
Η Nissan ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της έχουν ξεπεράσει το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου μονάδων. Από το λανσάρισμά του τον Δεκέμβριο του 2010, το Nissan Leaf έχει πουλήσει περισσότερες από 650.000 μονάδες παγκοσμίως. Πωλείται σήμερα σε περίπου 50 αγορές με επίκεντρο την Ιαπωνία, τις ΗΠΑ και την Ευρώπη και συνεχίζει να βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών σε όλο τον κόσμο και έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία σε πολλές χώρες.
Το 2022, η Nissan ξεκίνησε τις πωλήσεις του αμιγώς ηλεκτρικού crossover Nissan Ariya, το οποίο εκφράζει την τελευταία σχεδιαστική άποψη και τις πιο προηγμένες τεχνολογίες της ιαπωνικής εταιρείας, όπως το e-4ORCE all-wheel control και το σύστημα ProPILOT 2.0. Τέλος, πέρσι η Nissan λάνσαρε το Sakura, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιαπωνική αγορά μίνι οχημάτων. Έχει λάβει συνολικές παραγγελίες 50.000 μονάδων χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας, την ισχυρή επιτάχυνση και την μεγάλη του αυτονομία.
Κάρλος Γκοσν: Μετά την απόδραση από τη φυλακή ζητά αποζημίωση 1,1 δισ. από την Nissan
Το εργοστάσιο στη Yokohama ξεπερνά το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων κινητήρων
Στο μεταξύ, το εργοστάσιο της Nissan στην Yokohama από το 1935 που ξεκίνησε την λειτουργία του μέχρι σήμερα κατάφερε να βγάλει στην παραγωγή 40 εκατομμύρια κινητήρες. Όλα αυτά τα χρόνια πολλοί κινητήρες έχουν αφήσει το στίγμα τους. Πρόκειται για τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και ο VG του 1983, που ήταν ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας.
Το εργοστάσιο της Yokohama κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες για το Nissan GT-R. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo, που είναι ο πρώτος κινητήρας μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.
Εκτός από την παραγωγή κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, το εργοστάσιο αποτελεί πιλοτική μονάδα για την ανάπτυξη τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων με εφαρμογές σε παγκόσμιο επίπεδο. Το επόμενο έτος, θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή στο εργοστάσιο για την ανάπτυξη μπαταριών σε στερεά κατάσταση.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων