Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τα κέρδη δεύτερου τριμήνου της Walmart, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας την Πέμπτη.
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου, αύξησε τις προβλέψεις του για ολόκληρο το έτος, καθώς ξεπέρασε τις εκτιμήσεις πωλήσεων και κερδών του δεύτερου τριμήνου, με «όπλο» την ισχυρή ζήτηση των καταναλωτών για τα χαμηλής τιμής παντοπωλεία και τα προϊόντα υγείας και ευεξίας.
Walmart: Το… αθόρυβο ξύπνημα ενός γίγαντα
Ισχυρά κέρδη
«Η έκθεση κερδών από τον μεγαλύτερο λιανοπωλητή στον κόσμο σίγουρα εξέπληξε ευχάριστα», δήλωσε ο Art Hogan, επικεφαλής στρατηγικής αγοράς της B Riley Wealth.
«Η ισχυρή έκθεση αποτελεί καλό οιωνό για τις αγορές back-to-School και εποχιακών προϊόντων», πρόσθεσε.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα της Walmart στις ΗΠΑ, αυξήθηκαν κατά 6,4%, εξαιρουμένων των καυσίμων, κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για αύξηση 4,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.
Οι μέσες συναλλαγές και ο αριθμός των αντικειμένων που οι αγοραστές βάζουν στα καροτσάκια τους αυξήθηκαν επίσης, ανέφερε η εταιρεία.
«Αντέχουν» οι καταναλωτές
Ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart, John David Rainey, δήλωσε στο Reuters ότι οι αγοραστές εξακολουθούν να είναι «επιλεκτικοί και απαιτητικοί» και επικεντρώνονται στην αγορά τροφίμων και προϊόντων υγείας και ευεξίας.
Οι αγοραστές ανταποκρίθηκαν έντονα σε εποχιακά προϊόντα, όπως οι διακοπές καθώς και η περίοδος επιστροφής στο σχολείο, υποδεικνύοντας ότι ο καταναλωτής δείχνει προθυμία να δαπανήσει, δήλωσε ο Rainey.
Αυτά τα σημάδια, συνέβαλαν στην απόφαση της Walmart να αυξήσει τις προβλέψεις της μεταξύ 4% και 4,5% από 3,5% προηγουμένως.
«Είναι βέβαιο ότι (οι καταναλωτές) δεν υποφέρουν, αλλά διστάζω να πω ότι είναι δυνατοί», δήλωσε ο Rainey.
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ έχουν δείξει ανθεκτικότητα παρά την αύξηση των επιτοκίων και τις αυξημένες τιμές φέτος.
Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούλιο, αυξήθηκαν περισσότερο από ό, τι αναμενόταν, καθώς οι Αμερικανοί δαπάνησαν περισσότερα σε ηλεκτρονικές αγορές και δείπνησαν περισσότερο.Η αύξηση των μισθών και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών οδηγούν τα νοικοκυριά των ΗΠΑ να συνεχίσουν να ξοδεύουν, δήλωσε ο Erik Lundh, οικονομολόγος στο Conference Board.
Ωστόσο, οι Αμερικανοίκαταναλωτές βλέπουν να μειώνεται η αγοραστική τους δύναμη το επόμενο έτος, λόγω του αυξανόμενου ενεργειακού κόστους και των πληρωμών φοιτητικών δανείων τον Οκτώβριο, δήλωσε ο Rainey.
Latest News
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι
Βουτιά 69% στα κέρδη της Nintendo - Μειώνεται η ζήτηση για το Switch
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS
Αυτή την κάρτα ποιος θα την εξαργυρώσει; Τι φοβάται η TGI Friday's μετά την πτώχευση
Σχεδόν 50 εκατομμύρια δολάρια βρίσκονται σε αχρησιμοποίητες δωροκάρτες και δωροεπιταγές της TGI Friday's στις ΗΠΑ