Μια ακόμη θεσμική πρωτοβουλία, με σκοπό την ενίσχυση του πλέγματος προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, έλαβε σήμερα ο αρμόδιος για τα ζητήματα αυτά υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Βασίλειος – Πέτρος Σπανάκης, σε συνεργασία με τον υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη, προωθώντας Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη σημαντική αύξηση του ημερήσιου χρόνου απασχόλησης (και παρουσίας) Τεχνικού Ασφάλειας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης.
Ναυτιλία: 12 ναυτικά ατυχήματα σε ελληνικά εμπορικά πλοία το 2022
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση που συνυπογράφεται και από τον συναρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, αυξάνει σε μόνιμη πλέον βάση τον ελάχιστο ημερήσιο χρόνο απασχόλησης και επιτόπιας παρουσίας Τεχνικού Ασφαλείας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών. Συγκεκριμένα, ο χρόνος αυτός αυξάνεται από πέντε (5) σε επτά (7) ώρες για τα πλοία υψηλής επικινδυνότητας, από δύο (2) σε τέσσερις (4) ώρες για τα πλοία μεσαίας επικινδυνότητας και από μια (1) σε δύο (2) ώρες για τα πλοία χαμηλής επικινδυνότητας.
O υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Βασίλειος – Πέτρος Σπανάκης δήλωσε σχετικά:
«Συνεπείς στη δέσμευση μας για την περαιτέρω ενδυνάμωση του θεσμικού πλαισίου προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, και κυρίως αυτών που απασχολούνται σε τομείς υψηλής επικινδυνότητας, προχωρήσαμε σήμερα στην έκδοση μιας ακόμη υπουργικής απόφασης για τη σημαντική αύξηση, διπλασιασμό σε κάποιες περιπτώσεις, του ελάχιστου ημερήσιου χρόνου απασχόλησης Τεχνικού Ασφάλειας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών.
Πρόκειται για μια αύξηση σε μόνιμη βάση, με σκοπό την αποτελεσματική και ουσιαστική επιτήρηση της ασφαλούς εκτέλεσης εργασιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.
Ως αρμόδιος υφυπουργός για τα ζητήματα υγείας και ασφάλειας στην εργασία, που τίθενται πλέον στην προμετωπίδα της μέριμνας και των πρωτοβουλιών του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, συνεργάζομαι με τις υπηρεσίες του υπουργείου, την Ανεξάρτητη Αρχή “Επιθεώρηση Εργασίας”, τους επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς της χώρας, τους κοινωνικούς εταίρους και, κυρίως, τους ίδιους τους εργαζόμενους και τους εκπροσώπους τους για να δώσουμε λύσεις σε παλαιά και νέα προβλήματα.
Όπως τόνισα από την πρώτη στιγμή, θα κινηθούμε με σχέδιο, αποφασιστικότητα, ταχύτητα και κοινωνική συνεννόηση».
Latest News
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ
Υπογραφή μνημονίου για δράσεις Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου στην εμπορική ναυτιλία
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς LNG
Οι εξαγωγές των ΗΠΑ, οι οποίες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Η αλλαγή σημαίας του «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές