Η Κίνα θα σταματήσει να δημοσιοποιεί στοιχεία για την ανεργία των νέων από τον Αύγουστο, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Φου Λινγκχούι, εκπρόσωπος της εθνικής στατιστικής υπηρεσίας.
Η Κίνα θα βελτιώσει περαιτέρω τα στατιστικά στοιχεία για την ανεργία, σύμφωνα με τον ίδιο. Το επίσημο ποσοστό ανεργίας μεταξύ των νέων ηλικίας 16 έως 24 ετών αυξήθηκε στο επίπεδο ρεκόρ του 21,3% τον Ιούνιο.
Εξουθενωμένοι ή άνεργοι; – Γνωρίστε τα «παιδιά πλήρους απασχόλησης» της Κίνας
Ο εκπρόσωπος δήλωσε ακόμα ότι δεν υπάρχει αποπληθωρισμός στην Κίνα και ούτε πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον.
Η οικονομική ανάκαμψη της Κίνας είναι αντιμέτωπη με προκλήσεις, δήλωσε ο Φου σε συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο. Ωστόσο, η στατιστική υπηρεσία αναμένει ότι η πτώση στον δείκτη τιμών παραγωγού θα μετριαστεί περαιτέρω, σύμφωνα με τον ίδιο. Ο Φου δήλωσε επίσης ότι οι κίνδυνοι για τις εταιρίες ανάπτυξης ακινήτων θα επιλυθούν σταδιακά λόγω της βελτίωσης της πολιτικής.
Τις προηγούμενες ημέρες δυτικά δημοσιεύματα έκαναν λόγο για τα «παιδιά πλήρους απασχόλησης» της Κίνας, δηλαδή τους νέους Κινέζους, στους οποίους πάντα έλεγαν ότι η σκληρή δουλειά που έκαναν για να σπουδάσουν και να κυνηγήσουν πτυχία θα απέδιδε καρπούς, τώρα νιώθουν ηττημένοι και παγιδευμένοι.
Πάνω από ένας στους πέντε από αυτούς μεταξύ 16 και 24 ετών είναι άνεργοι στην Κίνα και το ποσοστό ανεργίας των νέων έχει φτάσει σε νέα υψηλά επίπεδα.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα την περασμένη Δευτέρα, το ποσοστό αυτό ανέρχεται πλέον στο 21,3% – το υψηλότερο από τότε που οι Αρχές ξεκίνησαν να δημοσιεύουν στοιχεία το 2018. Το ποσοστό δεν λαμβάνει υπόψη την αγροτική αγορά εργασίας.
Σύμφωνα με το BBC, πολλά από τα λεγόμενα «παιδιά πλήρους απασχόλησης» λένε ότι σκοπεύουν να μείνουν στο σπίτι μόνο προσωρινά, το βλέπουν ως μια περίοδο χαλάρωσης, προβληματισμού και εύρεσης καλύτερων θέσεων εργασίας. Αλλά αυτό είναι πιο εύκολο να το πεις παρά να το κάνεις.
Η επαγγελματική εξουθένωση που οδηγεί τους εργαζόμενους ενήλικες να γίνουν «παιδιά πλήρους απασχόλησης» δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένης της κακής ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής της Κίνας. Η εργασιακή κουλτούρα στη χώρα αναφέρεται συχνά ως το λεγόμενο «996» όπου οι άνθρωποι το θεωρούν κανόνα: να δουλεύω από τις 9 π.μ. έως τις 9 μ.μ., έξι ημέρες την εβδομάδα.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες