
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Mattel ψάχνει το κατάλληλο άτομο για να παίξει Uno αντί αμοιβής.
Και δεν θα πληρώνεται ό,τι και ό,τι, αλλά θα παίρνει 277 δολάρια (περίπου 251 ευρώ) την ώρα ή 4.444 δολάρια (4.026 ευρώ) την εβδομάδα για τέσσερις εβδομάδες.
Η πολυτάραχη ζωή της «μαμάς» της Barbie
Η εταιρεία παιχνιδιών προσλαμβάνει κάποιον για να προωθήσει την κυκλοφορία του νέου της παιχνιδιού, Uno Quatro.
Το άτομο που θα επιλεγεί θα πρέπει να παίζει για ένα μήνα Quatro με αγνώστους στη Νέα Υόρκη και να δημιουργεί περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το νέο παιχνίδι.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Από τις 13 Σεπτεμβρίου, ο «επαγγελματίας» παίκτης του Uno θα διδάσκει το κοινό να παίζουν το παιχνίδι και θα συμμετέχει σε livestreams και συνεντεύξεις.
Οποιοσδήποτε πολίτης των ΗΠΑ άνω των 18 ετών μπορεί να υποβάλει αίτηση, αρκεί να πληροί τις απαιτήσεις εργασίας, δηλαδή να μπορεί να κάθεται για μεγάλο χρονικό διάστημα και να μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα για το στήσιμο του παιχνιδιού.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε μια θέση στον απόλυτο παίκτη του Uno για να βοηθήσει να παρουσιάσουμε το ολοκαίνουργιο παιχνίδι μας, το Uno Quatro, στον κόσμο», δήλωσε ο Ray Adler, παγκόσμιος επικεφαλής των παιχνιδιών της Mattel.
Ο λόγος πίσω από την καμπάνια
Το Uno Quatro «παντρεύει» το γνωστό σε όλους μας Uno με το Σκορ 4: παίζεται με πλακίδια αντί για κάρτες και πέρα από τους κλασικούς συνδυασμούς με αριθμούς και χρώματα, το παιχνίδι λαμβάνει άλλη διάσταση καθώς οι πόντοι σκοράρονται και αν έχετε τέσσερα πλακίδια στη σειρά.
Πολλές είναι οι εταιρείες, όπως η Mattel, που χρησιμοποιούν τέτοια επικοινωνιακά τρικ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν τον κόσμο να μιλάει για το νέο τους προϊόν.
«Αυτό αντικατοπτρίζει πραγματικά την κατάσταση του μάρκετινγκ σήμερα… το ερώτημα είναι πώς μπορείς να κάνεις τους ανθρώπους να ασχοληθούν και να ενδιαφερθούν για μια μάρκα που υπάρχει εδώ και 50 χρόνια. Για πολλές μάρκες το TikTok είναι το κλειδί», σχολιάζει ο Τιμ Κάλκινς, καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Kellogg του Πανεπιστημίου Northwestern.
Πράγματι, η Μattel δέχεται τις αιτήσεις για τη θέση αυτή με βιντεάκια μέσω TikTok, με την προθεσμία να λήγει στις 10 Αυγούστου.
«Υποψιάζομαι ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν σκεφτεί το Uno εδώ και πολύ καιρό… Kαι ξαφνικά το βλέπεις αυτό στο TikTok και τώρα ενδιαφέρεσαι ξανά γι’ αυτό», λέει ο Κάλκινς.
Πηγή: in.gr


Latest News

Μειώνουν τις δαπάνες οι καταναλωτές στις ΗΠΑ
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αρχίζουν να περιορίζουν τις δαπάνες τους ως απάντηση στις υψηλές τιμές, σύμφωνα με την εταιρεία καταναλωτικής χρηματοδότησης Synchrony Financial

Η παγκοσμιοποίηση έχει τον δικό της δρόμο, λέει ο πρόεδρος της HSBC
Ο πρόεδρος της HSBC, Σερ Μαρκ Τάκερ, δήλωσε ότι οι εμπορικές εντάσεις δημιούργησαν αβεβαιότητα που αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για την παγκόσμια ανάπτυξη

Προτεραιότητα το κόστος ζωής - Τι δείχνει το ευρωβαρόμετρο
Σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο, προτεραιότητα για τους Ευρωπαίους αποτελεί το κόστος ζωής – Το 62% θα ήθελε σημαντικότερο ρόλο για το Κοινοβούλιο

Θα συνεχιστεί το ράλι των ευρωπαϊκών τραπεζών - Τι βλέπει η JP Morgan
Τα υψηλά επιτόκια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ευνοούν τις συνθήκες για τις τράπεζες

Η Ευρώπη γυρνάει την πλάτη στον Μασκ - Βουτιά στις πωλήσεις της Tesla
Μειωμένες κατά 40% σε σχέση με πέρυσι οι πωλήσεις της Tesla στην Ευρώπη - Σε ποιες χώρες σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση

Ένα βήμα πριν τα δικαστήρια οι αεροπορικές για το κλείσιμο του Χίθροου
Εάν δεν υπάρξει φιλική ρύθμιση θα πάμε δικαστικά - Η προειδοποίηση των αεροπορικών για το κλείσιμο του Χίθροου

Πέθανε ο συν-CEO της Samsung Electronics Χαν Τζονγκ-χι
O αντίκτυπός της απώλειας του στη Samsung και στην ευρύτερη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης θα γίνει αισθητός βαθιά τα επόμενα χρόνια.

Γιατί το Πεκίνο φλερτάρει με Αμερικανούς επιχειρηματίες
Σε πρόσφατο συνέδριο, η Κίνα προσπαθούσε να στείλει ένα μήνυμα «καθησυχασμού» και σκιαγράφησε το πώς σχεδιάζει να ενισχύσει την κατανάλωση

Άσχημα μαντάτα για τους Βρετανούς που λατρεύουν την μπύρα
Οι παμπ που σερβίρουν μπύρα δεν έχουν καμία επιλογή να αντισταθμίσουν τις επικείμενες αυξήσεις φόρων που εισήγαγε η υπουργός οικονομικών

Αύξηση στα μερίσματα και ώθηση στο LNG - Η νέα στρατηγική της Shell
Η βρετανική πετρελαϊκή Shell είπε επίσης ότι θα μειώσει τις δαπάνες της στα 20-22 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως έως το 2028