Τα logistics και ο «αγωγιάτης» Mr Jumbo…

Οι αποθήκες αποτελούν κομβικό asset για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου.

·      Η τροφοδοσία των τελικών σημείων με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

·      Ειδικά σε μια εποχή που οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι με τις τιμές.

·      Οι μεγάλες αλυσίδες το γνωρίζουν καλά, και φροντίζουν είτε να στήνουν νέα αποθηκευτικά κέντρα σε στρατηγικά σημεία.

·      Πρόσφατα παρατηρήσαμε πως η Jumbo δρομολογεί την επέκταση των αποθηκών της, στην περιοχή των Οινοφύτων.

·      Μαθαίνουμε μάλιστα πως το επόμενο διάστημα έρχονται νέες επενδύσεις και από άλλους παίκτες του κλάδου, σε μια εποχή που το omnichannel κυριαρχεί…

·      Πρόκειται για τη σύγχρονη στρατηγική προσέγγισης του καταναλωτή που χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα κανάλια πώλησης, φυσικά και digital.

·      Κοινώς «το αγώι, ξυπνάει τον αγωγιάτη…».

—————-

Μια σκέψη που «τρομάζει» τα σούπερ μάρκετ

·      Τα βλέμματα της αγοράς κεντρίζουν οι δηλώσεις εκπροσώπων της βιομηχανίας και των σούπερ μάρκετ για την ακρίβεια.

·      Πολλοί θεωρούν πως βρισκόμαστε στην απαρχή ενός νέου κύκλου αντιπαράθεσης μεταξύ των δυο «ανομολόγητων εχθρών» (υπάρχει σχετικό δημοσίευμα στον ot.gr).

·      Εκείνο ωστόσο που μαγνητίζει το ενδιαφέρον είναι η αγωνιώδης προσπάθεια των λιανέμπορων να πείσουν πως δεν κερδοσκοπούν.

·      Και πως κάνουν τα πάντα για να κρατήσουν χαμηλά τις τιμές.

·      Φίλος της στήλης έδωσε μια εξήγηση που μας έβαλε σε σκέψεις παρότι ακούγεται τραβηγμένη…

·      «Λέτε να φοβούνται έκτακτη φορολογία για τα «ουρανοκατέβατα» κέρδη που καρπώθηκαν τον περασμένο διάστημα;» αναρωτήθηκε ο φίλος μας.

·      Πάντως το μέτρο δεν είναι άγνωστο, καθώς έχει εφαρμοστεί και στο παρελθόν σε ομολογουμένως δύσκολες καταστάσεις για την χώρα…

Latest News