Επιθυμία της Google είναι να «υπερφορτώσει» την τεχνολογία έξυπνου ψηφιακού βοηθού που διαθέτει τα τελευταία επτά χρόνια, χρησιμοποιώντας τις νέες εξελίξεις στο επίπεδο της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, στο πλαίσιο της τελευταίας μεγάλης αναδιοργάνωσης της μονάδας Assistant.
Μέσω ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τους υπαλλήλους τη Δευτέρα, ο Πιγιούς Ραντζάν, αντιπρόεδρος μηχανικής της Google στο Assistant, δήλωσε ότι ο τελευταίος ανασχηματισμός θα περιλαμβάνει και έναν μικρό αριθμό απολύσεων.
H Google θα συνεχίσει την… αργή και υπεύθυνη ανάπτυξη της AI
Ο Ραντζάν προανήγγειλε ότι η εταιρεία θα επιδιώξει να προωθήσει την τεχνολογία μεγάλου γλωσσικού μοντέλου ή LLM στο Assistant, το λογισμικό φωνητικής υποστήριξης της Google που είναι παρόμοιο με το Siri της Apple ή το Alexa της Amazon.
«Ως ομάδα, πρέπει να επικεντρωθούμε στην παροχή υψηλής ποιότητας, κρίσιμων εμπειριών προϊόντων για τους χρήστες μας έγραψε ο Ραντζάν στο email, το οποίο αποκάλυψε αρχικά η ιστοσελίδα Axios. «Έχουμε επίσης δει τις βαθιές δυνατότητες της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης να μεταμορφώσει τις ζωές των ανθρώπων και βλέπουμε μια τεράστια ευκαιρία να εξερευνήσουμε πώς θα έμοιαζε ένας “υπερφορτωμένος” βοηθός, που θα τροφοδοτείται από την τεχνολογία LLM», καταλήγει το στέλεχος της Google.
Οι αλλαγές
Ένα μέρος της ομάδας του Assistant έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται πάνω στις προσπάθειες αυτές, πρόσθεσε ο Ραντζάν. Στους εργαζόμενους που απολύονται θα δοθεί προθεσμία 60 ημερών για να αναζητήσουν άλλες θέσεις εργασίας εντός της Google.
Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, τα στελέχη ανακοίνωσαν δώδεκα αλλαγές στην ομάδα του project Speech της εταιρείας, η οποία επιβλέπει τις φωνητικές εντολές. Η Φρανσουάζ Μποφέ, η οποία ήταν επικεφαλής του Speech, μετακινείται για να εργαστεί υπό την Σίσι Χσιάο, η οποία επιβλέπει τα Bard και Assistant.
«Αυτή είναι μια συναρπαστική στιγμή για την Τεχνητή Νοημοσύνη, με σχεδόν κάθε προϊόν να απαιτεί Speech παγκόσμιας κλάσης με γνώμονα την Τεχνητή Νοημοσύνη», έγραψε η Μποφέ σε ξεχωριστό email που ανακοίνωσε τις αλλαγές στη μονάδα. Ορισμένα μέλη της ομάδας Speech θα επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους ειδικά στο Bard, έγραψε.
Τα στελέχη του Assistant δήλωσαν ότι οι αλλαγές θα επιτρέψουν στο τμήμα να κινηθεί με «ταχύτητα και εστίαση».
Η Τζένιφερ Ρόντστρομ, εκπρόσωπος της Google, δήλωσε μέσω email στο CNBC ότι η εταιρεία είναι «ενθουσιασμένη που θα διερευνήσει πώς οι LLM μπορούν να μας βοηθήσουν να υπερφορτώσουμε το Assistant και να το κάνουμε ακόμα καλύτερο».
«Εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Assistant κάθε μήνα και δεσμευόμαστε να τους προσφέρουμε εμπειρίες υψηλής ποιότητας», έγραψε.
Ο δρόμος που άνοιξε
Οι ραγδαίες εξελίξεις στη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία ανταποκρίνεται σε ερωτήματα που βασίζονται σε κείμενο με έξυπνες και δημιουργικές απαντήσεις και μπορεί να μετατρέψει κείμενο σε εικόνες, ωθεί τη Google να ενσωματώσει την τεχνολογία σε όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα.
Για τον Assistant, που αποτελεί παλαιότερη μονάδα εντός της Google, αυτό σήμαινε συχνές βελτιώσεις. Ο Assistant χρησιμοποιείται στις φορητές και οικιακές συσκευές της Google, συμπεριλαμβανομένου του smartphone Pixel, στα έξυπνα ηχεία και στις συσκευές Nest. Χρησιμοποιείται επίσης σε έξυπνα ρολόγια, έξυπνες οθόνες, τηλεοράσεις ακόμη και σε οχήματα μέσω της πλατφόρμας Android Auto.
Τον Μάρτιο, είχαν ανακοινωθεί αλλαγές στον οργανισμό. Ο Ranjan, ο οποίος ήταν αντιπρόεδρος στο εμπορικό τμήμα, ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της μονάδας Bard και επιβλέπει περισσότερους από 1.700 υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης, σύμφωνα με ένα εσωτερικό έγγραφο.
Από τα τέλη του περασμένου έτους που ξεκίνησε το ChatGPT της OpenAI, η Amazon έχει επίσης τονίσει την αναδυόμενη σημασία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, προσθέτοντάς την στα προϊόντα Alexa.
Για την Google, η οποία κυριαρχεί στην αναζήτηση στο διαδίκτυο για το μεγαλύτερο μέρος των δύο τελευταίων δεκαετιών, διακυβεύονται περισσότερα, καθώς η ChatGPT και η Microsoft με τη δική της μηχανή αναζήτησης Bing, το οποίο χρησιμοποιεί το μοντέλο της OpenAI, δίνουν στο κοινό εναλλακτικούς τρόπους αναζήτησης απαντήσεων.
Η Google έχει κυκλοφορήσει ενημερώσεις για το Bard μετά τη δημόσια παρουσίασή του τον Μάρτιο. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία δήλωσε ότι επεκτάθηκε σε περισσότερες από 40 γλώσσες σε περισσότερες χώρες και θα περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως ηχητικές απαντήσεις, χάρη στο νεότερο LLM της, το Palm 2.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων