
Μια ακόμη θεσμική πρωτοβουλία, με σκοπό την ενίσχυση του πλέγματος προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, έλαβε σήμερα ο αρμόδιος για τα ζητήματα αυτά υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Βασίλειος – Πέτρος Σπανάκης, σε συνεργασία με τον υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη, προωθώντας Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη σημαντική αύξηση του ημερήσιου χρόνου απασχόλησης (και παρουσίας) Τεχνικού Ασφάλειας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης.
Ναυτιλία: 12 ναυτικά ατυχήματα σε ελληνικά εμπορικά πλοία το 2022
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση που συνυπογράφεται και από τον συναρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, αυξάνει σε μόνιμη πλέον βάση τον ελάχιστο ημερήσιο χρόνο απασχόλησης και επιτόπιας παρουσίας Τεχνικού Ασφαλείας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών. Συγκεκριμένα, ο χρόνος αυτός αυξάνεται από πέντε (5) σε επτά (7) ώρες για τα πλοία υψηλής επικινδυνότητας, από δύο (2) σε τέσσερις (4) ώρες για τα πλοία μεσαίας επικινδυνότητας και από μια (1) σε δύο (2) ώρες για τα πλοία χαμηλής επικινδυνότητας.
O υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Βασίλειος – Πέτρος Σπανάκης δήλωσε σχετικά:
«Συνεπείς στη δέσμευση μας για την περαιτέρω ενδυνάμωση του θεσμικού πλαισίου προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, και κυρίως αυτών που απασχολούνται σε τομείς υψηλής επικινδυνότητας, προχωρήσαμε σήμερα στην έκδοση μιας ακόμη υπουργικής απόφασης για τη σημαντική αύξηση, διπλασιασμό σε κάποιες περιπτώσεις, του ελάχιστου ημερήσιου χρόνου απασχόλησης Τεχνικού Ασφάλειας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών.
Πρόκειται για μια αύξηση σε μόνιμη βάση, με σκοπό την αποτελεσματική και ουσιαστική επιτήρηση της ασφαλούς εκτέλεσης εργασιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.
Ως αρμόδιος υφυπουργός για τα ζητήματα υγείας και ασφάλειας στην εργασία, που τίθενται πλέον στην προμετωπίδα της μέριμνας και των πρωτοβουλιών του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, συνεργάζομαι με τις υπηρεσίες του υπουργείου, την Ανεξάρτητη Αρχή “Επιθεώρηση Εργασίας”, τους επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς της χώρας, τους κοινωνικούς εταίρους και, κυρίως, τους ίδιους τους εργαζόμενους και τους εκπροσώπους τους για να δώσουμε λύσεις σε παλαιά και νέα προβλήματα.
Όπως τόνισα από την πρώτη στιγμή, θα κινηθούμε με σχέδιο, αποφασιστικότητα, ταχύτητα και κοινωνική συνεννόηση».


Latest News
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ