Σχεδόν 100 εκπρόσωποι Συνδέσμων Ταξιδιωτικών Γραφείων και Τour Οperators από όλη την Ευρώπη συμμετείχαν χθες σε σύσκεψη για τον απολογισμό της κατάστασης στη Ρόδο και την Κέρκυρα. Η ζήτηση για διακοπές σε αυτά τα νησιά είναι ακόμα ισχυρή και η τρέχουσα κατάσταση απαιτεί καλή γνώση των προμηθευτών και σύνδεση με τους τοπικούς οργανισμούς και τις αρχές, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ο Γιώργος Χατζημάρκος, Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, ο οποίος επέβλεψε την ασφαλή εκκένωση και την παροχή φροντίδας σε περισσότερους από 25.000 παραθεριστές, έδωσε μια συνολική εικόνα των εξελίξεων της περασμένης εβδομάδας και ένα απλό μήνυμα: Η ζωή επιστρέφει πλέον στους κανονικούς ρυθμούς για ολόκληρο το νησί της Ρόδου, συμπεριλαμβανομένων και των λίγων περιοχών που επλήγησαν. Οι κάτοικοι της Ρόδου, που ήταν ηρωικοί και ανιδιοτελείς αυτές τις δύσκολες μέρες, μαζί με την ελληνική πολιτεία, ανυπομονούν να συνεχίσουν να προσφέρουν τη φροντίδα και τη μοναδική τους φιλοξενία στους ξένους επισκέπτες. Από τα 41 ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν, ήδη λειτουργούν και πάλι τα 35. Η εξέλιξη της κατάστασης αξιολογείται κάθε 6 ώρες ενώ η αξιόπιστη και έγκαιρη ενημέρωση παραμένει κορυφαία προτεραιότητα. Κλείνοντας, ο κ. Χατζημάρκος προέτρεψε τα τουριστικά γραφεία και τους tour operator να επικοινωνούν με τις τοπικές αρχές για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τις δραστηριότητες τους στη διεύθυνση: rhodesislandofficial@gmail.com.
«Βγάζω το καπέλο μου στους Ροδίτες»
Ο Κωνσταντίνος Ζήκος, σύμβουλος της υπουργού Τουρισμού, καθώς και η Έφη Στυλιδιάδη Προϊσταμένη Τμήματος Διαφήμισης του ΕΟΤ, η οποία συμμετείχε εκπροσωπώντας τον Γεν. Γραμματέα του Οργανισμού Δημήτρη Φραγκάκη, τόνισαν τη σημασία της θετικής επικοινωνίας για τον προορισμό. Η εικόνα της Ρόδου έχει πληγεί σημαντικά, έχει σχεδιαστεί μια πολύ-επίπεδη καμπάνια για την υποστήριξη των tour operator στις προσπάθειες τους να πείσουν τους υποψήφιους επισκέπτες ότι μπορούν να απολαύσουν τις ομορφιές του νησιού. Για υποστήριξη και πληροφορίες, οι ταξιδιωτικοί και οι τουριστικοί πράκτορες μπορούν να επικοινωνήσουν με το τοπικό τους γραφείο του ΕΟΤ ή να στείλουν μήνυμα στο marketing@gnto.gr.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, οι τουριστικοί πράκτορες αναγνώρισαν τη δέσμευση των ελληνικών αρχών καθώς και του τοπικού πληθυσμού να προστατεύσουν τους επισκέπτες και επεσήμαναν τα θέματα που προκαλούν ανησυχία στους παραθεριστές και είναι ανάγκη να αντιμετωπιστούν κατάλληλα.
Η Ελλάδα μπορεί να ξεπεράσει τραγικές συγκυρίες
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος της FEDHATTA, ο κ. Νίκος Κελαϊδίτης, Πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ και ο Eric Drésin, Γενικός Γραμματέας της ECTAA, τόνισαν ότι η στενή συνεργασία μεταξύ FEDHATTA, ΗΑΤΤΑ, ECTAA και ΕΟΤ τα τελευταία τρία χρόνια διασφαλίζει ότι οι ταξιδιωτικοί και οι τουριστικοί πράκτορες έχουν άμεση και έγκυρη πληροφόρηση για τα θέματα που τους αφορούν. Ταυτόχρονα, έγινε σαφές πως η Ελλάδα μπορεί να ξεπεράσει καλύτερα τέτοιες τραγικές συγκυρίες παραμένοντας σε σύνδεση, μέσω της ECTAA, με περισσότερες από 80.000 ευρωπαϊκές επιχειρήσεις – μέλη της.
Ο νέος Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού, κ. Μ. Φλουρής, συμμετείχε έκτακτα στην σύσκεψη απευθύνοντας ένα σύντομο χαιρετισμό τονίζοντας ότι το Υπουργείο Τουρισμού θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποτελεσματική αντιμετώπιση έκτακτων συμβάντων και διαβεβαίωσε πως όλες οι ενδιαφερόμενες πλευρές θα έχουν την αμέριστη συμπαράστασή του.
Ο Frank Oostdam, πρόεδρος της ECTAA, κλείνοντας τη συνάντηση τόνισε ότι «η εμπιστοσύνη είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις. Η Ελλάδα έδειξε ότι μπορεί να αντιμετωπίσει απροσδόκητα γεγονότα μεγάλης κλίμακας με ανθρώπινο και αποτελεσματικό τρόπο και αυτό το επίτευγμα δεν πρέπει να υποτιμηθεί». Πρόσθεσε ότι «τα γεγονότα της περασμένης εβδομάδας θέτουν ερωτήματα για τον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής στο επιχειρηματικό μοντέλο της τουριστικής αγοράς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ECTAA, FEDHATTA και HATTA θα πραγματοποιήσουν συνάντηση στην Αθήνα στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου – στην οποία έχει κληθεί να συμμετάσχει και ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου – για να συζητήσουν με τις ελληνικές αρχές με ποιο τρόπο θα πρέπει να προσαρμοστούν οι επιχειρήσεις στις τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις και θα διασφαλίσουν ότι τα ταξίδια θα γίνουν πιο βιώσιμα».
Latest News
Τουριστικός προορισμός το Ιράκ; - Τι απαντούν tour operators
Το Κουρδικό Συμβούλιο Τουρισμού έχει θέσει ακόμη και στόχο να υποδέχεται 20 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως έως το 2030
Πυρ ομαδόν από τον τουρισμό: «Νάρκη» στην επέκταση της σεζόν το τέλος ανθεκτικότητας
Τι λέει στον ΟΤ η πρόεδρος του ΙΤΕΠ για το τέλος ανθεκτικότητας - Ανοδικά και ο Οκτώβριος
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση - Ποιο αεροδρόμιο αναδείχθηκε «πρωταθλητής» [πίνακες]
Εντυπωσιακά κινείται η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren