Η Toyota και ο συνεργάτης της Pony.ai σχεδιάζουν να παράγουν μαζικά ρομποτικά ταξί στην Κίνα, δημιουργώντας φέτος μια επιχείρηση που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της startup και υπηρεσίες ride-hailing (μίσθωσης δρομολογίων).
Οι δύο εταιρείες και η GAC-Toyota, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινεζικής κρατικής Guangzhou Automobile Group, θα επενδύσουν συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο γουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), ανέφερε η Pony.ai σε ανακοίνωσή της.
Αρχισαν οι… βόλτες με ρομποταξί χωρίς οδηγό στο Πεκίνο
«Αυτό δεν είναι μόνο ένα σημαντικό βήμα για την Toyota να πραγματοποιήσει “διαδοχή και εξέλιξη κινεζικού τύπου”, αλλά και ένα νέο στάδιο στην επιχειρηματική μας συνεργασία με την Pony.ai”, δήλωσε ο CEO της Toyota China, Τατσούρο Ουέντα.
Όπως αναφέρει το Reuters, η Toyota έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στην Pony.ai από τότε που οι εταιρείες συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 2019.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Pony.ai, Πενγκ Τζουν, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της βιομηχανίας διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Η Κίνα θεωρείται πρωτοπόρος στην ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων και η Pony.ai έχει ξεκινήσει υπηρεσίες ρομποτικών ταξί στο Πεκίνο, τη Σαγκάη, τη Σενζέν και τη Γκουανγκζού. Η εταιρεία διαθέτει επίσης γραφεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός Κίνας έχουν υποχωρήσει από τα φιλόδοξα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης που είχαν προβλεφθεί πριν από μερικά χρόνια εν μέσω ρυθμιστικών εμποδίων.
Η Toyota δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι σχεδιάζει να επιταχύνει τον τοπικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη «έξυπνων πιλοτηρίων» που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, στο πλαίσιο μιας ευρείας στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά από τους όλο και πιο επιθετικούς τοπικούς ανταγωνιστές.
Latest News
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι
Βουτιά 69% στα κέρδη της Nintendo - Μειώνεται η ζήτηση για το Switch
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS
Αυτή την κάρτα ποιος θα την εξαργυρώσει; Τι φοβάται η TGI Friday's μετά την πτώχευση
Σχεδόν 50 εκατομμύρια δολάρια βρίσκονται σε αχρησιμοποίητες δωροκάρτες και δωροεπιταγές της TGI Friday's στις ΗΠΑ