
Πρωτοβουλίες για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό, με στόχο την ανάκαμψη του τουριστικού ρεύματος μετά την πρόσφατη καταστροφική πυρκαγιά, λαμβάνουν το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ.
Παρεμβαίνει εισαγγελέας για την πυρκαγιά στη Ρόδο
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
1. Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου
Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού προετοιμάζουν αποστολές δημοσιογράφων, bloggers και influencers από σημαντικές αγορές – στόχους όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Πολωνία, Κάτω Χώρες και η Ιταλία, στη Ρόδο, με στόχο την παραγωγή θετικής αρθρογραφίας και τον διαμοιρασμό μαρτυριών (testimonials) για την αποκατάσταση της εικόνας του νησιού ως ασφαλούς προορισμού, ελκυστικού για διακοπές. Οι αποστολές θα ξεκινήσουν άμεσα σε συνεργασία με σημαντικούς partners των ξένων αγορών και τις τοπικές αρχές.
2. Επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators και αεροπορικές εταιρίες που είχαν διακοπεί λόγω πυρκαγιών σε κάποιες αγορές του εξωτερικού
Παράλληλα ο ΕΟΤ επανεκκινεί την προβολή της Ρόδου στα προγράμματα συνδιαφήμισης με τους μεγάλους ταξιδιωτικούς ομίλους μετά την προσωρινή διακοπή λόγω των πυρκαγιών και όσο διαρκούσε η αναστολή πολλών πτήσεων. Αξιολογώντας τις ειδικές συνθήκες κάθε αγοράς, οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού σε συνεργασία με τις τοπικές ομάδες των Tour Operators επανασχεδιάζουν τα co- marketing plans με στόχο την ενίσχυση των δράσεων που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της τουριστικής ενίσχυσης προς τη Ρόδο.
3. Ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες συνδιαφήμισης και διαφήμισης που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού
Την τρέχουσα χρονική στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη προγράμματα διαφήμισης και συνδιαφήμισης από τις κατά τόπους Υπηρεσίες ΕΟΤ στις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού που αποτελούν και βασικές πηγές προέλευσης τουριστών, ειδικότερα για την Ρόδο. Ταυτόχρονα υλοποιούνται προγράμματα συνδιαφήμισης ετήσιας διάρκειας σε βασικές αγορές -στόχους. Τα ετήσια προγράμματα εξελίσσονται σε επιμέρους φάσεις και στοχεύουν στην προβολή της Ελλάδας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και εκτός της σεζόν.
4. Συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών και για άμεση ενημέρωση και συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ-Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και λοιπών τοπικών και ιδιωτικών φορέων για επικοινωνιακή διαχείριση και διάχυση μηνυμάτων στις αγορές
Ήδη υπάρχει επικοινωνία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως προς την οριοθέτηση και συγκεκριμενοποίηση του πλάνου προβολής και ενεργειών, που θα συντονίσει το Υπουργείο Τουρισμού ώστε να υπάρξει πλήρης συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας και ΕΟΤ, έχοντας κοινά αποδεκτή επικοινωνιακή στρατηγική και μήνυμα ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο και αποδοτικότερο αποτέλεσμα. Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού βρίσκονται σε άμεση και στενή επικοινωνία με φορείς του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα, για την παρακολούθηση της πορείας των αγορών και την τροφοδότηση στοιχείων για τη στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθηθεί προκειμένου, να αναδειχθεί το μήνυμα, ότι ο προορισμός έχει επανακάμψει και μπορεί να καλωσορίσει τους επισκέπτες.
5. Επεξεργασία σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου
Η αξιολόγηση των στοιχείων που θα προκύψουν από την απόδοση των αγορών – στόχων και τις άμεσες ενέργειες επικοινωνίας για αντιστροφή του κλίματος και συνακόλουθα του travel sentiment για τον προορισμό, θα αποτελέσουν τη βάση για ένα σχέδιο προβολής της Ρόδου σε βάθος χρόνου, με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού, αλλά και τις δράσεις βιωσιμότητας που θα καταστήσουν τον προορισμό ένα παράδειγμα για όλη τη Μεσόγειο. Η τουριστική κρίση πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ευκαιρία που μπορεί να αποτελέσει την κατάλληλη αιτία για την αναβάθμιση ή/και τον επαναπροσδιορισμού της εικόνας του τουριστικού προορισμού.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση