
Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τα κέρδη δεύτερου τριμήνου της Walmart, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας την Πέμπτη.
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου, αύξησε τις προβλέψεις του για ολόκληρο το έτος, καθώς ξεπέρασε τις εκτιμήσεις πωλήσεων και κερδών του δεύτερου τριμήνου, με «όπλο» την ισχυρή ζήτηση των καταναλωτών για τα χαμηλής τιμής παντοπωλεία και τα προϊόντα υγείας και ευεξίας.
Walmart: Το… αθόρυβο ξύπνημα ενός γίγαντα
Ισχυρά κέρδη
«Η έκθεση κερδών από τον μεγαλύτερο λιανοπωλητή στον κόσμο σίγουρα εξέπληξε ευχάριστα», δήλωσε ο Art Hogan, επικεφαλής στρατηγικής αγοράς της B Riley Wealth.
«Η ισχυρή έκθεση αποτελεί καλό οιωνό για τις αγορές back-to-School και εποχιακών προϊόντων», πρόσθεσε.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα της Walmart στις ΗΠΑ, αυξήθηκαν κατά 6,4%, εξαιρουμένων των καυσίμων, κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για αύξηση 4,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.
Οι μέσες συναλλαγές και ο αριθμός των αντικειμένων που οι αγοραστές βάζουν στα καροτσάκια τους αυξήθηκαν επίσης, ανέφερε η εταιρεία.
«Αντέχουν» οι καταναλωτές
Ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart, John David Rainey, δήλωσε στο Reuters ότι οι αγοραστές εξακολουθούν να είναι «επιλεκτικοί και απαιτητικοί» και επικεντρώνονται στην αγορά τροφίμων και προϊόντων υγείας και ευεξίας.
Οι αγοραστές ανταποκρίθηκαν έντονα σε εποχιακά προϊόντα, όπως οι διακοπές καθώς και η περίοδος επιστροφής στο σχολείο, υποδεικνύοντας ότι ο καταναλωτής δείχνει προθυμία να δαπανήσει, δήλωσε ο Rainey.
Αυτά τα σημάδια, συνέβαλαν στην απόφαση της Walmart να αυξήσει τις προβλέψεις της μεταξύ 4% και 4,5% από 3,5% προηγουμένως.
«Είναι βέβαιο ότι (οι καταναλωτές) δεν υποφέρουν, αλλά διστάζω να πω ότι είναι δυνατοί», δήλωσε ο Rainey.
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ έχουν δείξει ανθεκτικότητα παρά την αύξηση των επιτοκίων και τις αυξημένες τιμές φέτος.
Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούλιο, αυξήθηκαν περισσότερο από ό, τι αναμενόταν, καθώς οι Αμερικανοί δαπάνησαν περισσότερα σε ηλεκτρονικές αγορές και δείπνησαν περισσότερο.Η αύξηση των μισθών και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών οδηγούν τα νοικοκυριά των ΗΠΑ να συνεχίσουν να ξοδεύουν, δήλωσε ο Erik Lundh, οικονομολόγος στο Conference Board.
Ωστόσο, οι Αμερικανοίκαταναλωτές βλέπουν να μειώνεται η αγοραστική τους δύναμη το επόμενο έτος, λόγω του αυξανόμενου ενεργειακού κόστους και των πληρωμών φοιτητικών δανείων τον Οκτώβριο, δήλωσε ο Rainey.


Latest News

Χάνουν την πρόσβαση στην κινεζική αγορά εκατοντάδες εργοστάσια κρέατος των ΗΠΑ
Η απώλεια της πρόσβασης στην κινεζική αγορά θα προκαλούσε νέο πλήγμα 5 δισ. δολ. στους αγρότες των ΗΠΑ

«Η Γερμανία επέστρεψε»: O Μερτς εξασφαλίζει υποστήριξη για χρέος και δαπάνες
Η είδηση της συμφωνίας αύξησε τις αποδόσεις των κρατικών ομολόγων της ευρωζώνης, τις μετοχές και το ευρώ

Foxconn: Μείωση κερδών για το δ’ τρίμηνο 2024 αλλά πρόβλεψη για αύξηση εσόδων το 2025
Η Foxconn υποστηρίζει ότι πλέον διαθέτει πιο ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού για να αντιμετωπίσει τον εμπορικό πόλεμο

Οι δασμοί Τραμπ απειλούν και τις εξαγωγές γαλλικών τυριών
Το 2024, η Γαλλία εξήγαγε γαλακτοκομικά προϊόντα αξίας 342 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ - Ο κλάδος φοβάται ότι θα μπορούσε να είναι ο επόμενος στόχος

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος

Κοντά σε συμφωνία TikTok-Τραμπ - Επιταχυντής των εξελίξεων η Oracle
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ

Δικαστές εναντίον Τραμπ - Καλείται να επαναφέρει χιλιάδες απολυμένους εργαζόμενους
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο

Η Ferrari δεν φοβάται τους δασμούς Τραμπ - Τι σχεδιάζει
«Είμαστε προετοιμασμένοι απέναντι στους δασμούς Τραμπ», δηλώνει ο CEO της Ferrari