«Μια ορθολογική και υπεύθυνη διαχείριση του τιμοκαταλόγου της» συνεχίζει να ακολουθεί η Ε. Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., τα γνωστά σε όλους Μπισκότα Παπαδοπούλου, παρ’ όλο που πέρσι η στρατηγική απόφαση για απορρόφηση μεγάλου ποσοστού του αυξημένου κόστους παραγωγής μείωσε τα κέρδη της.
«Η εταιρεία είναι πεπεισμένη ότι θα εξακολουθήσει όχι μόνο να επιδεικνύει ανθεκτικότητα αλλά και να παρουσιάζει ισχυρές επιδόσεις με ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται», αναφέρεται χαρακτηριστικά από τη διοίκηση της εμβληματικής βιομηχανίας, σχολιάζοντας την εξέλιξη των δραστηριοτήτων για το 2023.
Μπισκότα Παπαδοπούλου: Το ρεκόρ του Caprice, οι νέες επενδύσεις, τα μερίδια και τα 100 χρόνια
Και η αλήθεια είναι ότι στην εκατονταετή πορεία της, η Ε. Ι. Παπαδόπουλος έχει ξεπεράσει πολύμορφες προκλήσεις και προβλήματα, δημιουργώντας αξία.
Μείωση κερδών
Για την οικονομική χρήση του 2022, τα καθαρά προ φόρων κέρδη των Μπισκότων Παπαδοπούλου διαμορφώθηκαν στα 11,85 εκατ. ευρώ έναντι 15,83 εκατ. ευρώ το 2021, παρουσιάζοντας μείωση κατά 25,13%.
Επίσης μείωση σημειώθηκε και στο καθαρό αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους στη χρήση 2022 ανήλθαν σε 11,58 εκατ. ευρώ έναντι 12,81 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας μείωση κατά 9,59%.
Το περιθώριο κέρδους ως ποσοστό επί των πωλήσεων μειώθηκε στο 5,36% από 6,92%, το περιθώριο των προ φόρων κερδών στο 5,5% από 8,6% και του EBITDA στο 8,17% από 10,98% που ήταν το 2021.
Σε κάθε περίπτωση η διοίκηση εκφράζει την ικανοποίησή της για την πορεία της εταιρείας σε μια χρονιά όπου η περιορισμένη διαθεσιμότητα των πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας παγκοσμίως οδήγησε σε ραγδαία αύξηση τιμών, όπως ραγδαίες υπήρξαν και οι αυξήσεις στην ενέργεια και τα κόστη διανομής.
Στα 216 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Αντίθετα με την πορεία των κερδών, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2022 κατέγραψε σημαντική άνοδο (+16,82%) φθάνοντας στα 216,16 εκατ. ευρώ από 185,04 εκατ. ευρώ το 2021.
Μάλιστα κατά ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι, η αύξηση του τζίρου δεν ήταν αμιγώς πληθωριστική, αφού η βιομηχανία κατάφερε να αυξήσει τους όγκους πωλήσεων και στις τέσσερις βασικές κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται (μπισκότο, ψωμί, αρτοσκευάσματα και δημητριακά). Η συνολική αύξηση του όγκου πωλήσεων ανήλθε στο 4,8%.
Εκτός από τις πωλήσεις στην εσωτερική αγορά, η εταιρεία, που διαθέτει τέσσερα εργοστάσια και τρία κέντρα διανομής, ενίσχυσε το αποτύπωμα και των εξαγωγικών της πωλήσεων, πετυχαίνοντας διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε όγκο.
Η εταιρεία το 2022 εισήλθε σε 6 νέες αγορές, ανεβάζοντας τον αριθμό των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται στις 67.
Επενδυτικό πλάνο
Για εφέτος η Ε. Ι. Παπαδόπουλος, υπό τη διοίκηση της κας Ιωάννας Παπαδοπούλου, θα συνεχίσει να επενδύει στην ποιοτική εξέλιξη των προϊόντων της και να επιδιώκει τον συνεχή εκσυγχρονισμό και την επέκταση της παραγωγικής της υποδομής, την βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής της αλυσίδας και την συγκράτηση των λειτουργικών της εξόδων.
Στις προσπάθειες αυτές εντάσσονται και οι νέες σημαντικές επενδύσεις τις οποίες υλοποιεί η εταιρεία. Ειδικότερα, έχει υποβάλει επενδυτικά πλάνα στον Ν.4399/2016 συνολικού ύψους την 31/12/2022 46.267.099 ευρώ εκ του οποίου ποσό 11.000.118 ευρώ θα επιδοτηθεί με τη χρήση αφορολόγητων αποθεματικών του εν λόγω νόμου. Η εταιρεία έχει κάνει χρήση των εν λόγω αποθεματικών για ποσό 2.428.280 ευρώ. Από το ανωτέρω επενδυτικό πρόγραμμα η εταιρεία έχει υλοποιήσει στις 31 Δεκεμβρίου 2022 το ποσό των 38.611.311 ευρώ (31/12/2021 18.533.130 ευρώ).
Latest News
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος