Η χρηματοδότηση του αλιευτικού καταφυγίου Αστακού εγκρίθηκε από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.
Βαρβιτσιώτης: Αμεσα ψηφιοποιείται το ελληνικό νηολόγιο
Μέσω της χρηματοδότησης θα πραγματοποιηθούν εργασίες βελτίωσης στο αλιευτικό καταφύγιο, η τωρινή κατάσταση του οποίου σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, καθιστά αδύνατη κάποιες φορές την προσέγγιση των αλιευτικών σκαφών.
Πιο αναλυτικά οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν:
1. Πλήρης κατεδάφιση υφιστάμενων παράνομων έργων και απομάκρυνση αυτών.
2. Κατασκευή τοιχίου ύψους 1,50μ. στον βραχίονα του καταφυγίου, στην εξωτερική πλευρά του καταφυγίου (ύψος στέγης 1,90μ. από μέση στάθμη θάλασσας).
3. Κατασκευή τοιχίου μεταβλητού ύψους στην εσωτερική πλευρά του καταφυγίου με τελικό ύψος στέγης 0,90μ. από μέση στάθμη θάλασσας.
4. Κατασκευή δαπέδου έδρασης των τοιχίων και πάχους 0,15μ.
5. Πλήρωση με θραυστό υλικό.
6. Κατασκευή δαπέδου καταφυγίου από σκυρόδεμα πάχους 0,15μ.
7. Κατασκευή μικρού φωτεινού σημαντήρα με σύνδεση με την γραμμή παροχής ηλεκτρικού (χωρίς τον μηχανισμό).
8. Προσθήκη στρώσης ασφάλτου κυκλοφορίας παραλιακής οδού.
H εν λόγω πράξη έχει σαν σκοπό την άρτια λειτουργία του αλιευτικού καταφυγίου και τον ασφαλή ελλιμενισμό των σκαφών των επαγγελματιών ψαράδων, παρέχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα προσέγγισης και εξυπηρέτησης μεγαλύτερων και περισσότερων αλιευτικών σκαφών.
Η ένταξη της πράξης είναι με τίτλο «Βελτίωση αλιευτικού καταφυγίου Αστακού» (ΑΔΑ: 9ΟΘΧ4653ΠΩ-ΦΧΜ) στο πλαίσιο του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής – Υποπρόγραμμα Α΄: Ενίσχυση της Ναυτιλίας, της Εθνικής Λιμενικής Στρατηγικής και της Ασφάλειας και της Προστασίας στο Θαλάσσιο Χώρο (Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας και Λιμένων, Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής), που εμπίπτει στον Αναπτυξιακό Στόχο 4 «Ανάπτυξη Υποδομών», στον Άξονα Προτεραιότητας 4.3 «Λιμενικές Υποδομές».
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη