«Τσιμπάνε» οι τιμές τον Αύγουστο

·      Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ακριβώς πριν την μεγάλη έξοδο του Δεκαπενταύγουστου γινόμαστε μάρτυρες μιας… περίεργης κατάστασης.

·      Οι τιμές των καυσίμων να εκτοξεύονται και οι τιμοκατάλογοι αρκετών επιχειρήσεων εστίασης στις τουριστικές περιοχές… να «τσιμπάνε» κάποια σεντ του ευρώ.

·      Πρόκειται για μια τακτική που εν μέσω πρωτοφανούς ακρίβειας γίνεται ακόμη πιο ακατανόητη και συνάμα εξοργιστική.

·      Μόλις πρόσφατα ο διοικητής της ΤτΕ, Γιάννης Στουρνάρας επανέλαβε την ανάγκη οι επιχειρήσεις να ρίξουν τα περιθώρια κέρδους τους.

·      Τα οποία προφανώς και δεν δικαιολογούνται από το ανοδικό ράλι του κόστους των πρώτων υλών και της ενέργειας.

·      Ένα φαινόμενο που ονομάστηκε «πληθωρισμός της απληστίας».

·      Μάλιστα μια τέτοια  περίπτωση κραυγαλέας απληστίας υπέπεσε πολύ πρόσφατα στην αντίληψη της στήλης….

·      Παραγωγός μελιού σε γνωστή επαρχιακή πόλη αύξησε κατά 1 ευρώ το ποσό που χρεώνει για ένα κιλό μέλι με την αόριστη δικαιολογία πως όλα αυξάνονται!

·     Αφήνοντας τους πελάτες του με το στόμα ανοιχτό και την απορία εάν υπάρχει… σωτηρία από την αισχροκέρδεια…

——————

Με την αφρόκρεμα της Ινδίας «φλερτάρει» η Σαντορίνη

·      «Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» λέει ο θυμόσοφος λαός και έτσι ακριβώς σκέφτονται στη Σαντορίνη.

·      Μαθαίνουμε λοιπόν πως οι τουριστικοί φορείς του νησιού επιδιώκουν να ανοίξουν νέες αγορές για να συντηρήσουν την τεράστια δυναμική που υπάρχει μετά τον Covid για τον τόπο τους.

·      Μια από αυτές είναι η Ινδία. Από τις πλέον υποσχόμενες οικονομίες και η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου.

·      Φυσικά, ο στόχος είναι η αφρόκρεμα της χώρας του Γκάντι που μπορεί να υποστηρίξει ένα ταξίδι στο διάσημο νησί των Κυκλάδων.

·      Γιατί όχι και οι σταρ του… Bollywood (Μπόλιγουντ) που διαθέτουν πορτοφόλια γεμάτα… ρουπίες.

·      Ήδη, όπως αναφέρουν οι πηγές μας αρκετοί διάσημοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ έχουν αθόρυβα κάνει το πέρασμά τους για να θαυμάσουν την Καλντέρα.

———————-

Τα δυο «θέλω» των σούπερ μάρκετ από τον Σκρέκα

·      Την απάντηση της νέας ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης στο αίτημα για συνάντηση περιμένουν στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΑ).

·      Μια συνάντηση που πάγωσε λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών που έπληξαν την χώρα μας το προηγούμενο διάστημα και κυρίως τη Ρόδο.

·      Οι λιανέμποροι επιθυμούν όπως να μαθαίνουμε να θέσουν υπόψη του Κώστα Σκρέκα δυο κατά κύριο λόγο θέματα.

·      Το πρώτο σχετίζεται με το «Καλάθι του Νοικοκυριού». Ένα μέτρο που θεωρούν πως έχει εξαντλήσει τη χρησιμότητά του.

·      Και στην καλύτερη περίπτωση χρήζει βελτιώσεων όσον αφορά στις κατηγορίες και στους κωδικούς προϊόντων που περιλαμβάνει.

·      Το δεύτερο και πιο κρίσιμο αφορά στο πλαφόν που έχει επιβληθεί στο περιθώριο κέρδους.

·      Η ΕΣΕ υποστηρίζει πως η χρονική περίοδος που τέθηκε ως βάση για τον προσδιορισμό του πλαφόν είναι αυθαίρετη και παρωχημένη.

·      Κύκλοι της Ένωσης λένε πως πρέπει να διευρυνθεί η χρονική περίοδος και να μην περιορίζεται στο δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου 2021.

·      Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί, ανεξάρτητα τι θα αποφασισθεί είναι εάν θα αποκλιμακωθούν οι τιμές στο ράφι.

·     Ειδικά στα τρόφιμα που φαίνεται να παίρνουν και πάλι την ανιούσα…

Latest News