![Ρόδος: Πρωτοβουλίες για την τουριστική προβολή του νησιού μετά την πυρκαγιά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/rodos1-1.jpg)
Πρωτοβουλίες για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό, με στόχο την ανάκαμψη του τουριστικού ρεύματος μετά την πρόσφατη καταστροφική πυρκαγιά, λαμβάνουν το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ.
Παρεμβαίνει εισαγγελέας για την πυρκαγιά στη Ρόδο
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
1. Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου
Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού προετοιμάζουν αποστολές δημοσιογράφων, bloggers και influencers από σημαντικές αγορές – στόχους όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Πολωνία, Κάτω Χώρες και η Ιταλία, στη Ρόδο, με στόχο την παραγωγή θετικής αρθρογραφίας και τον διαμοιρασμό μαρτυριών (testimonials) για την αποκατάσταση της εικόνας του νησιού ως ασφαλούς προορισμού, ελκυστικού για διακοπές. Οι αποστολές θα ξεκινήσουν άμεσα σε συνεργασία με σημαντικούς partners των ξένων αγορών και τις τοπικές αρχές.
2. Επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators και αεροπορικές εταιρίες που είχαν διακοπεί λόγω πυρκαγιών σε κάποιες αγορές του εξωτερικού
Παράλληλα ο ΕΟΤ επανεκκινεί την προβολή της Ρόδου στα προγράμματα συνδιαφήμισης με τους μεγάλους ταξιδιωτικούς ομίλους μετά την προσωρινή διακοπή λόγω των πυρκαγιών και όσο διαρκούσε η αναστολή πολλών πτήσεων. Αξιολογώντας τις ειδικές συνθήκες κάθε αγοράς, οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού σε συνεργασία με τις τοπικές ομάδες των Tour Operators επανασχεδιάζουν τα co- marketing plans με στόχο την ενίσχυση των δράσεων που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της τουριστικής ενίσχυσης προς τη Ρόδο.
3. Ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες συνδιαφήμισης και διαφήμισης που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού
Την τρέχουσα χρονική στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη προγράμματα διαφήμισης και συνδιαφήμισης από τις κατά τόπους Υπηρεσίες ΕΟΤ στις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού που αποτελούν και βασικές πηγές προέλευσης τουριστών, ειδικότερα για την Ρόδο. Ταυτόχρονα υλοποιούνται προγράμματα συνδιαφήμισης ετήσιας διάρκειας σε βασικές αγορές -στόχους. Τα ετήσια προγράμματα εξελίσσονται σε επιμέρους φάσεις και στοχεύουν στην προβολή της Ελλάδας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και εκτός της σεζόν.
4. Συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών και για άμεση ενημέρωση και συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ-Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και λοιπών τοπικών και ιδιωτικών φορέων για επικοινωνιακή διαχείριση και διάχυση μηνυμάτων στις αγορές
Ήδη υπάρχει επικοινωνία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως προς την οριοθέτηση και συγκεκριμενοποίηση του πλάνου προβολής και ενεργειών, που θα συντονίσει το Υπουργείο Τουρισμού ώστε να υπάρξει πλήρης συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας και ΕΟΤ, έχοντας κοινά αποδεκτή επικοινωνιακή στρατηγική και μήνυμα ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο και αποδοτικότερο αποτέλεσμα. Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού βρίσκονται σε άμεση και στενή επικοινωνία με φορείς του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα, για την παρακολούθηση της πορείας των αγορών και την τροφοδότηση στοιχείων για τη στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθηθεί προκειμένου, να αναδειχθεί το μήνυμα, ότι ο προορισμός έχει επανακάμψει και μπορεί να καλωσορίσει τους επισκέπτες.
5. Επεξεργασία σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου
Η αξιολόγηση των στοιχείων που θα προκύψουν από την απόδοση των αγορών – στόχων και τις άμεσες ενέργειες επικοινωνίας για αντιστροφή του κλίματος και συνακόλουθα του travel sentiment για τον προορισμό, θα αποτελέσουν τη βάση για ένα σχέδιο προβολής της Ρόδου σε βάθος χρόνου, με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού, αλλά και τις δράσεις βιωσιμότητας που θα καταστήσουν τον προορισμό ένα παράδειγμα για όλη τη Μεσόγειο. Η τουριστική κρίση πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ευκαιρία που μπορεί να αποτελέσει την κατάλληλη αιτία για την αναβάθμιση ή/και τον επαναπροσδιορισμού της εικόνας του τουριστικού προορισμού.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τουρισμός: Ποιες χώρες ηγούνται της παγκόσμιας ανάπτυξης – Στην 9η θέση η Ελλάδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/02tourismos10-600x375.jpg)
Ποιες χώρες ηγούνται της παγκόσμιας τουριστικής ανάπτυξης - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Η Ελλάδα πέρασε την Αυστρία αλλά και χώρες όπως η Κίνα , Ιαπωνία και Ταϊλάνδη που προπορευόταν το 2019
![Κρουαζιέρα: Οι εταιρείες αντιδρούν στις «προσφορές» για θέσεις ελλιμενισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/krouaziera-768x461-1-600x360.jpg)
Η κρουαζιέρα αντιδρά στις «προσφορές» για θέσεις ελλιμενισμού
«Η υποβολή προσφορών για τη χρήση θέσεων ελλιμενισμού ενέχει σοβαρό κίνδυνο στρέβλωσης του ανταγωνισμού»
![Τουρισμός: Καμπανάκι UNESCO για τον υπερτουρισμό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/35330490656_56c121e5de_h-600x400.jpg)
Οι πόλεις-καθρέφτες και η «ποιότητα αντί ποσότητας» - Τα νέα μέτρα για τον υπερτουρισμό
Η UNESCO προειδοποιεί ότι αν δεν αντιμετωπιστεί ο μαζικός τουρισμός θα ξεσπάσουν διαμαρτυρίες στην Ευρώπη
![ΕΟΤ: Παραιτήθηκε ο Γ.Γ. του Οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w02-92926w1592728fragkakiseot-600x338.jpg)
Παραιτήθηκε ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης
Την παραίτησή του από τον ΕΟΤ ανακοίνωσε με επιστολή του ο ΓΓ του ΕΟΤ - «Σήμερα κλείνει ένας μεγάλος κύκλος για εμένα».
![Τουρισμός: Η στεγαστική κρίση, ο υπερτουρισμός και τα διδάγματα της Βαρκελώνης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/BarcelonaAirbnb3-600x400.jpeg)
Τουρισμός: Η στεγαστική κρίση, ο υπερτουρισμός και τα διδάγματα της Βαρκελώνης
Ο τουρισμός και η δύσκολη εξίσωση μεταξύ της ανάγκης εξεύρεσης λύσης στη στεγαστική κρίση και της διατήρησης της «χρυσής» βιομηχανίας
![Κάρπαθος: Κορυφαίος αυθεντικός ελληνικός προορισμός σύμφωνα με γερμανικά ΜΜΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/karpathos-1024x682-600x400.jpg)
Ποιο ελληνικό νησί θεωρείται κορυφαίος προορισμός για τους Γερμανούς
Εκτός από τη φύση, την τέχνη και τη μουσική, η Κάρπαθος είναι επίσης γνωστή για το windsurfing και το kite surf χάρη στις ιδανικές καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες»
![Κοινωνικός τουρισμός: Από σήμερα οι αιτήσεις για τους συνταξιούχους ελεύθερους επαγγελματίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/diakopes-399x600.jpeg)
Βήμα-βήμα οι αιτήσεις κοινωνικού τουρισμού για συνταξιούχους ελεύθερους επαγγελματίες
Οι δικαιούχοι και τα ποσά
![Airbnb: Νέοι πονοκέφαλοι για τους ιδιοκτήτες – Τα κόλπα των ενοικιαστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/or_airbnb-600x352.png)
Νέοι πονοκέφαλοι για τους ιδιοκτήτες Airbnb - Τα κόλπα των ενοικιαστών
Τα φαινόμενα πληθαίνουν διαρκώς με θύματα ιδιοκτήτες που τρέχουν να βγάλουν άκρη με τις εταιρίες που διαχειρίζονται τις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης
![Ποιον ωφελεί τελικά ο (υπερ)τουρισμός;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-07-07_12-40-59-b-1-600x375.jpg)
Ποιον ωφελεί τελικά ο (υπερ)τουρισμός;
Ορισμένοι κάτοικοι αντιστέκονται στις υπερβολικές ροές τουριστών - Τι λύσεις υπάρχουν;
![Times: Οι 28 ιδανικοί προορισμοί για διακοπές στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/folegandros_shutterstock_148232216-2048x1356-1-600x397.jpg)
Times: Οι 28 ιδανικοί προορισμοί για διακοπές στην Ελλάδα
Δείτε την ετήσια λίστα με τα 28 ιδανικά μέρη της Ελλάδας για διακοπές που ανακοίνωσαν οι Βρετανικοί Times