Οι αποθήκες αποτελούν κομβικό asset για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου.
· Η τροφοδοσία των τελικών σημείων με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
· Ειδικά σε μια εποχή που οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι με τις τιμές.
· Οι μεγάλες αλυσίδες το γνωρίζουν καλά, και φροντίζουν είτε να στήνουν νέα αποθηκευτικά κέντρα σε στρατηγικά σημεία.
· Πρόσφατα παρατηρήσαμε πως η Jumbo δρομολογεί την επέκταση των αποθηκών της, στην περιοχή των Οινοφύτων.
· Μαθαίνουμε μάλιστα πως το επόμενο διάστημα έρχονται νέες επενδύσεις και από άλλους παίκτες του κλάδου, σε μια εποχή που το omnichannel κυριαρχεί…
· Πρόκειται για τη σύγχρονη στρατηγική προσέγγισης του καταναλωτή που χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα κανάλια πώλησης, φυσικά και digital.
· Κοινώς «το αγώι, ξυπνάει τον αγωγιάτη…».
—————-
Μια σκέψη που «τρομάζει» τα σούπερ μάρκετ
· Τα βλέμματα της αγοράς κεντρίζουν οι δηλώσεις εκπροσώπων της βιομηχανίας και των σούπερ μάρκετ για την ακρίβεια.
· Πολλοί θεωρούν πως βρισκόμαστε στην απαρχή ενός νέου κύκλου αντιπαράθεσης μεταξύ των δυο «ανομολόγητων εχθρών» (υπάρχει σχετικό δημοσίευμα στον ot.gr).
· Εκείνο ωστόσο που μαγνητίζει το ενδιαφέρον είναι η αγωνιώδης προσπάθεια των λιανέμπορων να πείσουν πως δεν κερδοσκοπούν.
· Και πως κάνουν τα πάντα για να κρατήσουν χαμηλά τις τιμές.
· Φίλος της στήλης έδωσε μια εξήγηση που μας έβαλε σε σκέψεις παρότι ακούγεται τραβηγμένη…
· «Λέτε να φοβούνται έκτακτη φορολογία για τα «ουρανοκατέβατα» κέρδη που καρπώθηκαν τον περασμένο διάστημα;» αναρωτήθηκε ο φίλος μας.
· Πάντως το μέτρο δεν είναι άγνωστο, καθώς έχει εφαρμοστεί και στο παρελθόν σε ομολογουμένως δύσκολες καταστάσεις για την χώρα…