Το διαδίκτυο κυριαρχεί στον κόσμο και πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των χρηστών. Η μεγάλη αυτή απήχηση, έχει σαν αποτέλεσμα οι ιστοσελίδες να «ξεφυτρώνουν» με ρυθμούς που μοιάζουν εξωπραγματικοί.
WWW, η εφεύρεση που άλλαξε τον κόσμο
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας δημιουργίας ιστοσελίδων Siteefy, κάθε ημέρα δημιουργούνται 252.000 νέες ιστοσελίδες. Το νούμερο αυτό μεταφράζεται σε 10.500 ιστοσελίδες ανά ώρα, 175 ανά λεπτό και 3 ανά δευτερόλεπτο.
Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργές ιστοσελίδες παγκοσμίως, το Google, το YouTube, το Facebook, το Instagram και το Twitter είναι οι ιστοσελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις στο διαδίκτυο.
Μεταξύ των ιστοσελίδων σε όλο τον κόσμο, το 18% (σχεδόν 202 εκατομμύρια) από αυτές χρησιμοποιούνται ενεργά.
Οι περισσότερες επισκέψεις στο Google, στο YouTube
Με βάση τα στοιχειά από το similarweb.com, το «google.com» είναι η ιστοσελίδα με τις περισσότερες επισκέψεις παγκοσμίως και ακολουθούν YouTube, Facebook, Instagram και Twitter (νυν X).
Όσον αφορά τη μέση διάρκεια της κάθε επίσκεψης, οι χρήστες περνούν περίπου 10 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα στο Google, 20 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα στο YouTube, 10 λεπτά και 43 δευτερόλεπτα στο Facebook, 8 λεπτά και 22 δευτερόλεπτα στο Instagram και 10 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα στο Twitter.
Το 64,9% του πληθυσμού ανά τον κόσμο χρησιμοποιεί το διαδίκτυο
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Απριλίου της Statista, της γερμανικής εταιρείας συλλογής δεδομένων, το 64,9% (5,18 δισεκατομμύρια) του πληθυσμού ανά τον κόσμο χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και το 59,9% (4,8 δισεκατομμύρια) χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη Βόρεια Ευρώπη καταγράφονται τα υψηλότερα ποσοστά παγκοσμίως.
Οι χώρες με την υψηλότερη πρόσβαση στο διαδίκτυο περιλαμβάνουν τη Νορβηγία, τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το ποσοστό σε αυτές τις χώρες να ανέρχεται στο 99%. Η Ασία προηγείται στο σύνολο των χρηστών του διαδικτύου με 2,93 δισεκατομμύρια και ακολουθεί η Ευρώπη με 750 εκατομμύρια χρήστες.
Latest News
Το Eλ Ντοράντο των data centers στην Ελλάδα – Μετά τις Microsoft-Google οι Γάλλοι της Data4
Η δεδομένη γεωγραφική θέση της Ελλάδας σε συνδυασμό με τις ανάγκες που δημιουργεί η AI μετατρέπουν την Ελλάδα σε πραγματικό Ελ Ντοράντο των data centers
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Ευρωπαίοι συνασπίζονται για να ανταγωνιστούν τη μηχανή αναζήτησης της Google
Η Ecosia και η Qwant συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα ευρωπαϊκό ευρετήριο για μηχανές αναζήτησης και να μειώσουν την εξάρτησή τους από τις αμερικανικές Big Tech
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων
Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM
Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις
Lenovo: Kαθαρά κέρδη αυξημένα κατά 48% στα 404 εκατομμύρια δολάρια
Η Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του β' τριμήνου για το οικονομικό έτος 2024/25, με σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδω
Κινέζοι χάκερ διείσδυσαν στα συστήματα της T-Mobile στις ΗΠΑ
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι οι χάκερ συνδέονται με τις κινεζικές υπηρεσίες πληροφοριών και ότι κατάφεραν να παραβιάσουν την κυβερνοασφάλεια της T-Mobile στο πλαίσιο πολύμηνης εκστρατείας
Cookie Stuffing: Η σκοτεινή πλευρά του διαδικτυακού μάρκετινγκ
Το cookie stuffing είναι ένα αυξανόμενο πρόβλημα στη διαδικτυακή διαφήμιση - Πώς λειτουργεί, ποιους κλάδους πλήττει, ποιοι οδηγήθηκαν στη φυλακή για τη συγκεκριμένη πρακτική
Η Δανία ανοίγει τον δρόμο για υπεύθυνες λύσεις AI στην Ευρώπη
Επιχειρήσεις και δημόσιοι οργανισμοί της Δανίας ένωσαν τις δυνάμεις τους για να καταγράψουν τις κατευθυντήριες γραμμές που θα επιταχύνουν την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI Act)