Ο Αύγουστος ήρθε και μαζί του έφερε την κορύφωση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα. Εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο, καθώς και Έλληνες (εσωτερικοί) τουρίστες συρρέουν καθημερινά στα ελληνικά νησιά, τα οποία «βουλιάζουν» από κόσμο.
Η μεγάλη ανατροπή – Ρίχνουν τις τιμές στη Μύκονο για να προσελκύσουν τουρίστες
Είναι γνωστό πως ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας είναι η Μύκονος, με το νησί των Ανέμων να διατηρεί ακόμα μια πρωτιά: αυτή του πιο ακριβού προορισμού της χώρας.
Η Μύκονος, έχει γίνει κατανοητό πως τα τελευταία -κυρίως- χρόνια, αποτελεί προορισμό για πολύ υψηλά βαλάντια, με την χλιδή που πρεσβεύει το νησί των Κυκλάδων αντικατοπτρίζεται σε όλους τους τομείς: Από την διαμονή, την τιμή της ξαπλώστρας, το φαγητό, ακόμα και το ποτό.
Δυστυχώς όμως, κάποιοι επιχειρηματίες στο όνομα αυτής της «χλιδής» και της πολυτέλειας, ξεφεύγουν και χάνουν το όριο.
Αποτέλεσμα; Οι δεκάδες καταγγελίες που… πέφτουν βροχή κάθε χρόνο από τουρίστες, οι οποίοι δηλώνουν εξαπατημένοι, σε βαθμό μάλιστα που απευθύνονται σε τοπικά ΜΜΕ δυσφημώντας έτσι την ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού.
Το είδαμε και πέρσι με τις καταγγελίες για τα «χρυσά καβουροπόδαρα», τα οποία είχαν γίνει θέμα στα διεθνή ΜΜΕ, όμως συνεχίζεται και φέτος με λογαριασμούς 1.300 λιρών για δύο πιάτα και μια σαλάτα.
«Πάθαμε σοκ με τον λογαριασμό»
Οι καταγγελίες όμως δεν σταματούν εκεί. Η τελευταία χρονικά έρχεται από την 25χρονη Βρετανίδα Amber Pace, η οποία έφτασε να ορκιστεί να μην ξαναπατήσει ποτέ το πόδι της στη Μύκονο μετά από μια φρικτή εμπειρία που είχε εκεί πριν λίγο καιρό.
Η 25 μάνατζερ που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη ήρθε με τη φίλη της στην Ελλάδα τον Μάιο και επισκέφτηκε διάφορα νησιά (Σαντορίνη, Κρήτη, Ανάφη, καθώς και τη Μύκονο).
Οι δύο κοπέλες αποφάσισαν να περάσουν το μεσημέρι τους σε γνωστό εστιατόριο της Μυκόνου, αγνοώντας -σύμφωνα με δημοσίευμα- πως το συγκεκριμένο εστιατόριο έχει κατηγορηθεί πολλές φορές στα βρετανικά forum για αισχροκέρδεια.
Όπως αναφέρουν, στην αρχή ήθελαν να κάνουν ένα μπάνιο, αφού ενημερώθηκαν ότι οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν με την αγορά ενός ποτού. «Η φίλη μου παρήγγειλε μια Pina Colada και εγώ ένα Strawberry Daiquiri. Δεν μας δόθηκε μενού ποτών, ο σερβιτόρος απλώς έλεγε απέξω τα ποτά χωρίς να μας πει τις τιμές» αναφέρουν στην Sun.
Στη συνέχεια ανέβηκαν στο εστιατόριο για να γευματίσουν και εκεί τα πράγματα έγιναν χειρότερα.
Η Amber μίλησε στη «The Sun» και είπε συγκεκριμένα: «Η τιμή για το τηγανητό καλαμάρι ήταν 20 ευρώ και για αυτό το επέλεξα, ενώ η φίλη μου πήρε πόδια καβουριού που έκαναν 32 ευρώ. Μάλιστα ρώτησε τρεις φορές τον σερβιτόρο αν ισχύουν οι τιμές και εκείνος απάντησε καταφατικά».
«Πήραμε το φαγητό μας και ήταν αηδιαστικό. Ακόμη και πριν μάθουμε τις τιμές. Το τηγανητό καλαμάρι μου ήταν σα λάστιχο και δεν είχε γεύση, και τα καβούρια της φίλης μου ήταν πάρα πολύ αλμυρά» συμπληρώνει .
«Στη συνέχεια ήρθε το μεγάλο σοκ. Ο σερβιτόρος ήρθε και μας έδωσε την χάρτινη απόδειξη που έγραφε 98 ευρώ για τηγανητά καλαμάρια και 185 ευρώ για πόδια από βασιλιά καβουριών. Παραλίγο να τα χάσουμε».
Πλήρωσαν συνολικά 520 ευρώ
Οι δύο φίλοι έλαβαν τελικά έναν υπέρογκο λογαριασμό 520 ευρώ για τα δύο κοκτέιλ, τα δύο ορεκτικά και ένα «τέλος εξυπηρέτησης» 10 τοις εκατό.
Έξαλλες αποφάσισαν να επιστρέψουν στο χώρο την επόμενη μέρα και να μιλήσουν με τον διευθυντή. Ωστόσο αυτή η συνάντηση δεν εξελίχθηκε πολύ καλά, καθώς ο Έλληνας διευθυντής απέρριψε το παράπονό τους και τις κατηγόρησε μάλιστα ότι δεν έδωσαν προσοχή στο μενού.
«Βασικά μας είπε ότι φταίμε που δεν διαβάσαμε σωστά το μενού. Γέλασε στα μούτρα μας και δεν έκανε τίποτα γι’ αυτό. Ήταν μια φρικτή εμπειρία και αυτό το μέρος δίνει στη Μύκονο κακό όνομα» κατέληξε.
Σε κάθε περίπτωση, συστήνεται πάντα στους πολίτες είτε βρίσκονται στη Μύκονο, είτε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας (αλλά και ολόκληρου του πλανήτη) να κοιτούν πρώτα τον κατάλογο πριν αποφασίσουν να μπουν σε ένα μαγαζί για φαγητό ή ποτό.
Πηγή: in.gr
Latest News
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts