Η Toyota και ο συνεργάτης της Pony.ai σχεδιάζουν να παράγουν μαζικά ρομποτικά ταξί στην Κίνα, δημιουργώντας φέτος μια επιχείρηση που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της startup και υπηρεσίες ride-hailing (μίσθωσης δρομολογίων).
Οι δύο εταιρείες και η GAC-Toyota, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινεζικής κρατικής Guangzhou Automobile Group, θα επενδύσουν συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο γουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), ανέφερε η Pony.ai σε ανακοίνωσή της.
Αρχισαν οι… βόλτες με ρομποταξί χωρίς οδηγό στο Πεκίνο
«Αυτό δεν είναι μόνο ένα σημαντικό βήμα για την Toyota να πραγματοποιήσει “διαδοχή και εξέλιξη κινεζικού τύπου”, αλλά και ένα νέο στάδιο στην επιχειρηματική μας συνεργασία με την Pony.ai”, δήλωσε ο CEO της Toyota China, Τατσούρο Ουέντα.
Όπως αναφέρει το Reuters, η Toyota έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στην Pony.ai από τότε που οι εταιρείες συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 2019.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Pony.ai, Πενγκ Τζουν, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της βιομηχανίας διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Η Κίνα θεωρείται πρωτοπόρος στην ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων και η Pony.ai έχει ξεκινήσει υπηρεσίες ρομποτικών ταξί στο Πεκίνο, τη Σαγκάη, τη Σενζέν και τη Γκουανγκζού. Η εταιρεία διαθέτει επίσης γραφεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός Κίνας έχουν υποχωρήσει από τα φιλόδοξα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης που είχαν προβλεφθεί πριν από μερικά χρόνια εν μέσω ρυθμιστικών εμποδίων.
Η Toyota δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι σχεδιάζει να επιταχύνει τον τοπικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη «έξυπνων πιλοτηρίων» που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, στο πλαίσιο μιας ευρείας στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά από τους όλο και πιο επιθετικούς τοπικούς ανταγωνιστές.
Latest News
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει
Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP - Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
Η παραγωγή φυσικού αερίου της BP από το κοίτασμα Ubadari στην Ινδονησία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2028
Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt [πίνακας]
Η Goldman Sachs, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη σουηδική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης