αναφέρεται σε εμπορικά σήματα που είναι υποψήφιo για νομικές προκλήσεις – και η εταιρεία που όλοι ήξεραν ως Twitter θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τα δικά της προβλήματα υπερασπίζοντας τη νέα επωνυμία της, «X», στο μέλλον.
Ο Μασκ μετονόμασε το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης Twitter σε X και αποκάλυψε ένα νέο λογότυπο για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, μια στυλιζαρισμένη ασπρόμαυρη έκδοση του γράμματος.
Οι κάτοχοι εμπορικών σημάτων – που προστατεύουν εμπορικές ονομασίες, λογότυπα και σλόγκαν που προσδιορίζουν τις πηγές των αγαθών – μπορούν να ισχυριστούν παραβίαση εάν άλλη επωνυμία προκαλεί σύγχυση με τη δική τους επωνυμία στους καταναλωτές. Τα ένδικα μέσα ποικίλλουν από χρηματικές αποζημιώσεις έως αποκλεισμό χρήσης.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα