Η κυκλοφορία της νέας ταινίας της Barbie έχει προκαλέσει φρενίτιδα και ουδείς φαίνεται να μπορεί να γλιτώσει.
Το ροζ, σε όλες τις ροζ αποχρώσεις του, έχει εισχωρήσει σε φαινομενικά κάθε πτυχή του τρόπου ζωής μας – από παπούτσια, ρούχα, κεριά και έπιπλα μέχρι μπέργκερ , ζυμαρικά , ακόμη και σούσι Barbie. Μόλις αυτή την εβδομάδα, ένα εστιατόριο στο Λος Άντζελες έκανε το ντεμπούτο του ένα vegan «ρολό Barbie», που δημιουργήθηκε από ροζ χαρτί σόγιας.
Καταστήματα, εστιατόρια και ανεξάρτητοι επιχειρηματίες εκμεταλλεύονται στο έπακρο την επιτυχία της ταινίας «Barbie» που δημιούργησε ιστορία – η οποία συγκέντρωσε ένα εκπληκτικό 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office σε μόλις τρεις εβδομάδες – για να εμπορευματοποιήσουν όλα τα είδη ροζ προϊόντων.
Barbillion: Έσπασε τα ταμεία η Barbie – Πάνω από 1 δισ. δολ. οι πωλήσεις
Σημειώνεται ότι η «Barbie» διανέμεται από την Warner Bros., η οποία ανήκει στη μητρική εταιρεία του CNN, Warner Bros. Discovery.
Το αποτέλεσμα: Η Barbiecore κυβερνά το λιανικό εμπόριο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα δεδομένα των σημείων λιανικής πώλησης.
«Η σύνδεση με τις ταινίες ήταν μια από τις μεγάλες επιρροές που λείπει από το λιανικό εμπόριο», δήλωσε στην έκθεση ο Marshal Cohen, επικεφαλής σύμβουλος στον κλάδο λιανικής στη Circana.
«Επιτέλους αρχίζουμε να βλέπουμε τις υπερπαραγωγές να επιστρέφουν από την πανδημική απουσία τους. Ο συνδυασμός δύναμης αστεριών και νέων και συναρπαστικών προϊόντων δημιουργεί πάθος για αγορά.»
Όπως υπογραμμίζει το CNN η πλέον προφανής επίδραση της Barbie στην αγορά, φαίνεται στον διάδρομο των παιχνιδιών. Σύμφωνα με το Circana, την εβδομάδα που η ταινία βγήκε στους κινηματογράφους, τα προϊόντα Barbie αντιστοιχούσαν σε έξι από τα 10 κορυφαία είδη κούκλας που πωλήθηκαν.
Στην αγορά μαγειρικών σκευών, η έκθεση ανέφερε ότι οι πωλήσεις ροζ προϊόντων σε δολάρια αυξήθηκαν κατά 27% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο και αυξήθηκαν κατά 652% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Στα υποδήματα, οι πωλήσεις ανά μονάδα ροζ αθλητικών παπουτσιών για ενήλικες αυξήθηκαν κατά 15% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.
Κατά τα άλλα, οι πωλήσεις βιβλίων με άδεια Barbie αυξήθηκαν κατά 53% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023 και αυξήθηκαν κατά 44% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Latest News
Γιατί το παλαιότερο ισπανικό χαμόν κοστίζει 80.000 ευρώ
Η πολυτέλεια στον ουρανίσκο έχει κόστος και αυτό το κομμάτι ισπανικού χαμόν το αποδεικνύει μπουκιά μετά τη μπουκιά
«Ληστρικά» ασφάλιστρα υγείας καταγγέλει ο Γιάνης Βαρουφάκης - Πώς συνδέονται με το fund CVC
«Τι νομίζανε ότι είναι η CVC; Φιλανθρωπική εταιρεία που ενδιαφέρεται για την υγεία του λαού;», ρωτά ο Γιάνης Βαρουφάκης, εξαπολύοντας «πυρά» τόσο στην κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο και στο ΠΑΣΟΚ
«Putin», μία ταινία με πρωταγωνιστή τον Βλαντιμίρ Πούτιν
Ο Ρώσος πρόεδρος Πούτιν έρχεται στον κινηματογράφο – όχι φυσικά ο ίδιος, αλλά μία εκδοχή του που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης σε μια ταινία που θα συζητηθεί.
Διπλό φρένο στις αυξήσεις στα ασφάλιστρα - Στον ΟΤ το σχέδιο της κυβέρνησης
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του κλάδου υγείας και οι αυξήσεις των ασφαλίστρων απασχόλησαν ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον Μητσοτάκη – Οι αποφάσεις
Ποιος σκότωσε το ρέιβ - Η παγκόσμια παρακμή του κλάμπινγκ
Από το Βερολίνο μέχρι τη Νέα Υόρκη, το κλάμπινγκ στις πρωτεύουσες των πάρτι του κόσμου τελειώνει νωρίτερα
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Charlie Hebdo: «Παραμένουμε απτόητοι»
Δέκα χρόνια μετά την φονική τρομοκρατική επίθεση εναντίον του, το γαλλικό σατιρικό περιοδικό διοργάνωσε διαγωνισμό γελοιογραφίας. Το θέμα της: ο Θεός και η χριστιανική θρησκεία.
Στην αντεπίθεση οι ασφαλιστικές για τα ασφάλιστρα υγείας – Ζητούν τιμοκατάλογο και είσοδο στα δημόσια νοσοκομεία
Μετά τις αποκαλύψεις του ΟΤ για τα ασφάλιστρα υγείας, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών ζητά μέτρα για το άνοιγμα του ανταγωνισμού με τα ιδιωτικά νοσοκομεία
Νέα εξαγγελία Μαρινάκη για παρέμβαση στα ασφάλιστρα υγείας – Νομοθετική πρόταση φέρνει το ΠΑΣΟΚ
Οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και ο ρόλος funds και ιδιωτικών νοσοκομείων που αποκάλυψε ο ΟΤ, πυροδοτούν πολιτική αντιπαράθεση