Η κυκλοφορία της νέας ταινίας της Barbie έχει προκαλέσει φρενίτιδα και ουδείς φαίνεται να μπορεί να γλιτώσει.

Το ροζ, σε όλες τις ροζ αποχρώσεις του, έχει εισχωρήσει σε φαινομενικά κάθε πτυχή του τρόπου ζωής μας – από παπούτσια, ρούχα, κεριά και έπιπλα μέχρι μπέργκερ , ζυμαρικά , ακόμη και σούσι Barbie. Μόλις αυτή την εβδομάδα, ένα εστιατόριο στο Λος Άντζελες έκανε το ντεμπούτο του ένα vegan «ρολό Barbie», που δημιουργήθηκε από ροζ χαρτί σόγιας.

Καταστήματα, εστιατόρια και ανεξάρτητοι επιχειρηματίες εκμεταλλεύονται στο έπακρο την επιτυχία της ταινίας «Barbie» που δημιούργησε ιστορία – η οποία συγκέντρωσε ένα εκπληκτικό 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office σε μόλις τρεις εβδομάδες – για να εμπορευματοποιήσουν όλα τα είδη ροζ προϊόντων.

Barbillion: Έσπασε τα ταμεία η Barbie – Πάνω από 1 δισ. δολ. οι πωλήσεις

Σημειώνεται ότι η «Barbie» διανέμεται από την Warner Bros., η οποία ανήκει στη μητρική εταιρεία του CNN, Warner Bros. Discovery.

Το αποτέλεσμα: Η Barbiecore κυβερνά το λιανικό εμπόριο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα δεδομένα των σημείων λιανικής πώλησης.

«Η σύνδεση με τις ταινίες ήταν μια από τις μεγάλες επιρροές που λείπει από το λιανικό εμπόριο», δήλωσε στην έκθεση ο Marshal Cohen, επικεφαλής σύμβουλος στον κλάδο λιανικής στη Circana.

«Επιτέλους αρχίζουμε να βλέπουμε τις υπερπαραγωγές να επιστρέφουν από την πανδημική απουσία τους. Ο συνδυασμός δύναμης αστεριών και νέων και συναρπαστικών προϊόντων δημιουργεί πάθος για αγορά.»

Όπως υπογραμμίζει το CNN η πλέον προφανής επίδραση της Barbie στην αγορά, φαίνεται στον διάδρομο των παιχνιδιών. Σύμφωνα με το Circana, την εβδομάδα που η ταινία βγήκε στους κινηματογράφους, τα προϊόντα Barbie αντιστοιχούσαν σε έξι από τα 10 κορυφαία είδη κούκλας που πωλήθηκαν.

Στην αγορά μαγειρικών σκευών, η έκθεση ανέφερε ότι οι πωλήσεις ροζ προϊόντων σε δολάρια αυξήθηκαν κατά 27% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο και αυξήθηκαν κατά 652% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Στα υποδήματα, οι πωλήσεις ανά μονάδα ροζ αθλητικών παπουτσιών για ενήλικες αυξήθηκαν κατά 15% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.

Κατά τα άλλα, οι πωλήσεις βιβλίων με άδεια Barbie αυξήθηκαν κατά 53% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023 και αυξήθηκαν κατά 44% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας  με την FIFPRO Europe
Business of Sport |

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe

Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.