
Η πολύ υψηλή ζήτηση για ταξίδια διακοπών φέρνει τον όμιλο TUI για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας, σε κερδοφορία για το τρίτο τρίμηνο του 2023.
Όλοι οι τομείς παρουσίασαν θετική λειτουργική απόδοση και συνέβαλαν στη βελτίωση των κερδών. Ο τομέας «Ξενοδοχεία και Resorts» ανέφερε υποκείμενα κέρδη πάνω από τα προ κρίσης επίπεδα για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο.
Με συνεχείς ισχυρές κρατήσεις, ο Όμιλος επιβεβαιώνει την προσδοκία του για σημαντικά υψηλότερο υποκείμενο EBIT για ολόκληρο το έτος 2023.
Τουρισμός: Δυναμικό καλοκαίρι για την TUI – Ρεκόρ στις κρατήσεις
Πρόκειται για τα πρώτα τριμηνιαία αποτελέσματα από τον Όμιλο από την έναρξη της πανδημίας που δεν περιλαμβάνει πλέον κρατική χρηματοδότηση. Η κρατική ενίσχυση αποπληρώθηκε πλήρως κατά την περίοδο αναφοράς. Ο Όμιλος μείωσε επίσης σημαντικά τον καθαρό δανεισμό κατά 1,1 δισ. ευρώ, σε 2,2 δισ. ευρώ στις 30 Ιουνίου 2023.
Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Sebastian Ebel, παρουσιάζοντας τα τριμηνιαία αποτελέσματα στο Ανόβερο τόνισε μεταξύ άλλων:
«Το καλοκαίρι του 2023 πηγαίνει πολύ καλά και η ζήτηση για διακοπές παραμένει υψηλή. Η Μεσόγειος παραμένει ο πιο περιζήτητος προορισμός για καλοκαιρινές διακοπές. Ο καύσωνας στη Βόρεια Ευρώπη τον Ιούνιο και οι πυρκαγιές στη Νότια Ευρώπη έχουν περιορίσει μόνο προσωρινά την πρότερη ισχυρή ανάπτυξη – αλλά συνολικά θα είναι ένα πολύ καλό ταξιδιωτικό καλοκαίρι και μια καλή χρονιά για την TUI το 2023. Για ολόκληρο το έτος συνεχίζουμε να αναμένουμε σημαντική αύξηση σε ετήσια βάση στο υποκείμενο EBIT. Επενδύουμε σήμερα για να συνεχίσουμε να αυξάνουμε σημαντικά την κερδοφορία μας στο μέλλον. Συνεχίζουμε να οδηγούμε τον μετασχηματισμό της TUI και να ενισχύουμε την ανταγωνιστική μας θέση επενδύοντας στους κερδοφόρους τομείς ανάπτυξής μας».
Τα αποτελέσματα:
– Τα υποκείμενα EBIT του Ομίλου βελτιώθηκαν σημαντικά στα 169 εκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο έτος: -27 εκατομμύρια ευρώ)
– Τα έσοδα αυξάνονται στα 5,3 δισ. ευρώ ή κατά 19 % σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (4,4 δισ. ευρώ)
– Ο τομέας «Εμπειρίες διακοπών» με ξενοδοχεία, κρουαζιέρες και δραστηριότητες με ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις πέτυχε αύξηση στο υποκείμενο EBIT στα 190 εκατομμύρια ευρώ (από 121 εκατομμύρια ευρώ το 2022)
– Ο τομέας «Ξενοδοχεία και κρουαζιέρες» με υψηλότερη πληρότητα και αυξημένα ποσοστά κατέγραψε ισχυρή ζήτηση και 5,5 εκατομμύρια επισκέπτες να ταξιδεύουν με την TUI στο γ’ τρίμηνο, έναντι 5,1 εκατομμυρίων το 2022
– Ανοδο καταγράφουν και οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2023, αυξημένες κατά 6% σε ετήσια βάση και σε υψηλότερες τιμές


Latest News

Citigroup: Υψηλά κέρδη από συναλλαγές στις μετοχές και στο σταθερό εισόδημα
Το τμήμα συναλλαγών της Citigroup ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Οι φαρμακοβιομηχανίες των ΗΠΑ αποθηκεύουν φάρμακα πριν την επιβολή δασμών
Η αύξηση των εξαγωγών απο την Ιρλανδία προς τις ΗΠΑ μπορεί εν μέρει να οφείλεται στη συσσώρευση αποθεμάτων, λέει η Τραπεζα της Ιρλανδίας.

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου