
Η χρηματοδότηση του αλιευτικού καταφυγίου Αστακού εγκρίθηκε από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.
Βαρβιτσιώτης: Αμεσα ψηφιοποιείται το ελληνικό νηολόγιο
Μέσω της χρηματοδότησης θα πραγματοποιηθούν εργασίες βελτίωσης στο αλιευτικό καταφύγιο, η τωρινή κατάσταση του οποίου σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, καθιστά αδύνατη κάποιες φορές την προσέγγιση των αλιευτικών σκαφών.
Πιο αναλυτικά οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν:
1. Πλήρης κατεδάφιση υφιστάμενων παράνομων έργων και απομάκρυνση αυτών.
2. Κατασκευή τοιχίου ύψους 1,50μ. στον βραχίονα του καταφυγίου, στην εξωτερική πλευρά του καταφυγίου (ύψος στέγης 1,90μ. από μέση στάθμη θάλασσας).
3. Κατασκευή τοιχίου μεταβλητού ύψους στην εσωτερική πλευρά του καταφυγίου με τελικό ύψος στέγης 0,90μ. από μέση στάθμη θάλασσας.
4. Κατασκευή δαπέδου έδρασης των τοιχίων και πάχους 0,15μ.
5. Πλήρωση με θραυστό υλικό.
6. Κατασκευή δαπέδου καταφυγίου από σκυρόδεμα πάχους 0,15μ.
7. Κατασκευή μικρού φωτεινού σημαντήρα με σύνδεση με την γραμμή παροχής ηλεκτρικού (χωρίς τον μηχανισμό).
8. Προσθήκη στρώσης ασφάλτου κυκλοφορίας παραλιακής οδού.
H εν λόγω πράξη έχει σαν σκοπό την άρτια λειτουργία του αλιευτικού καταφυγίου και τον ασφαλή ελλιμενισμό των σκαφών των επαγγελματιών ψαράδων, παρέχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα προσέγγισης και εξυπηρέτησης μεγαλύτερων και περισσότερων αλιευτικών σκαφών.
Η ένταξη της πράξης είναι με τίτλο «Βελτίωση αλιευτικού καταφυγίου Αστακού» (ΑΔΑ: 9ΟΘΧ4653ΠΩ-ΦΧΜ) στο πλαίσιο του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής – Υποπρόγραμμα Α΄: Ενίσχυση της Ναυτιλίας, της Εθνικής Λιμενικής Στρατηγικής και της Ασφάλειας και της Προστασίας στο Θαλάσσιο Χώρο (Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας και Λιμένων, Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής), που εμπίπτει στον Αναπτυξιακό Στόχο 4 «Ανάπτυξη Υποδομών», στον Άξονα Προτεραιότητας 4.3 «Λιμενικές Υποδομές».


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»